A ver quen fai un bo eslógan para esa cena. Podedes ver neste corto, gañador do concurso de cortos online de non sei que festival, creo que cannes. Que importante é como se diga unha cousa. [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=L9eUBVpL0ZU[/YOUTUBE] Por certo, alguén sabe algo de unha marcha nocturna que se vai facer en Viveiro o día 6 de Xuño??? Oín rumores pero non sei ata que punto é certo. Eu non podo ir porque o 7 casámonos :sofa:meaman. Un saudo.
No dejas de sorprenderme, que sí un fenómeno con los GPS, otro tanto con la bici, por encima adornas tus rutas con lecciones de historia ., y ahora con el video mueves conciencias , todo un crak . Lástima que te nos cases y te eches a perder :burladia:., pero ya se sabe que nadie aprende de las cabezas ajenas , piénsatelo :scratch creo que aún no llevais demasiados años de novios, ¿ no te estas precipitando :whistle.? Ponle fecha a la salida/cena para ver que dia le viene mejor a la mayoria....... Yo opino que el dia 7 estaria bien y asi de paso te facilito una excusa.....:flores...... Hoy voy soñar con un plato de arroz con bogabante...:rabbit.....
Eu creo que a todos os que se casaron lles fixeron a misma advertencia e ningún fixo caso... Todos caemos na trampa mais tarde ou mais cedo. Hai que evolucionar, coma os pokemon. E esperar que haxa suerte. Un saludo e gracias por tanto peloteo!!! ¿que tal os mapas??
...ey zagato!! moi boas as montaxes, eres un crak, ti si que eres un "freerider" , un freerider do "foro", por que mira que fas cousas.....rutas, mapas, historia, etc.. e o da tv no monte ,pois sí que é un expediente x, eh? jaja. Nos na medela estamos normalmente os fines de semana, excepto cando viaxamos a outros circuitos, pero se tal deixo aquí o meu tlf , así cando os acerquedes por alí podedes chamar para coincidir... un saludo
Los mapas muy bien, se los tengo que pasar a Butelo Zalo Jpc. ETC.... Vamos, que dentro de nada todo el mundo tendrá el TopoZagato en su Gps.. Para este fin de semana tramas algo..:saltarin.???
No mismo post dices: "Que importante é como se diga unha cousa." + "Casámonos". Vamos e que puxéchemo a huevo para traer un chiste dos bos ;dos que se lle contan soio os amigos. ------ Despois de certo tempo vense dous colegas na rua e dille un o outro: - Oe!! e entereime de que te casache!!!. -Eh, para un pouco!!; o que me enterei fun eu a tí contároncho!. ------ jajajajajjajaja :meparto:meparto:meparto:meparto:meparto:meparto O eslogan da cena: Bici sí pero millor así.:vino Boas noites.
A ruta e o dia 6, as nove e media da noite e ten un percorrido de 20 km. Hai que ir con chaleco reflectante e luz dianteira e traseira. Non creo que sexa moi nocturna, pero eu prefiro a luz do dia, gustame ver as vaquiñas e os xatos.
Eso é un bo chiste, ademáis de que non lle falta razón jajajaja. Tamén foron escoller un día señalado, non vou poder ir, coas ganas que teño de facer nocturnas. Gracias Pitinho72 Este fin de semana nada, son as festas en Burela e estou arrestado Seguro que vos chamaremos un día que temos moitas ganas de vervos en acción, ten que ser un espectáculo.
Revisa esta páxina, e mira que cariñas de emocionados teñen, vota unha ollada a todos os post: http://www.foromtb.com/showthread.php?t=187756&page=71 Si probas o "lado oscuro":vampire non volverás a ser o mesmo...... e, probablemente, queiras voltar. Boas noites.
Hoxe fixemos mini ruta Jimi Hendrix e mais eu. A bo ritmo e mollándonos moito, que os camiños están deliciosos e dá gusto embarrarse.
Despois dun fin de seman por Avila montando a flaca e disfrutando cos compañeiros do cc Burela das boas carreteras e dun puerto moi bonito como e o de Navalmoral , hoxe acompañado de Zagato , retomamos a btt , ruta corta ( non da pra máis o dia) pero intensa en ritmo , os camiños como debian estar sempre , mollados , con charcas que da a auga pola rodilla , unha gozada.
Compañeiros, as fotos do primeiro de Maio siguen sin aparecer, a SD estraviouse ... seguimos buscando; ¡Que pena de sesión vermout!
A que santo lle había que rezar para que apareceran as cousas? ¿san cucufato?? . A ver se aparecen. Saludos
Buenas Zagato, estoy empezando a jugar con el "Colorado" ¿Que programa utilizas tu para visualizar los mapas y los tracks en el pc? Yo por ahora estoy probando con el MapSource, que como ya sabes es el propio de Garmin. Y como hasta el domingo no veré a Santiso estoy probando con los mapas TopoSpain 25K (ya se que no son muy buenos pero por ahora es lo que tengo).
Había unha oración a S.Antón, que o acabar de rezala xa sabías si iba a aparecer ou non. Sei de unha persoa que a sabe; a ver si a chamo. Vaia horas de tar argallando eh?
Hola Zalo, yo también estoy empezando a jugar con el Colorado. Uso Mapsource y para alguna cosa CompeGPS. Voy a poner un primer análisis tras las primeras horas de uso!!! Ya tengo mi Colorado. Las primeras impresiones son bastante buenas, aún estoy empezando con el pero le veo muchas posibilidades. La pantalla es cierto que no se ve tan bien como en los modelos antiguos, sobre todo en la parte de los menús. Es mucho más configurable, con el peligro que ello conlleva para los que no hacemos más que enredar, una copia de seguridad a buen recaudo es primordial. Con el Gps he pedido un soporte para coche de la marca RAM que me ha dejado flipado, es buenísimo, no se mueve, nada que ver con el soporte de GARMIN que tenía para mi 60csx. Además, los soportes de bici originales, a pesar de ir sujetos con bridas, se ven bastante buenos. Especialmente interesante el tema de los perfiles, con los cuales, mediante unas pulsaciones puedes cambiar la configuración para coche, bici, geocaching, o lo que quieras con muchísima facilidad. Esta configuración automática afecta a todo, tanto a sonidos, mapas, typ del mapa, fondos de pantalla, forma de track loggear, forzar posición a carretera. Muy bueno esto. Para mi esta unidad tiene un fallo bastante grande, que es que no se puede sujetar con una correa si no es el mosquetón que trae de serie, pues no tiene ningún agujero en el chasis para hacerlo. Para mi es importante esta sujección porque era una forma de anclar el gps a la bici para que no salga volando. (a mis anteriores gps este sistema les ha salvado la vida). A ver que se me ocurre. Todos los mapas se ven mejor que los anteriores, muy al estilo de Gamin Mobile XT. El Gps los mueve muy rápido y el uso de la rueda de nombre pijo (rock and roller) es rápido e intuitivo de aprender. Voy a poner unos pantallazos, espero que pronto pueda hacer una prueba en campo al 100 % del aparato.
Quen se anima a ir a VI ruta en btt da costa da morte o sábado 21 de xuño? 1 - Zagato. 2 - Jimi Hendrix. 3 - ............. 4 - ............. 5 - ............. Animarse que as festas de Burela xa remataron e os corpos puxeronse dun redondo que non vexas.