1. Cierre cancelado
    He reescrito esta nota 10 veces porque las palabras no son lo mío y no se explicar la montaña rusa de emociones por la que estoy pasando.

Por ahora se cancela el cierre. Siento las molestias.
    No voy a entrar a valorar los comentarios de algunas personas, cada uno es libre de opinar lo que quiera (siempre desde el respeto). Solo quería comentar, que la noticia de cierre no fue una cosa pensada en dos días sino en bastantes meses y llegó un momento en que era insostenible.
    También les quiero dar la razón aquellos que se quejan del abandono que sufría la web. Si, tenéis razón y es culpa exclusivamente mía.
    Y por último, esta situación cancela gracias a las múltiples personas que se han puesto en contacto conmigo insistiendo en revertir este cierre. Gracias.

Gracias otra vez a todos.
    PD. Según tenga noticias las iré comentando de este modo.
  2. Tras 22 años de funcionamiento y muchas vivencias, lamentablemente, ha llegado el momento de decir adiós. Lo que empezó siendo un pequeño foro de "backup" de la web que muchos solíamos visitar, Solomountainbike, se convirtió en una web de referencia del ciclismo en general donde se compartían rutas, vivencias, fotos, kdds, etc.

Gracias a todos los que contribuisteis moderando secciones, participando en los post, compartiendo vuestras aventuras y en general, haciéndonos participes de vuestras rutas en bicicleta.

Ha sido un verdadero placer. Nos seguiremos viendo en los caminos/carreteras/watopia o donde sea siempre que se pueda ir en bici :)

Un saludo

PD. El cierre será el 5 de Abril de 2026.
    PD2. Actualización: Será el 15 de Abril y quizás se pueda revertir.
    PD3. He quitado toda la publicidad que, sinceramente, era excesiva.
    Dismiss Notice

A Mariña Lucense, Foro especulativo.

Discussion in 'Galicia' started by Zagato, Jan 4, 2008.

1. JOLIN

JOLIN Miembro Reconocido

Eso pásase montado e facendo o cabaliño sen mollar os pés, jajajaja. :mrgreen:

Boa idea a de abrirnos unha fiestra para disfrutar da Mariña Lucense, ala a pasálo ben e non mancarse...

Ah o día 10/02 esperámos ver a algún desa zoa rulando polos arredores da Coruña que non estamos tan lonxe:
    http://www.foromtb.com/showthread.php?t=261044

2. Zagato

Zagato Xabarín da Rigueira

Strava:
    Si o traballo mo permite intentarei ir, Sobredosis de marchas no mes de Febreiro, a ver si o corpo aguanta. Un saúdo

3. Maismar

Maismar PiratA, algo PoetA.

Pois eu, conocendo o fino que ese ciclista e o bo equilibrio que garda sempre, houbera apostado 10 Euros a que non se mollaba. Menos mal que non apostei :???: .

Eso sí, xa sei no regato que seguro se mollaría. Ese ainda non o superou sicolóxicamente, gracias que alí a auga e moi clariña e o suelo e ten boas pedras o fondo, jejejejje

Apertas ...

4. butelobike

butelobike Coyote

E verda vendo a auga tan clariña e a temperatura superior a 4º (farenjei) eu sei que alguen alproveitaria pa vadear o largo do rio un bo traxecto, lease Maismar, Don d.ai Lama, eu mesmo (Butelo). Falando de Butelo, como apetece oxe co frio que fai, está felerpando auga-neve, teño mono de este manjar de tempo frio nunha taberna por cerca da Fonsagrada......:vino

5. escarcha

escarcha Miembro

asi me gusta que se fale de algo mais que de pedalear, por certo o butelo con un bo viño pa empuxar

tes que entrar no sub foro de entrenamientos, hai alguns que falan de carbohidratos,aminoacidos...series , umbral .. suplementos pa recuperar e esplicalles o que e un bon botelo e que se deixen de tanta mariconada que despois andan apajardos polas corredoiras

6. saltapozas

saltapozas Miembro

Ollo con dar pistas acerca das sustancias utilizadas para vadear ríos e escalar montes -:vino ,butelo,pulpo,etc.-, xa que a UCI é os da Operación Puerto están vixiantes é poden declaralas prohibidas. Habería que ir pensando na retirada é adicarse a actividades menos perigosas como puenting,barranquismo ou toros, que seguro terán o seu encanto.

