O ideal sería que alguén che prestase unha bicicleta e poder saber si che "pica" o gusanillo xa que poden pasar dúas cousas: 1º Que compres a bicicleta e non che guste o tema, co cal pareceme bastante inversión para "saber si me gusta" e 2º Que compres a bicicleta e o 3º dia de saidas empeces co tema de cambiarlle componentes para gastar bastante máis. Dende logo si despois vas empezar a cambiar componentes preparate, primeiro serán os frenos hidraulicos, despois as manetas de cambio, o cambio, as coronas que supoño que a Merida terá 8 (esperemos que as rodas admitan o cassete de 9) senón outras rodas e por último a horquilla, xa me está entrando dolor de cabeza na máis pensalo, por eso pasamos desgraciadamente algúns e quedamos escaldados. E un tema complicado para dar consellos por eso eu deixoche a miña experiencia, de todas maneiras non te preocupes, non é para tanto é que eu son un pouco pesimista...........XA O DICE A XENTE :meparto:meparto:meparto:meparto. olvidavame, tamén necesitarás cambiar a cadena.
En el fondo del mar matarile, rile, rile ........... Álbumes web de Picasa - amarinaforomtb - Quedada Roupa...
jajajaja moitas gracias pola resposta, a ver algunha ruta fixen fai tempo nunha bici prestada, e claro si está que che comento non e unha maravilla, a que me deixaron mellor non falemos... jajaja, pero sí que me gusta o tema este, todo será ir acostumbrando o corpo, e xa che digo que si en algún momento penso en mellorar a bici, pensaría en comprar outra con mellores prestacións esto sería só o comezo jajaja. Pareceme un precio razonable e creo que unha calidade suficiente para o trote que lle poido dar eu por agora, que non e nada parecido o que lle poidades dar vosoutros, máis que nada por si quero facer unhas cantas rutas jajajaja, e se comezo o voso ritmo non creo que faiga moitas jajajajajaja Enton das 4 que puxen ahi?? con cal vos quedaríades??
Non te das por vencido eh!!!! jajajaja mira eu iria a Viveiro que teñen as Orbea e miraria alí o seu precio(por mirar non pasa nada) comprobar si é máis cara ou non, ademáis si despois queres comprar outra, igual cha recollen a bon precio (pregunta). Xa me jode ter que facer propaganda gratuita pero bueno.... Todas as que nos puxeche son máis ou menos iguales elixe tí, sexa cal sexa está ben dentro dos seus límites, eu por garantía Orbea. Suerte!!!!
Ó mellor visto dende a distancia parece que somos moi sibaritas, ou que vamos de sobrados, pero o mínimo está nuns frenos hidráulicos e unha horquilla de aceite. E mais para unha aventura coma o camiño de Santiago. Eu comencei nesto igual ca ti, cunha trek de 360 euros. E en pouco tempo acabei con ela. Compra a que mais che guste porque son moi similares. Proba tamén no mercado de segunda man deste foro xa que a veces atópanse oportunidades. Mais vivindo nunha cidade grande.
cidade grande??????????? ******!!!!!!!! e eu mandandoo a Viveiro :meparto:meparto:meparto:meparto, pensei que era de Foz. Ainda que bueno Fora de Foz pode ser a Espiñeira, Vilaronte, Vilaxoane, Forxán etc...... :meparto:meparto:meparto:meparto:meparto:meparto
Home sibaritas e "chulitos" algo sí que somos, hay que reconocelo..............XA O DICE A XENTE........ :meparto:meparto:meparto:meparto:meparto
Tendo en conta que me criei en Lamas (rigueira). Para min Foz xa é unha cidade grande. Mira que eres chulito, xa o dice a xente!!! E sibarita....
