Eres o máis amigo Zagato , ademáis de pasalo moi ben contigo nesas aventuras que corremos polo monte , a de hoxe é un deses exemplos , ahora converteste nun xenio do montaxe fotográfico , ese pelo que me puxeche foi meu fai 33 anos , xa che enseñarei unha foto daquela epoca. A ruta de hoxe foi espectacular , baixadas ao limite , rios , e a subida de Rua durisima que se compensa coa chegada arriba , lástima que non se poida enlazar , pero a baixada tamen merece a pena facela.
Pois eu tanto pelo coma no foto non o tiven nunca, gracias a Dios. Cada saída.... Unha película, jejeje Ahora preparadevos que acabo de dar pirateado o corel X4 que levaba un montón de tempo intentándoo que no Corel 12 non me funcionaban algunhas herramientas para o retoque...
Hoxe volvín a explorar por Rúa e no paso do río que sacamos as fotos Jimi Hendrix e mais eu, en lugar de coller á dereita collín á esquerda, atopei unhos camiños moi interesantes pero demasiado bravos. Facía falta pasarlle o track a algún motero ou cuadtrero para que nos amansara algo o camiño porque é un pouco selvático. Ainda así, o camiño para chegar ó embalse e non pisar asfalto atopeino. Por certo, con outros dous pasos de río, Ainda vin máis posibilidades pero tívenlle medo á tormenta.
¡Que gozada de camiños! Da gusto velos .... Jimi Weaver saiu divino con o moniño, jajajajajja Teño que sair a ver si a volta poño as fotos do GRAN FIDE DA MARIÑA, que me van caducar. Boas noites.
No te hace falta pasarle el track a nadie, si tienes donde guardarlo te dejo un juguete ideal para pisar "tojos"..:eh?.., sin ningun compromiso, despues de este sabado que tengo una prueba de orientacion en Ferrol te lo acerco ..:comor3... si en Buerela no tienes donde guardarlo lo puedes dejar junto al otro ATV que tienen tus abuelos..:cunaoo. Ok
Xa vexo xa... Pero eu esas cousas mellor non probalas que igual me gusta e despois xa non lle volvo a dar o pedal
En esta vida hay que probar de todo...:rasta., seguro que te gusta..., pero fijo que no lo cambias por la.:biker..
O chover e non poder salir agudiza o inxenio. Hoxe andiven argallando no gps e conseguin facer iconos personalizados para os waypoints do gps. Fixen dous de momento, un co logo do club ciclista burela e outro coa bandeira de Galicia. As posibilidades son moitas, a ver que se me ocurre... Botádevos a temblar cando colla esto Santiso
Sigue aplicándote así y serás el nuevo. BILL GATES :mrgreen:. Me repito.., una vez mas eres un :taz de mayor quiero ser como tú :amo
Unha explicación... http://www.foromtb.com/showthread.php?t=309143 16x16 pixeles dan para pouco peero. Voume despexar un pouco que levo todo o día co tema este e non poido parar
Hoxe fun por enésima vez a Rua, a pesar da choiva, e atopei novos camiños, como non. Subindo hacia a caseta dos cazadores collín un camiño á esquerda (onde había un señor cagando ó cal non lle saquei foto). Por este camiño din a unha ponte que cruza xusto por encima da cola do Encoro do Río Xunco. Logo subín monte arriba e fun dar á pista que vai dende o alto de rúa ata a subestación dos eólicos. Logo baixei polas vacas, punto que hoxe facía honra ó seu nome.
Jo, como te lo curras tio!!! Es una gozada tener a alguien por la zona con esas ganas de descubrir nuevos caminos, la verdad... Un saludo!!!
Gracias Miguel...O meu xa é vicio. Ahora estaba falando con Chicho, de que lle van traer polo cumple un GPS novo para marcar rutas. Está que non mexa o home, jeje
Jajaja, certo é que isto engancha moito. Xa lle preguntei a quen lle vendera o outro irat... Eu este finde non sairei con eles, esperanme os Lagos de Covadonga!!!!! a ver se remato a faena ben! la2la2la2 Un saúdo!!
O GPS vello lévao un chaval do Clube Correcamiños de Lugo, os que preparan a marcha de San Froilán. Este ano a marcha de San Froilán vai estar Gepesizada. Comprouno moi barato e o aparato está perfecto. Preparámoslle bastante información e programas para que lle saque o máximo partido. Espero que o pases ben en Covadonga. Eu un ano destes teño que ir.
Pois xa sabes cando queiras apúntate, que a estancia está asegurada na casa dos meus avós, a 3 kms de Covadonga!!!!