Pa aqueles que se animen a quedarse a comer , o menú será : chipirons , calamares , pulpo , churrasco con patacas e ensalada , postre , café e chupito ; terá un custe de 18 € .
Zagato, grazas polo número, heite chamar para confirmar sitio. Eu vou ao norte á de Betanzos así que non ir a Burela xa sería tontería. Se sobrevivo á emboscada dos caimáns nas augas pantanosas contade comigo para ruta e comida. Irei aínda que chova, creo que dan auga a partir de venres á tarde.
Vamos a ver si me puedes ayudar, yo andaba en bici asiduamente, pero el 27 de julio hice el camino de santiago con marele(uno que también anda por el foro) en dos días desde ribadeo: RIbadeo-villalba,77km. Villalba-Santiago,130km. Desde el día 29 no volví a cojer la bici, y ya tengo mono. Me gustaría ir a vuestra ruta pero no estoy convencido de poder aguantarla. Tu que conoces eso, me podrias aconsejar que hacer, si participar o mejor esperar a volver a cojer algo de forma? Un saludo y gracias por todo
***** ¡que casualidad!, yo hice lo mismo, pero añadí Santiago-Fisterra el tercer día. Marabilloso. Creeme si hiciste esto por mí estás "autorizado" con honoris-causa y honoris-honorabilis. ¡Vente! Además ahora expiden estos vales. Quédate este vale para .... ¿está en el menú no?. Bo día.
Amigo derin1980 , eu animariate a vir , o percorrido non se vai facer duro , ademáis estarán compañeiros de Burela que non tocaron a btt dende abril , dedicanse a flaca , animate e entre todos faremola levadeira , saudos.
Entonces contade conmigo, solo que eu non me vou quedar a esa comida, pois teño uns compromisos familiares(comida familiar, donde manda patrón.....) un saludo e ata o sábado as 9:30
Perfecto outro igualiño ca min, iremos xuntos na cola. Ando bastante flojo ultimamente (moita praia = poucas saidas = culpa da que manda na casa :malaleche) Además yo también tengo comida con la familia de la parienta en Viveiro. Ahora ya voy más convencido a la marcha. A ver si nos vemos (fuel EX con sillin blanco cantoso). Vémonos en Burela.:saltarin
E case seguro que modifiquemos o lugar da saida polo tema das duchas , no pavillón donde nos ibamos duchar celebran unha feira de colecionistas , polo que nos duchariamos no campo de futbol da Marosa , a saida e a chegada estan mellor no mesmo sitio , seguide atentos e Zagato que é o artista da tecnoloxia xa poñerá o lugar exacto.
O lugar de Saída, chegada e duchas será o campo de futbol de A Marosa. Este campo de futbol está pegado á costa na parte Oeste de Burela, é dicir en Dirección Viveiro. Non tén pérdida pero poño a súa ubicación e coordenadas: Na ruta rodarase a un ritmo tranquilo, será para todos os gustos, con partes técnicas e outras xenuinamente de rally, habrá algún enlace de asfalto e en calquera momento acercaremos a calquera integrante hacia Burela por calquera percance. Buscamos ante todo o disfrute e o compañeirismo. Para a comida será suficiente avisar no momento da saída e terá un custe de 18 euros. Para calquera duda pedídeme o meu tlf por correo ou por mensaxe privado (o mesmo co de Jimi Hendrix). Esperamos que veñades e que o disfrutedes moito.
Así que dende As Pontes somente irá Miguel??!! Onde andan eses bikers ponteses?? :loco Agora falando en serio, pasádeo ben que xa haberá ocasións para xuntarnos mais adiante (sinto non poder acompañarvos, pero teño "obligacións"). Un saúdo
Xa é definitivo , a saida será dende a Marosa (o único campo de fútbol de Burela) , ali teremos as duchas que según os meteorólogos seran moi necesarias , saudos e ata o sábado .
Perfecto!! pues anotarme para la comida también ehh, por cierto, una pachanguita de futbol antes de las duchas estaría bien, jeje!!!
Bueno chavales. Animádevos a vir ainda que caigan chuzos.... Que en Burela a auga non molla. Para a comida con avisar no momento da salida é tempo suficiente. Por favor, non faltedes que o vamos a pasar moi ben!!!
Hola a todos,este e o meu primer post neste foro,asi que 1 saudo pra todos. Bueno eu vivo en burela e que alegria me deu dar con este post,so queria decir que eu tamen me apunto a ruta,son novato nesto asi que intentarei dar a talla. Saudos
Bufff, lo siento mucho pero aquí con lo que llovía...al final me rajé , ya por la noche no anticipaba nada bueno con semejantes tronadas!! Espero que lo pasarias bien!! Tenias muchísimas ganas de conocer esa zona pero el agua me da repelús... Un saludo