Ver el archivo adjunto 1758671 ¡¡cuanto ilustre!! ¡Que guapo o de Tapia!, nunca me pasará a pena de no haber tado alí. :crybaby2 ¡tanta prudencia ta claro que non e boa; hai que ser sempre un chisquiño "chiflado" se non o bon vaise e un queda metido na casa esperando ... nada!. E si por o plantón lucense en Tapia se ficha a Alacarayo para o CCB, a min éche-me o mismo eh!; seguiríamos ambos igualmente no mismo clube, jejeje. De todos modos un fallo, sempre se suele perdoar, jejejje; e deixemos a cousa así. Enhorabuena JR, confieso que, por este hecho, te admiro un poco más compañero.:clap Bo día.
Bueno, ahora pensando los 45 muertos en Francia, tuvimos suerte. Toda prudencia es poca. Yo calculé que libraba porque la cosa empezaba al anochecer, y asi fué. Lo tenian bien calculado. De todas formas pa pasar el rio hay que moyase. La quedada, como La Roca o como va a ser Penas Rodas. Miticas. La foto en la acampada de Porcia la promoví yo. Es un sitio precioso con castaños centenarios. Y lo de Juan, pa que te voy a contar. Llegue a casa henchido. Ya remendaremos este roto, compañero. Saludos
Me faltó poner al final de la frase esto : :baile:baile De todas formas hay pocos como tu que triunfen en dos clubs. Juan tambien podría. Saludos PD. Consecuencia: Volveremos a Tapia.
Parece que xa tocamos a flaca non???? jajajaja hoxe non te acompañei por que ainda non teño suficiente ritmo para ir con xente, ademais levabamos destinos opuestos jajajajaja, un saludo!!!!!!
Si, era a primeira salida, quero ir a lagos y estou fofo, fofo... hay que intensificar el entreno. Hoy traballaba por a tarde y ademas as primeiras veces casi prefiero salir solo, por lo menos hasta collerlle as medidas a burra que parece que encolleo... Supoño que nos veremos el Domingo en Viveiro ou antes por la "carritiera". Saludos.
O resto andará por ahi de viños , a Viveiro que eu saiba iremos Zagato , JR , Sirius , ti e eu . Non me atrevo a poñer loxística , casi mellor que a poñas ti. O sábado sairemos as 10 dar un rule pa preparar a marcha do domingo , xa verás como pa eso hai xente.
Hola gente: Estoy el sabado para la rule mañanera y el domingo en la silvarosa. Ando detrás de Xavi-ciclo para que cicle, pero no se yo. Habla de ir solo un home solo perdese. Insistiré. Maismar, haces doblete? Como van os bonos Zagato? Saludos
Eu creo que tes ritmo de sobra, e solo non te iamos deixar,que tamen sabemos ir mais despacio, ti cando queiras xa sabes donde estamos. O chollo das rodas teñoi a medias.
buenas , xa vexo que tades todos mui preparados para o finde pero eu propoño unha saida mañan nocturna , haber si sei onde teño as lanternas ,..... visto que vai facer boa noite , pode ser? animo que non decaigan as nocturnas....
Pois o final fago doblete: o Sábado a tarde na Pedalada Artabra en Coruña e o domingo en Viveiro; ¡como ten que ser!; o sábado co camiseta dos Correcamiños e o domingo con a do CCB, (bueno con o corazón as camisetas ainda non viñeron). Teño a loxísitica do Domingo para Viveiro, primou a seguridade do presidente(en adelante nº 1) para elegir vehículos un será o mais ancho de todos (fáltame que mo confirme o piloto) e o outro un medio deportivo (sportwagon).Ainda hay sitio para un mais con bici e os horarios poñeranse en breve deixando este día de reflexión para o rezagado a apuntarse. Bo día.
//By Opentrad. Pues el final hago doblete: el Sábado a tarde en la Pedalada Artabra en Coruña y el domingo en Viveiro; ¡cómo tiene que ser!; el sábado con el camiseta de los Correcamiños y el domingo con la del CCB, (bueno con el corazón las camisetas ainda no vinieron). Tengo la loxísitica del Domingo para Viveiro, primó la seguridad del presidente(en adelante nº 1) para elegir vehículos uno será lo mas ancho de todos (fáltame qué me lo confirme el piloto) y lo otro un medio deportivo (sportwagon). Hainda hay sitio para dos madres con bici y los horarios se pondrán en breve dejando este día de reflexión para los rezagados a apuntarse.
Con respecto á loxística. O coche máis ancho do mercado pode outro bicicletero e a súa montura. Con respecto á nocturna, a xente non se anima moito. Hoxe vou coa escudería Ferreira ata aló dar unha vOlta