Yo que empecé con espiritu mercenario, eso de estar en muchas partes y en ninguna, voy a hacer una parada en la estacion de Burela. Es logico, despues de las alegrias que me dieron el año pasado. Pasamoslo tan bien. Así que allá vá mi solicitud pa esos hipoteticos exámenes y ser como Maismar, solo socio del club. Saludos
Yo considero que para saber si te gusta esto y para empezar no debes invertir más de 400 Euros; salvo que sea una gran oportunidad. Mi experiencia fue parecida a la de JR-Pillarno y Zagato y no me arrepiento de ella. Me compré una Treck 4300 (380 € reconozco que luego gasté dinero; pero lo que sí tuve claro con ella es que esto era lo mío. Pero ¿y si me gasto más y resulta que lo aborrezco?. Por que aquí en el foro y las revistas todo suena y pinta muy bonito, pero ... esto hay que verlo también desde el otro lado eh! que hay momentos que ... bueno tu ya irás viendo. Luego la cangeé por cerca de 250 euros al comprar la actual. Es mi humilde opinión fundada en mi corta experiencia. Un saludo y bienvenido al foro. :chinchin Boas noites.
Wissop: a V20 entregana en menos de duas horas no sitio acordado. Bolsa de décimas. ----------------oOo---------------- Jimy Hendrix: tes un Email con a documentación que me solicitache. ----------------oOo---------------- Que bueno; JR en CCB!!!. Boas noites.
Ben vido o foro antes de nada, respecto a tua pregunta , todas a respostas que obtiveche son certas e obxetivas, a todos nos pasou o de vou probar a ver se me gusta e logo veste metido nunha inversion que en vez de comprar unha bici parece que compraches un coche. Si a tua idea e a de comprar unha nova, a mellor opción e a que ti pos, escoller unha desas catro dentro dun precio asequible, o cal non quere decir que sean malas exceptuando as horquillas o cal concordo co meu compañeiro Zagato., pois logo despois se te fas adepto coma nos compras un modelo superior con unha montaxe decente, incluso pasarte o mundo das dobres. Pero si a tua idea e a de actualizala pouco a pouco eu diriache que invertiras un pouco mais nun modelo que trouxera unha boa horquilla, xa que o comprar por separado unha horquilla ou calquera outro compoñente sae bastante mais caro. Non liandome mais e respondendo a tua pregunta de cheo ., a merida, ese cuadro teño un compañeiro que o ten, penso que a garantia do cuadro e de por vida o resto teno actualizado a compoñentes xt e a horquilla unha marzochi bomber gama media ,e di que vai de morte . A outra opcion e orbea como din os meus compañeiros, orbea responde, esta ahi, campeona do munco de mtb durante catro anos. Perdoa tanto rollo e saudos
Sin animo de entrar en ninguna polémica ni discusión, ya que yo desconozco el origen real del nombre del Monte Gohia, he de aclarar que, siempre que se ha escrito Gohia con "h", ha sido porque así está escrito en todas las señales que nos llevan a él por la carretera. P.D.:SereaX, ¿eres de por aquí? Si es así anímate a salir con nosotros algún día. Seguro que a Begonha le hace ilusión saber que no es la única mujer ciclista de la zona. Un saludo.
En relación á Xuntanza BTT de Gohía, quixeramos AGRADECER ÓS CICLISTAS DA MARIÑA E A TODOS OS DEMAIS ASISTENTES a esta Xuntanza o voso apoio, sin vós esta Xuntanza e todo ese traballo non tería sentido, asique gracias por vir e por conseguir crear entre todos un ambiente Betetero e Humano do mellorciño, da gusto involucrarse en actividades nas que a xente responde dese xeito. Esperamos volver a vernos moi pronto....... o día 7 de febreiro temos unha cita. Deixo o enlace ás fotos que fixen --> Álbumes web de Picasa - VICENTE - I Asalto á Ro... Un abrazo a todos
Ayer fue, por cierto, el segundo aniversario del foro de A Mariña. Mientras preparamos una posible quedada para celebrarlo, ahí va esta foto de ayer por la noche. Esta va por Wisopp, que dice que siempre lo saco muy gordo en las fotos. En esta se ve que el foro engorda... en realidad las horas de entrenamiento se notan y nuestros cuerpos están bastante esculpidos. Un saludo y a seguir así muchos años más.