Que pena que no halla podido participar ese fin de semana espero unirme pronto a este grupo para comenzar mis andaduras por el btt por a Mariña Lucense un saludo y me alegro que os haya salido todo tan bien
Como bien dices, ya me he ''empapado'' jejejej.. bien de información, como vosotros ayer en la marcha . Y esos peazos de callos..ay oma!!! seguro que despues de la marcha y la duchita caliente sabrian a gloria ..buaaah, buaaaaah!!!..:crybaby2 El año que viene ya veremos ya....
¡Non sabe o que se perdeu! E o que é peor o día xa non o recupera ... porque nunca será a mesma marcha que a V de Burela. Ahora entre nos; que pasada eh? Boa tarde.
Maismar, acabas de definir un eslogan: "Burela escríbese con V; V Marcha de Burela" Bueno, mellor deixalo, porque xa cometemos moitas faltas de ortografía, para andar liando máis a cousa, ;-) Hoxe tiven que desfacerme de parte da terra de Burela que viña nas botas, na roupa, nos guantes... síntoo moito, levouna a lavadora... Pero o que non leva son as imaxes... as da retina como di jomacame, nin as que amablemente ides publicando... Foi unha pasada... Xa case nos queda ir tachando os días para a VI Marcha de Burela...
Eu partin patilla e despois tuve que reparar la cadena antes de subir al Castelo, pero tengo un muy buen sabor de boca. Para nada me disgustaron las reparaciones de tan bien que lo pasé a lo largo de la marcha.
Bueno bueno que gusto da ver tantas alavanzas, jolin que pasada ver que a xente o gozou tanto , eso e o que motiva , saudos gracias a todos por esa competividade sana.
:clap Jajajajaj, jajaj :meparto:meparto Que buena la imagen del "padrino" Lagarto Berto con el traje, así como mirando a ver "quienes están armando tanto alboroto al final de la iglesia" ; aunque, con los invitados que irían a ese evento, seguro que los adivinasteis; ja ja ja jaj jaajjaj :meparto ¡que bueno! Bo día.
Muy buena conclusión. Vurela Sí señor, e non e unha falta de ortografía; a primeira impresión o ver o palabro faise raro, pero para os que o vivimos non é tanto. ------oOo------ ¡Gusto en coñecer e compartir mesa e mantel na cena do sábado con os Bicinenazas!. Bo día. PD: ¿Síguese sin saber nada de Juan de Vilas?.
A actuación do quatrero impecable: eu non te oin en todo o recorrido, e non era fácil. Es esta era unha das cousas que temía; pa min e moito de recoñecer eh!. Xenial simbiosis de estratexia e ubicuidade; perfecta. Bo día.
Ya mas pausada la cosa os planteo lo siguiente: Necesito una ayudita Tengo Trek-4900 trucada como ya sabeis. Quiero poner un portabultos trasero decente de aluminio, no muy pesado para escapadas largas. El cuadro tiene 2 agujeros roscados para tornillo M-4 en el eje trasero. Además tiene tornillos para sujetar el V-Brake trasero. Sirve de 2º apoyo. La pregunta ¿ Que marca fabrica algo asi? Decirme algo los caminantes santiagueros, p.f. Tambien se admiten consejos bricomontajecaseroviables, que alguna maña me queda. Gracias
Outras 200 fotos de Miguel. Incribles: http://picasaweb.google.com/miguelgqweb/MarchaCicloturistaVol22010#
Yo usé un portabultos que va a la tija sin más. Pero en ese campo hay la mitra, mira mira. ----oOo---- Guapas as fotos. Bo día.