A Mariña Lucense, Foro especulativo.

Tema en 'Galicia' iniciado por Zagato, 4 Ene 2008.

1. JIMI HENDRIX

JIMI HENDRIX Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    197
    Quedamos en salir a las 10:00 de la gasolinera , si quieres acompañarnos serás bien recibido.

2. JIMI HENDRIX

Me Gusta recibidos:
    197
    Se apuntan dos (Pepeval y Saltapozas) para la quedada de Roupar , hay que mirar de los coches que se pueden llevar.

3. JR-Pillarno

JR-Pillarno Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    14
    Alli estaré.

Tambien voy a Roupar.(Preparar el autobus interurbano, ya sabeis de mi)

Saludos

4. JIMI HENDRIX

Me Gusta recibidos:
    197
    Pois hoxe saimos Pepeval , Saltapozas , JR e eu a dar un rule , de saida os comentarios de case sempre : pa donde vamos , chao ou costas............

O final decidimos que o maestro Pepeval guiara a manada e decideo que fora todo chao (eu tiña dor de cadrís) , chegados o paso do rio por donde irá a marcha , o normal seria coller a esquerda pero o guia dixo que era mellor tirar a dereita , os que coñecemos eses camiños botamos pestes pero non dixemos nada que se entendese (falamos en árabe) , mi madriña , botamos mái tempo con ela o lombo que montados , menos mal que nun dos poucos momentos que nos montamos , o guia rompéo o deore e acompañámolo ata a casa unhas veces empurrando e outras tirando del con unha pela de eucalipto.

Resumindo , unha mañá de recorrido corto , intensísimo e de moitas risas que son os que nos gustan.

Apúntase JR pa ir a Roupar asi que vamos facendo a lista :

Zagato
    Catacrawn
    Wissop
    Pepeval
    Saltapozas
    Miro (penso que dixo que estaria por aqui)
    JR
    Jimi
    ...
    ...
    ...
    Hai que ir organizando a viaxe , eu dispoño de coche pa levar ciclistas , non bicis.

5. Nacho Hermida

Nacho Hermida Sempre parriba

Me Gusta recibidos:
    0
    Hola compañeros. Comparando esta lista de los que vais a Roupar con la que hay en ciclaspontes veo que wissop no está apuntado en el otro foro. Si podéis, confirmarlo. La fecha límite para apuntarse a la comida es el miércoles 30. Un saludo.

6. Zagato

Zagato Xabarín da Rigueira

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    De Santiso no foro de Lugo

Hoy recibí un correo de la mariña, mirar como combaten el frío nuestros hermanos...

serán 40 km celestiales….

Puertom, felices fiestas..!! y pon + de tu ya sabes ...

7. JIMI HENDRIX

Me Gusta recibidos:
    197
    Con relación a quedada de Roupar decir que Pepeval non pode ir , un menos a comer jajaja.

8. sirius

sirius Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Eu e mais o de Carballiño salimos as 9 de Cangas, direccion Terras do Valadouro, donde nos estaba esperando Juan de Vila que nos tiña preparada unha ruta moi bonita e entretida. :clap Atravesamos as parroquias de Recaré, Frexulfe, Pereiro e o Cadramón; e de volta baixando pola fraga das Lerias. En total algo máis de 40 km por sendeiros,regos e toxeiras, dificultade alta. ¿¿¿ou será que estou eu floxo????:meparto Estou a espera de que Juan de Vila suba algunha foto.

9. JUAN DE VILAS

JUAN DE VILAS Miembro

Me Gusta recibidos:
    2
    Menuda ruta que nos marcamos hoy Moncho, Jorge y un servidor por tierras de Pereiro, Cuadramón y Frejulfe,salimos a las nueve por caminos preciosos, subidas considerables y charlas amigables, dentro de esas charlas se esta cociendo la idea de hacer una kedada por estos lares, la verdad hay que madurarla un poco, por que la verdad algun tramo esta para hacerlo Pepe Val en pantalones cortos( lo digo por que no le gusta madrugar y por la maleza que habia en algun tramo). Nos hicimos unos cuarenta Km. bastante duros desde Recaré hasta la pista que sube al reemisor de TV del Cuadramón, luego investigamos caminos a campo a traves mirando de reojo algun toro bravo que nos miraba de forma no muy amigable,para finalizar bajamos por la Fraga das Lerias,alli nos encontramos con tres moteros que si os cuento por donde estaban subiendo no os lo creeriais. No me enrrollo mas os dejo unas fotos para confirmar lo dicho.

Adjuntos:

10. JR-Pillarno

Me Gusta recibidos:
    14
    Sr, Juan de Vilas : Tienes la obligacion de hacer una ruta por la montaña sagrada, pero con un peloton.
    No habia informacion en este foro de esa movida, por lo cual debes una al personal. Con limonada incluida.

Saludos del Asturuanu

11. pitinho72

pitinho72 Globero enllamas

Me Gusta recibidos:
    3
    +1 :love

12. CATACRAWN

CATACRAWN Xa o dice a xente!!!!!

