A Mariña Lucense, Foro especulativo.

Tema en 'Galicia' iniciado por Zagato, 4 Ene 2008.

1. Maismar

Maismar PiratA, algo PoetA.

Me Gusta recibidos:
    94
    ¡ Son boas horas para andar de festa!!!.

¿Ainda non acabaron?

¿Teis algunha foto da riadas pa historia do foro especulativo?

Bo día.

2. Maismar

Me Gusta recibidos:
    94
    ¡Que pasada!

Bo día.

3. JIMI HENDRIX

JIMI HENDRIX Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    197
    Pois pasada a resaca da excursión a Zamora e das festas patronáis , saimos con ganas de pedalear , ou non , fixemos parte do que será o desafío , dende a Medela ata Soutovello , da gusto ver os camiños , parece puro e duro inverno.

Tivemos algunha averia e algunha caida moi graciosa que o fotógrafo captou no momento exacto.

Mañá domingo saimos as 10:00 dende a gasolinera.

Adjuntos:

4. JIMI HENDRIX

Me Gusta recibidos:
    197
    Esta foto e do rio que pasa canalizado polo centro de Burela , foi tomada uns metros antes de que entre no pobo e sexa canalizado , imaxinade a cantidade de auga que levaría , menudo canal fixo.

Adjuntos:

5. manuelde8

manuelde8 Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
  6. Zagato

Zagato Xabarín da Rigueira

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Cal é o novo deporte que inventou Pepeval... Mola!!!

é coma un cativo!!!

7. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:

Eu hoxe rallye de clásicos de Mondoñedo!!. Creo que poderei ir á marcha de Mondoñedo o próximo fin de semana!!

Última edición: 12 Jun 2010
  8. JIMI HENDRIX

Me Gusta recibidos:
    197
    Comenta Zagato que conta con ir a marcha de Mondoñedo , que alegria me das , xa non recordo a última vez que pedaleamos xuntos en btt.

Oxe saida de tres "velletes" con un "novete" , Javi e voltamos os orixes dos btteiros bravús que case esquencéramos , dirección a canteira de Cordido recuperando a filosofia de : ¿a donde irá ese camiño? ; ai pero ¿ese é un camiño? , e asi porteamos monte arriba durante media hora ata atopar o sendeiro, ambiente relaxado e bo humor non faltaron.

Ahora toca entrenar un pouco máis en serio cara a Mondoñedo e sobre todo cara a Montemplaria.

Adjuntos:

9. pitinho72

pitinho72 Globero enllamas

Me Gusta recibidos:
    3
    De vuelta de la EDR. Genial. Sin papar de dar pedal y enlazar curvas peraltadas por senderos escondidos. Pero "a de Viveiro foi máis dura..." :cuñao

10. Maismar

Me Gusta recibidos:
    94
    ¡Como lo pasamos en la EDR!!. Una ruta que empieza a ser obligatoria, todo perfecto!.

Genial la expléndida muestra de Pepeval. ¡El fotógrafo muy oportuno!. ¡Que foto!.

Bo día.

11. wisopp

wisopp Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    24
    Bueno pedistedes algunha foto do fenomeno este da auga , pois son poucas pero as imaxes valen moito , a que nos vos imaxinades donde esta esa ponte? algunha vez xa pasamos por ali nin se ven as varandillas!!!!!! , e o palleiro a que non sabiades dondes estaba , imaxinade un pouco e pensade que no puxo ahi , bueno saudos , venvidos os da EDR, espero ir a de mondoñedo a espera.....saudos

12. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Non pensedes que vos ides librar de min tan rápido.

13. RUTERIÑO

RUTERIÑO Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Bueno amiguetes da mariña, ya veo como están las cosas por allí .Desde luego el temporal se ha ensañado con la mariña pero a base de bien.
    El otro día vi por la tv el peazo de cauce de agua que bajaba por la calle donde vive mi tio , creo que es conocida popularmente como la calle do Can aunque creo que tiene otro nombre, al menos yo siempre la he identificado así.
    No me quiero ni imaginar los destrozos que tiene que haber probocado el temporal por la zona. Madre!!! vaya año de temporales estamos teniendo.
    Esa peazo de foto de la !!!caidita romana, jarr¡¡ Dios lo que me he podido reir , la verdad que de ser muy oportuna nos enseña su cara mas amable jjejeje..increible.Espero que sin consecuencias.
    Como va ese desafio ?
    Bueno, ya me contareís .
    Mi grupete de gente nos iremos este Sábado por tierras sorianas a hacer la ruta del Cañón del Rio Lobos, esperemos que todo ssalga bien y el tiempo, aunque no las tenemos todas con nosotros, nos acompañe.

