hORQUILLA DE FIZZBIKES: A verdade é que é moi bo precio, ainda que solo sexa para tela de repuesto para facerlle o mantenimiento á titular. Tamén podíamos comprar unha para o club e levala na mochila por si acaso.
¿Qué tal el "chollo" este?: :melopien: http://www.kompressor-bike.com/rock-shox-reba-sl-100mm-blanchepoplock-p-2012.html Albertito nos podría informar quizás. El colega al que le entregaron la Trek 8500 quería mirar de una horquilla para su nueva montura y me ha parecido una opción "BBB"
Hola muchachos, la verdad es que os tengo un poco olvidados,estos días el curro me absorbió por completo, pero no penseis que me olvido de la bici, precisamente hoy estuve en el Cuadramón y fuí con el todo terreno a ver la Ruta da Furna donde nace nuestro precioso Rio Ouro, si quereis mañana o pasado vamos y la hacemos, pero hay que llevar los coches hasta el Cuadramon por que todo por la mañana no da tiempo, me gustaría que nos acompañara nuestro experto en la Galicia Profunda como es Maismar creo que el camino le gustaría ya que transcurre entre dos montañas, cruzando el Rio muchas veces es casi toda llana, lo que pasa es que no pude llegar al final por que el coche no me pasaba y no se el tiempo que lleva hacerla. Espero respuesta.
¡¡Está aqui¡¡ Decian que se fugara cos "ocalitos" pero non era verdá , a idea gustame moito pero eu propoño que de facela este finde , que se faiga o domingo , sair mañá as 10 dende a gasolinera e mentras facemos a ruta das pedras preparamos a viaxe o cadramón po domingo. ¿que decides?.
Eu apuntome para maña pas pedras. O do cadramon a min tamen me vai mellor o domingo, pero habería que quedar mais cedo.
Por mín pareceme perfecto: Sabado a das pedras: 10 na gasolinera Domingo imos o mítico e profundo e sempre anelado Cadramón con salida tempranera guiados por Juan de Vilas; mañá podemos concretar os detalles. Que conste que hai un por Asturias que vai querer repetila. Vémonos mañan figuras.
Bueno , pois hoxe pola mañá miréi pola fiestra e vendo como chovia toméi unha decisión que nunca penséi tomar , volver pa cama e pasar de sair rular. Esta decisión faime pensar si estaréi perdendo espíritu aventurero ou si sería polo catarro que case non me deixa falar , penso que foi o tema da saúde o que me fixo tomar esa decisión (menos mal). Eu non sain pero si o fixeron outros séis bravús bteteiros que seguro que o pasaron moi ben , espero que poñan algo de relato sobre a aventura de hoxe. Propoño sair mañá as 10:00 dende a gasolinera , ali decidiremos a ruta a facer ou facede unha proposta e xa o levamos decidido , espero non fallar mañá aunque si poido ir tede compasión , non me forcedes que ben sabedes que me deixo ir. Saúdos e ata mañá.
Pues si que va a estar entretenidos los caminos mañana, con el agua que ha caído.... Yo pasaré la mañana durmiendo, que toca nocturna.
Con permiso de los asturcones voy a colgar una foto de JR Pillarno de la ruta de hoy. Como luce en medio del pelotón :clap y menudo pelotón que se juntó. ¿E MAÑÁ QUE? Asústavos a chuvia?
6 monstruos po lago 6 : Pepeval, Saltapozas, Wissop, Catacraw e Sirius. By: Wissop. Ruta: a do lago mais longa.- A auga que caía e a temperatura foi desanimando as intencións de ir mañá o Cadramón e sustitulo por outra actividade mais acorde para esta invernía que todos aceptámos de inmediato; o final voltaremos mañá con outra ruta. Tamén anulou as intencions de facer a ruta das Pedras e algún incluso, de broma, puxo en entredito o voltar pa cama. Tomou Pepeval a iniciativa durante os primeiros Klms pero logo foi Wissop quen nos encarrilou hacia a ruta do Lago pois intuía que hacia a sua terra o tempo era menos chuvioso. Acertou de pleno. Pasamos preto da residencia do monstruo (o do lago) e continuamos por antiguos e novos camiños hasta chegar a gasolinera. O cruzar a carretera hacia o club todo foi inédito; os camiños, carreiros e corredoiras por as que vai son de belísimo discurrir. Hai unha zona que me gustou especialmente e quédome con esta foto que relato: Camíño en baixada bastante pronunciada, envolto por loureiros e con chan de pedra firme de moito agarre que permite levar una velocidade axil provocando estelas de auga en ambas rodas. De lado a lado discurre un bon torrente que a modo de alfombra de espuma blanca, que en algunhos casos chega o eixo, adorna todo aquel granito firme e limpio que as veces vela sobre ela; do milloriño que recorrín nos últimos meses. Firmaba por varios Klms así; ¡que gozada!.:foto Outro tramo especialmente belo foi o sendeiriño que veu despois do ponte "dos cobardes" hasta a ponte de pedra que nos deixa no paseo de San Cibrao; este require algo mais de equilibrio. Tamén de foto.:foto a Esta ruta ten bastantes zonas así e incluso se falaba de facer algo memeorable con ela ou intentala nuha nocturna facendo "parada":whistle ; non e unha ruta excesivamente dura. Dende San Cibrao a Burela viñemos por o "obligado" a tren marcado a turnos por Sirius e Wissop hasta onde puidemos, reagrupándonos a altura da praia; ahí Pepeval retomou o ramal da ruta encarándonos hacia a xeral. Sempre, entre un boísimo ambiente de humor envolto en auga con algunha avería mecánica, pérdidas de pastillas e aire das rodas. Frase do día.- Wissop: ¡¡Anda fixen unha poesía!!; pois foi casualidade que eu non son moito de poesías. :meparto :meparto Esto dixoo cando a sua bomba lle consiguiu dar aire a roda a Catacraw, mentres a de este non daba inflado e vendo que as duas eran iguales saiulle espontáneamente: As bombas de Decathlon unhas inchan ben e outras non. :cuñao :cuñao Esta tamén fixo gracia pero as risas grandes viñeron con a que escollemos como a frase do día. Boa noite.
