Hoy dimos una vuelta partiendo de Palmeiro. Fué larga, a buen ritmo y hubo de todo menos precipicios. !!Donde hay un precipicio que nos tiramos pabajo¡¡ A estas alturas de la temporada, la gente está fuerte y necesita grandes emociones. Hicimos una visita a Los Cainzos donde la gente se columpió como nenos. También hicimos planes de una ruta-gastronomica. Os dejo unas fotos AKI Saludos
Bonito dia habeis tenido hoy, verdad? Pues nada ya estoy de vuelta a la rutina. Miro nos faltó un día para coincidir uyyyyyyyy... por los pelos. Y antes de regresar al curro el Lunes ,este Domingo subidica a la Pedriza desde Colmenar Viejo, madrugón , madrugón ya que para evitar el calor en sus tramos mas duros saldremos a rodar a las 7:30 de la mañana ,asi que a las 5:30 en pie para preparar todos los bártulos. Bueno saludetes y os deseo de todo corazón, que tengaís un rutero verano, asi que a rodar compañeros.
Que tal ruteriño me alegro de que vuelvas a la carga. Que ya has enseñado las heridas de guerra , para que vean los madriles que aqui no andamos con chiquitas jeeee, venga saludos y hasta otra. http://picasaweb.google.com/ceisxosa/DropBox?authkey=Gv1sRgCOiIvLDUzvLAJg# Deixo enlace das fotos da ruta entretenida do sabado por terras de xove e viveiro. Nunha das fotos non vos fixedes moito na carretera rrota ,,,,,, se non nos dous paxaros gordos que tan devorando as polas da ameixoeira jaaaaa, saludos.
4 TourActivistas 4: Wissop (azafato oficial), Fabio chabes (firmou por 200 Klm así), JR-Pillarno (buscaba un precipicio ou algún pedrolo). Pois esta vez Wissop empeñouse en que lle déramos a volta enteira a todo o concello sin extresarnos moito chegando incluso hasta ver Viveiro e S.Roque dende mais arriba. Visita a bonita isla privada e parque de atraccións exclusivo de famoso de esta revista, ¡ollo hay avispas!. Unha boa mañá e moi entretenida con inicio e final feliz na urbanización da Jet-set vendo bañistas/os molladas/os despois dos seus baños diante de suxerentes copas de vermout moi oscuro, ¡claro!. Fotos moi guapas, tanto como a exquisita compañía . Un placer. Frase do día.- ========== M-Eu firmaba por 200 Klms así. F- ¿Doucentos así?, non os aguantas. M- ¿Quen oh? :meparto :meparto Bo día.
Sois o máximo, paseino de P.M., jjajajajjajaj :meparto :meparto En pouquiño voltamos a tar xuntos en unha de peregrinos!!, unha alegría. Bo día.
Si señor JR parece que lle sairon os nenos grandes, vaia animalada de columpios parecen viaductos.......
Xa fai mais de dous anos e parece que foi onte ... moito me gustou. A ver si algún día puidera facer a volta ... taría ben. http://maismar.blogspot.com/2008/06/finisterrae-fecha-real-22-mar-2008-2159.html Bo día. // Ya van más de dos años y parece que fué ayer ... mucho me gustó. A ver si algún día pudiera hacer el regreso ...
Mañana se abre el plazo de inscripción para la Transcantábrica, aunque alguno ya lleva tiempo apuntado :cuñao. La gente ya está reservando alojamiento. Será por Lillo.
Seguimos traballando moi duro. Hoxe Wissop e eu preparamos a zona dende as Pedras á estrada do embalse de Rúa e o sendeiro de baixada ó río dende Soutovello. Esto vai pa diante chavales!!!. Moito ánimo!!!
Co pratrocinio de Alcoa, como non!! Ánimo Rapaces! Q seguro q triunfades! eu teño un pouco olvidado o tema por estas fechas; pero sólo é un paréntesis. En canto dispoña de máis tempo libre volverei as rutas endureras. un saudo a todos
Cando fas unha respuesta tes que pulsar en "ir a avanzado". Logo en Avanzado tés que darlle a un icono que é un clip. Dándolle a ese icono xa se che abre outra ventana donde se suben as fotos. O que hai que ter en conta que as fotos teñen que medir polo lado máis ancho igual ou menos de 1024 pixeles, e pesar menos de 500 kb. Si me dás o teu correo electrónico explícocho mellor. Saludos""