Saúdos :saltarin

7. Zagato

Strava:
    Bueno chavales, Barcia dice que mañá ás 10 no campón si non chove, eu digo que ás 9 e media ainda que chova.

Teño ganas de ver a neve!!

Ó final será ás 10 no campón.

8. Maismar

Poñédevos de acordo na hora por que no resto non vai quedar outra que mollarse.

O bon que ten o ser humano e que e impermeable.

9. Zagato

Strava:
    Maismar, o da ruta nocturna me parece que vai ser complicado, fáltanos logística.

Hoxe, como estaba todo o monte cheo de barro de chover, decidimos non mancharnos moito e facer unha ruta de seco, montamos neumáticos sliks e puxémonos en ruta.

Pero como as cousas rara vez saen como un as propón, seguindo ó dedillo a ley de murphy, enchémonos tanto de barro (barro de caolín, o peor barro conocido) que as bicis xa nin cambiaban, os pedales automáticos xa non enganchaban, en fin, o típico.

Tivemos que sacar imaxinación e facerlles un lavado a presión.

Ó final saiu unha ruta ben bonita, casi tanto coma a cara da miña señora cando me veu entrar pola porta tan limpito. Unhas fotos servirán de mostra.

Por certo, mañá sairemos ás 10 da mañá do campón, a ver que sale.

Attached Files:

10. Zagato

Strava:
    Xa está colgada a información da ruta de Burela do 2008, que se celebrará o día 3 de Febreiro.

Aquí tedes a información

Marcha BTT Burela 2008

11. Zagato

Strava:
    Hoxe non hai fotos porque o día era desapacible. Fomos enseñarlle a Saltapozas a ruta de Santa Eufemia 2.0 (coa variante de rúa) e outra cousa non, pero auga....

Van encher as fontes.

Attached Files:

12. JIMI HENDRIX

JIMI HENDRIX Miembro Reconocido

o que ten de bon sair un dia coma o de oxe e que cando chegas a casa esta a muller coa mangueira e con auga "quente", esperandote a porta e xa te duchas ali, dache un "abrazo" e un "chucho"un bon zantar , invitate a dormir a sesta e , ¿como te podes negar? je je ja.saudos.

13. saltapozas

saltapozas Miembro

Pois a min no me recibiron con tantos aplausos, é mandáronme a sacar a lama á praia do Cabaliño. Bañámonos os dous -a bicicleta é eu- é pareceume que tamén por alí andaba Barcia buceando póla outra praia, a do Portelo, claro, él vai ás que teñen bandeira azul.

Saúdos: unmonton

14. Zagato

Strava:
    Eu ainda estou esperando a que me deixen entrar jodéndolle a wifi a algún veciño

15. JIMI HENDRIX

O da wifi non irá con segundas?
    Eu a praia non fun pero unha limpeza antes de entra si a fixen.
    Preparadevos pro fin de seman , que puxen unha cubierta de 120 euros (o mellor paseime nun cero)e xa non patino.
    Amigo Zagato , prepara unha rota que o divertimento está asegurado.
    Saudos.

16. Zagato

Strava:
    A ver que preparamos, o Sábado eu non podo ir porque traballo o Venres de noite. Non teredes medo de ir sós?.

Para Domingo a ver que facemos, Podíamos ir ó Penedo do Galo, ó Pau da Vella, á Rigueira. A ver si diseño unhas rutas, póñoas aquí e a ver que decides. Se non hai acordo faremos unha das habituais ou improvisamos, que se nos da moi ben.

17. JIMI HENDRIX

Algún forero que fose facer o camiño do requesón as Neves , que nos conte algo , seguro que o pasaron moi ben.
    saudos.

18. Zagato

Strava:
  19. BAJADOLO

BAJADOLO .

20. Maismar

Share This Page