1. Cierre cancelado
    He reescrito esta nota 10 veces porque las palabras no son lo mío y no se explicar la montaña rusa de emociones por la que estoy pasando.

Por ahora se cancela el cierre. Siento las molestias.
    No voy a entrar a valorar los comentarios de algunas personas, cada uno es libre de opinar lo que quiera (siempre desde el respeto). Solo quería comentar, que la noticia de cierre no fue una cosa pensada en dos días sino en bastantes meses y llegó un momento en que era insostenible.
    También les quiero dar la razón aquellos que se quejan del abandono que sufría la web. Si, tenéis razón y es culpa exclusivamente mía.
    Y por último, esta situación cancela gracias a las múltiples personas que se han puesto en contacto conmigo insistiendo en revertir este cierre. Gracias.

Gracias otra vez a todos.
    PD. Según tenga noticias las iré comentando de este modo.
  2. Tras 22 años de funcionamiento y muchas vivencias, lamentablemente, ha llegado el momento de decir adiós. Lo que empezó siendo un pequeño foro de "backup" de la web que muchos solíamos visitar, Solomountainbike, se convirtió en una web de referencia del ciclismo en general donde se compartían rutas, vivencias, fotos, kdds, etc.

Gracias a todos los que contribuisteis moderando secciones, participando en los post, compartiendo vuestras aventuras y en general, haciéndonos participes de vuestras rutas en bicicleta.

Ha sido un verdadero placer. Nos seguiremos viendo en los caminos/carreteras/watopia o donde sea siempre que se pueda ir en bici :)

Un saludo

PD. El cierre será el 5 de Abril de 2026.
    PD2. Actualización: Será el 15 de Abril y quizás se pueda revertir.
    PD3. He quitado toda la publicidad que, sinceramente, era excesiva.
    Descartar aviso

A Mariña Lucense, Foro especulativo.

Tema en 'Galicia' iniciado por Zagato, 4 Ene 2008.

1. Maismar

Maismar PiratA, algo PoetA.

Me Gusta recibidos:
    94
    A donde ti queiras, compañeiro, o que prepares será ben acollido; avisa si a cousa se prolonga para aló da cena para avisar que non me esperen pa merendar e punto.jjejej; eu teño estabulación casi-libre.

Bo día.

2. Santiso

Santiso Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    104
    Pero que no sea muy dura que va para dos semanas que no subo a la BH e igual ya no aguanto ni el equilibrio en ella.:roll:..

3. Zagato

Zagato Xabarín da Rigueira

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Pois non sei que facer. A das Ribeiras do Sor ten bastante asfalto ainda que pedazos moi chulos á beira do río. Outra idea pode ser A Silvarosa e San Martín Castelo en Viveiro, que está mais cerca e tén unhas vistas impresionantes.

Estou incubando varias ideas, a ver que sale.

4. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Fotos da ruta de Viveiro. O perfil é cando menos suxerente, con esas dúas protuberancias simétricas non acabo de caer a que me recordan.

Adjuntos:

5. miguelc

miguelc Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    63
    Hola!! La ruta del Sor es la última que hice con Serafín and company, y cierto es que tiene bastante de asfalto, además los tramos finales alrededor del río no son muy ciclables que digamos, todavía me duran 3 moratones de esa marcha en los gemelos!!!! Otro problema fue el seguimiento del track, porque nos perdimos 3-4 veces, jijiji, pero bueno, le dió emoción al tema, desde las 10:00 hasta las 16:00 está bien no? jajajaja, Venga un saludo y os animo a que la hagais... jijiji

6. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Este é o track das Ribeiras do Sor. Temos dous, os dous foron feitos non hai moito tempo por uns amigos de As Pontes. O primeiro está ben pero con bastante pista de eólico e terreo aberto. O segundo ten tramos preciosos á beira do río pero moita carretera. Polo demáis considerar que para chegar ás Ribeiras do Sor dende Lugo é cerca de hora e media e dende Burela aproximadamente unha hora e o meu bono-bici só dura ata as 3.

Adjuntos:

7. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Precisamente MiguelC é un dos amigos das Pontes. ;)

8. Santiso

Santiso Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    104
    Tiene una pinta espectacular... fenomenal trazado, seguro que es del gusto de todos...:qmeparto

9. Maismar

Me Gusta recibidos:
    94
    O do bono-bici e importante, non te vaias hipotecar por a ruta. O de Viviero e canto menos exuberante, suxerente e "tentador" .... sobre todo por as vistas.
    Pero vos mismos, ue o ondie digais.