Me Gusta recibidos:
    0
    Gohia 2010

Apuntamos a outro Jabel, asi que unha posibilidade de ir sería:

Catacrawn: Eu+Jabel.
    J.R.: Levaría a dóus ou tres (non sei cantos sitios para bicis ten).
    Wissop: Levaría dóus ou tres dependendo dos que leve J.R.

En este caso tanto J.R. como Wissop terían que facervos o favor de vir ata Burela para recollervos, en canto a distribución do personal deixovolo a vós, sempre e cando o J.R. e máis Wissop den o visto bon para levar os coches.
    Supoño que Miro xa se irá dende Roupar a Lugo, así que conto para os coches de J.R. e Wissop a eles mismos e máis a Jimi, Zagato e Saltapozas.

Última edición: 28 Dic 2009
  13. CATACRAWN

Me Gusta recibidos:
    0
    Pero mira que está chula a equipación de Juan de Vilas eh!!!!, cal é ese club??????? :confused::confused: jajajajaja.

14. JR-Pillarno

Me Gusta recibidos:
    14
    Tengo sitio para una bici y plazas en el coche. No tengo problema en recoger en Burela.
    Fijar horarios tambien.

Saludos

15. JUAN DE VILAS

JUAN DE VILAS Miembro

Me Gusta recibidos:
    2
    Hay Alberto, Alberto, esta equipación es de Primera División, yo comprendo que los que estais en una categoría inferior no sepais admirar la vestimenta de los profesionales de verdad, ademas te digo, que nunca me la viste puesta por la Mariña, esta solo la pongo cuando juego en Casa, pero bueno no te voy a explicar mas cosas de equipaciones por que vas a aprender mucho en poco tiempo y es contraproducente para tus neuronas. En costestación a J.R. sobre la KKD do Xistral, solo es un proyecto poco avanzado, pero cuando quieras hacemos la Ruta unos cuantos y si os gusta es cuestión de hablarlo, me gustaría contar con la opinión de Miro que en estas cosas es un Fenómeno.

16. CATACRAWN

Me Gusta recibidos:
    0
    Vouche dar eu a tí de primeira división :qmeparto:qmeparto:qmeparto, supoño que che pagarán ben por levar tanta publicidade senon hay que estar muy :rasta para sair así da casa :meparto:meparto:meparto

17. CATACRAWN

Me Gusta recibidos:
    0
    Entón a caravana para Roupar quedaría:

Catacrawn: Jabel+Eu.
    J.R.: J.R.+ 1.
    Wissop: Wissop + 2.

Asunto resolto a falta que nos confirme e dé o visto bó Wissop, en canto os horarios de saida ainda non están especificados pola organización, en canto os comuniquen rematamos a faena.

18. Maismar

Maismar PiratA, algo PoetA.

Me Gusta recibidos:
    94
    Catacraw: Loxística Goía: Dende Roupar teño que voltar a buscar a T para ir pa Lugo; así que conta conmigo e con o coche (3 bicis + 4 ciclistas sin ir apretados).

---------------oOo----------------

Hoxe xa vou para a Mariña hasta o Domingo 3.
    Por o demais gustaremos de facer unhas salidas por ahí esta semana ou se queredes vir por a zona de Barreiros teño unha rutiña(30Klm) que vos pode gustar, moi axeitadiña para despedir o ano ...

Xan de Vilas: O do Valadouro; encantadísmo de ir a ruta e axudar nas exploracions, se non se torcen as cousas o 16 e 17 Xaneiro voltarei por ahí.

CCB: ¿Onde se recollen as soicitudes e se fan os exámenes para pertenecer o CCB?. E que con tanto tempo que paso con vos sinto que quero ser miembro de dereito. Sólo socio do club pois xa me federei con os Correcamiños do que sigo de socio tamén.

Boas tardes.

19. Zagato

Zagato Xabarín da Rigueira

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:

Da Loxística ainda non está todo o 100% ata saber se poido dispoñer do meu coche ou non. Se levo o coche poderíamos ir Saltapozas e eu no meu coche, xa que vivimos ó lado.

Mañá falamos Manolo e eu de ir dar unha volta pola mañá pola zona da futura Burela 2010. A ver que dice Jimi para o tema de horas e tal.

Con respecto a ser do Clube Ciclista Burela, será unha honra. Xa falaremos estes días.

20. CATACRAWN

Me Gusta recibidos:
    0
    Reorganización da caravana btt:

Miro entón xa que o teu coche admite 3 bicis esta vez tocache levalo, pode quedar o asunto así:

Catacrawn (segue igual) : Jabel+eu
    Wissop: Zagato, Saltapozas e Wissop
    Miro: Jimmi, J.R. e Miro

Wissop tería que facer o favor de vir ata Burela buscar á xente e a J.R. recolleriao Miro na peninsula da paz. Como a orde do factor non altera o producto as plazas do coche modificadeas como queirades.

Esperamos entón confirmación de Wissop e de Miro para dar ok.

Compartir esta página