// La del lago mas larga.- 6 monstruos polvo lago 6 : Pepeval, Saltapozas, Wissop, Catacraw, Pepeval y Sirius. By: Wissop. Ruta: la del lago mas larga.- El agua que caía y la temperatura fue desanimando las intenciones de ir mañana el Cadramón y sustitulo por otra actividad mas acorde para esta invernada que todos aceptámos de inmediato; el final voltaremos mañana con otra ruta. También anuló las intencions de hacer la ruta de las Piedras y alguno incluso, en broma, puso en entredito el voltar pala cama. Tomó Pepeval la iniciativa durante los primeros Klms pero luego fue Wissop quien nos encarriló hacia la ruta del Lago pues intuía que hacia la sua tierra el tiempo era menos lluvioso. Acertó de pleno. Pasamos cerca de la residencia del monstruo (lo del lago) y continuamos por antiguos y nuevos caminos asta llegar la gasolinera. El cruzar la carretera hacia el club todo fue inédito; los caminos, senderos y congostras por las que va son de belísimo discurrir. Hay una zona que me gustó especialmente y me quedo con esta foto que relato: Camíño en bajada bastante pronunciada, envuelto por laureles y con suelo de una piedra firme de mucho agarre que permite llevar una velocidad axil provocando astillas de agua en ambas ruedas. De lado a lado discurre un bon torrente que a modo de alfombra de espuma blanca, que en algunhos casos llega el eje, adorna todo aquel granito firme y limpio que las veces vela sobre ella; del milloriño que recurrí nos últimos meses. Firmaba por varios Klms así; ¡qué disfrutada!. Otro tramo especialmente bello fue el sendeiriño que vino después del ponte "de los cobardes" asta a puente de una piedra que nos deja en el paseo de Sano Cibrao; este requiere algo mas de equilibrio. También de foto. la Esta ruta tiene bastantes zonas así e incluso se hablaba de hacer algo memeorable con ella o intentarla nuha nocturna haciendo "parada" ; no y una ruta excesivamente dura. Desde Sano Cibrao a Burela vinimos por lo "obligado" a tren marcado a turnos por Sirius y Wissop asta donde pudimos, reagrupándonos la altura de la playa; ahí Pepeval retomó el ramal de la ruta encarándonos hacia la general. Siempre, entre un boísimo ambiente de humor envuelto en agua con alguna avería mecánica, pérdidas de pastillas y aire de las ruedas. Frase del día.- Wissop: ¡¡Anda hice una poesía!!; pues fue casualidad que yo no soy mucho de poesías. Esto dixoo cuando la sua bomba le consiguiu dar aire a rueda a Catacraw, mientras la de este no daba inflado y viendo que las duas eran iguales saiulle espontáneamente: Las bombas de Decathlon unas hinchan bien y otras no. Esta también hizo gracia pero las risas grandes vinieron con la que escogemos como la frase del día. Buena noche.
Jaaaaaaa. Da gusto oir as tuas croniacas maismar , dende logo tu de poeta espontaneo , non coma min que cando o intento non me sae, que mais decir da ruta de hoxe que non se dixera , si chovera un pouco mais .......... Cabe destacar algunhas manobras raras que cada vez se estan vendo neste mundillo , a xente xa non sabe que inventar para sair do cotian , coma tirarse nunha lameira a todo meter levantarse e arrancar na bici co manillar o reves , incrible, pero podese facer ,dou fe, (inconvinte , que a hora de frear ...........) .Saudos.
... canto me riin en esa escea; que boa, jajjajjajaj a escea do día. As veces qués disimular e sae peor ... jaajja Ta claro que nunca ta todo dito... e por moito e moitos que a conten sempre quedará algo importante por decir: o de aqueles que non di nada de ela. Eu esto nunca o entenderei. Entre nos, eu non comento as rutas cando ou non podo por tempo, medios ... ou a ruta non "conta". Ainda que hay que recoñecer que o silencio e o primeiro dos dereitos (cando te prenden). :rasca Bo día.
Por Viveiro houbo pisteo carreteril coa excepción dun tramo moi técnico polo Castelo (máis propio xa de bici de montaña). Teñen pensado poñerse o sombreiro de 3 picos no Sábado Santo. Por Vivero hubo pisteo carreteril con la excepción de un tramo técnico por el monte Castillo (más propio de 1 bici de montaña). Tienen pensado ponerse el sombrero de 3 picos en Sábado Santo
Hoxe como é domingo , a xente tiña que ir a misa facer :alabando:alabando e sólo nos presentamos 4 ateos ou cos deberes feitos :burladia::burladia: . Como estaba previsto , fixemos a ruta das pedras , camiños que parecian rios con auga hasta as orellas , con areas que te tragaban e tiñas que pedir axuda pa sair e do tramo das pedras non digo nada , seguro que o contará Maismar con detalle (que pesado , toda a mañá : ¿donde están as pedras?¿cales son as pedras?) penso que disfrutóu co tramo e coa ruta en xeral. Deixo unhas fotos (poucas) e o enlace a wikiloc donde está subida. Saúdos. http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=705410