14. JR-Pillarno

JR-Pillarno Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    14
    Hoy reanudé la marcha despues del parón invernal (una semana).
    Llevé la Ocam con zapatos nuevos y carajo como se nota. Lleva Maxxis HR 2.35 alante y Kenda Navigal 2.1 atrás. No hay excusa.
    Subiendo hay que empuxar de lo lindo, pero compensa bajando. Veremos a ver si encontramos el equilibrio, porque no llevo relog y no hay prisas. Sí tiene que haber seguridad.

Encontré ya llegando a casa a Zagato con un compañero. Venía de enseñai El Pando. Total na....
    Quedamos para miercoles o jueves a la tarde. Habló de salir despues del partido de Epaña. No se yo...
    Pero el jueves tien mejor pinta la cosa. Sería bieno que esos comandos escondidos salieran de debajo del matu... pa decir algo en este floro de espaculacion. La verdad ye que especulamos pocos. Yo soy adikto.
    Dejovos una fotuka de la Ocam que ya parez un trator

Saludinos ho....

Ruteriño, no nos olvidas eh.... Saludos.

DSC02097.jpg

15. wisopp

wisopp Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    24
    Mu bonita esa maquina de enduro ya contaras tus progresos en tierras endureras, bueno a ver si juntamos algo el grupo que hay jente que parece desaparecida yo por mi parte estoi bastante liado pero siempre se puede hacer un esfuerzo. Por otra parte haber si quedamos y configuramos la marcha a mondoñedo y tambien la peregrinacion a la mountemplaria para ir atando cabos.......Zagato acuerdate que te devo algo si vas a mondoñedo ya saldamos cuentas ok, bueno saludos . Ahhhhhh Ruteriño buen viaje por tierras Sorianas me hablaron bien de esa ruta del rio lobos , haber si nos vemos en Ponferrada , saludos .

16. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Si señor, hoy he salido con otro JR, además Asturiano. Hemos estado inspeccionando zonas cero.

Adjuntos:

17. Maismar

Me Gusta recibidos:
    94
    Ilustrativas imágenes Wissop, Ruteriño asi que te vas camino Soria; mantennos informados.

¡¡ Zagato sempre fozando!!, os xabaris e o que teñen (lo que tienen). Cando me pasen eso te lo paso, pero las administraciónes ya sabes, están a lo suyo ...

Dios!!! JR: eso ya empieza a ser una bici endurera en serio, el lado oscuro te ha llamado y tu le respondes.

Bo día.

18. CATACRAWN

CATACRAWN Xa o dice a xente!!!!!

Me Gusta recibidos:
    0
    Haber si vou reaparecendo, que xa vai sendo hora, eu tamén conto "en principio ir a Mondoñedo" esperemos que tamén "en final", vade poñendo planing.
    Un saúdo!!!!

P.D.: Este ano foi así pero para o ano...........vou ir a todas as marchas.

19. JIMI HENDRIX

Me Gusta recibidos:
    197
    Parece que nos xuntaremos uns cantos en Mondoñedo , boa noticia .

Como Mondoñedo queda a un paso , casi diria que podemos ir por libre , de todas formas o sábado sairemos dende Burela facer algunha ruta e xa falamos.

Na gasolinera as 9:30.

Este xoves sairéi as 19:00 horas dende Autos Pias , o que poida que se acerque e asi non vou solo.

20. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Eu tiña pensado salir mañá as 7:30 porque a xente quere ver o partido ese <<<<<<<<<<<<<<<(creo que é de futbol). O Xoves teño toda a tarde libre así que igual salía antes, pero bueno, como queirades.

Compartir esta página