Bo día.

10. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Eu creo que o de Viveiro non vos vai defraudar, sobre todo si está bo día. Para min a vista dende San Martiño Castelo é a máis fermosa de toda a Mariña.

Quedamos entón no aparcamento do centro comercial Halley.
    Estando alí ás 9 e media é suficiente pois a ruta tampouco é demasiado longa. Os que vimos do lado de Burela podemos quedar antes e vir xuntos, ou como vexades.

O waypoint para o lugar de salida é o archivo que vos adxunto. A ver si contacto con algún de Viveiro para que nos acompañe. A ver si o pasamos ben.

Adjuntos:

• Salida.rar
      Tamaño de archivo:
      459 bytes
      Visitas:
      12
  11. ZALOZZR600

ZALOZZR600 Algo Lia Cas

Me Gusta recibidos:
    0
    Buenos días Zagato ¿Que día haceis la marcha ... Sábado o Domingo?

Otro tema. Me escribes la dirección de la página Web (en España) donde puedo comprar el GPS del que hablamos.

Gracias.

12. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    A ruta é o Domingo.

O GPS, donde máis barato se consigue ahora mismo en España é en Redcoon.

http://www.redcoon.es/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B130947/cid/24001/GARMIN_GPS_Map_60CSx/

O problema é que en redcoon non venden soportes e tal...

Outras webs con bo precio (algo máis caro) e con posibilidade de comprar accesorios son:

http://www.activagps.com/_Garmin-GPSMap-60CSx-Color_612.htm

http://www.astroradio.com/210068.html?id=SZ2R4HgP

Tamén tés que mirar de si che compensa comprar o 60csx ou o Vista hcx. Porque as prestacións son idénticas e hai unha ventaxa importante en tamaño e en prezo.

Un saúdo.

13. Maismar

Me Gusta recibidos:
    94
    Paréceme estupendo.:rabbit:rabbit Ademais, e posible que Ela non veña en toda a mañá, sólo posible, ainda que sería unha pena. :???:
    ¿A que hora ves ben que quedemos no cruce de os semáforos a salida de Burela? 8:45?

14. ZALOZZR600

ZALOZZR600 Algo Lia Cas

Me Gusta recibidos:
    0
    Navegaré por las páginas. Gracias.

15. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:

Paréceme ben a hora. Ainda que ás 9 tamén da tempo. Para quedar mellor espérovos eu diante de Garsán, á entrada de Burela e xa non cruzamos Burela, vamos pola variante ¿ok??

16. pitinho72

pitinho72 Globero enllamas

Me Gusta recibidos:
    3
    Yo me apunto para el Domingo. Nosotros hacemos una parecida que va por Escourido, subimos al alto de la Silvarosa, bajada a Galdo, subida al Castelo y luego bajada por Vilares y seguimos el cauce del Landro por la zona de Naseiro.
    Les hablaré a los colegas a ver que dicen.

17. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Pois iso estaría tamén moi ben... Sobre todo se houbera visita ós eucaliptos de Chavín... ¿sería posible?. Ainda que así nos perdamos a baixada aquela tremenda do Monte Castelo a cerca de Portochao... :(

18. JIMI HENDRIX

JIMI HENDRIX Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    197
    Pasadeo ben pero deixade algo pa cando voltemos de Avila , facedes que sinta unha pouca de envexa , pero nos tamen o pasaremos xenial , un abrazo a todos.

19. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Si eu che contara....
    :sableluz

Estamos moi descontentos cos recursos humanos do hospital. Nin podemos ir a Ávila, nin nos dan os 15 días de permiso de Matrimonio... e a ver si nos dan o día da Boda (ainda non é seguro).

É ****** que a estas alturas ainda teñamos algunha clase de esclavitude.

Jódeme ben a paciencia o Sergas. :twisted:

20. Maismar

Me Gusta recibidos:
    94
    Ok. O Garsán son as naves que hay antes da entrada de Burela xustiño despois de coller o desvío? Penso que non deberamos de evitar ningunha baixada .... jejejejjej

Pois envexaremonos unhos a os outros e tamén nos lembraremos compañeiro.

Compartir esta página