Eu molleime por fora e por dentro coa marmita de queimada. Deixoume fora de xogo para a ruta de hoxe. Agardarei á próxima.
Hola amigos. Dende Burela esperamos que quedárades contentos da kedada, sentimos moito polos que non viñeron, pero comprendemos que tras a noite que se pasou o venres a mañá non prometía moi boa. Xuntámonos 9 ciclistas, moitos deles foreiros de foromtb, e pasamos unha mañá ben bonita, con un recorrido btt ben duro e técnico nalgunha ocasión pero que todos disfrutamos, ou eso esperamos. Colguei unhas fotos que sacamos Manolo e mais eu de recordo, o track, etc. Esperamos de verdade que o pasárades ben e a ver se podemos facer outra próximamente, en mellor día e que se xunten un montón de ciclistas. Un saúdo. Pincha aquí para ver fotos Pincha no Play para ver o Video [YOUTUBE]omp5wdRVn9M[/YOUTUBE]
Estupendas fotos y gran montaje. Eres un crak Zagato. Me lo pasé de coña el viernes. Una marcha cojonuda y una compañía mejor. Pena no poder quedarme a la comida. Buena ruta y la bajada de las PIEDRAS lo mejor y si no que opine Maismar. Espero volver a veros pronto, un saludo. JaviZ aguantaches como un campeon, menudo bautizo de monte!
Buen reportaje de la kedada, Zagato. Sin duda, lo mejor la banda sonora, que estoy seguro de que hará las delicias de Maismar. Lo peor, los que no fuimos y os dejamos a solo 9 nueve colegas contra los elementos (que he visto el barro, y eso que estamos en agosto...). Salu2.
Bueno chavales, este fin de semana toca NASEIRO, asi que venga bajar de la burrita e ir a tomar algo por naseiro.
Se un día vos apetece facer bici de montaña de ribeira (ribeira´s montanbai), podemos facer o recorrido dende Figueirido ata a Marosa pola ribeira, aproveitando que están acondicionando algún acceso á ribeira. Nalgúns sitios ata se pode ir montado. Moi excitante
Recordarvos que o día 30 faremos a ruta do Forgoselo e baixadas ás Fragas do Eume. Estades todos invitados, contamos con vós Un saudo
Iamos ir Manolo e eu a Vimianzo, pero Manolo non pode e eu paso de ir tan lonxe. Igual me animo e me acerco ás Pontes. Un saúdo, xa vos direi algo encanto o sepa
Alégrame que nos acompañes Zagato. ¿Non te animas a convencer á señora para que che permita tomar unhas cerveciñas cos ponteses e chegar algo mais tarde á casa?? (por suposto non te vexas comprometido por eso eh) Un saudo e ata sábado, a ver si nos acompaña o tempo ese día
O das cercezas vai ser complicado, ou lle damos moita caña na ruta, ou vai ser que non. Non se pode abusar. Un saúdo e vémonos o sábado
Vaia cartelito que nos curraches mestre biker-potochoper!! Pásoo directamente ó foro Ciclaspontes! O de darlle caña á ruta vai ser complicado, mais que nada porque por moito que nós apuremos, os buses estarán para recollernos ás 8-8:15 asíque non poderemos regresar ata daquela........................ Deixaremos o das cañas para outro día. Vémonos mañán :-D
Saludos forer@s, os informo de que en este enlace: http://www.foromtb.com/showthread.php?t=349616 y en la web: www.correcaminoslugo.com encontraréis toda la información de la marcha btt "San Froilán" que organizamos en Lugo el próximo día 28 de septiembre.
Xa me chegou un correo, estaremos atentos dende a costa. A ver se este ano tamén levo o dorsal nº 1 coma o ano pasado. Por certo, para os que non a fixeran nunca, recomendable 100 %. Percorridos sorprendentes, organizción excelente, e pulpo a encher. Outro ano máis vémonos en Lugo.
Compañeiros, debo comentarvos que levamos onte á tarde, toda esta noite e toda esta mañán con tormenta. Din que as tormentas de verán pasan rápido, pero parece que desta vez (supoño que conforme a Ley de Murphy) levamos mais de 12 horas baixo os tronos Pola auga non habería problema, pero o aparataxe eléctrico tan forte que está a caer na zona pode poñer en peligro a nosa integridade física. E non hai necesidade de xogarse o tipo nin correr riscos innecesarios. Entón, nós estaremos no pabillón ás 14:15. Comprenderemos que moitos non veñades con este día. Para os que veñades, unha vez no pabillón e según se vexa a evolución do día, pensarémos si sair ou non a facer a ruta, si modificar os plans e facer unha mais corta,......... en definitiva, que incluso hai posibilidades de que teñamos que suspender todo, é preferible previr antes que lamentar, mais que nos pese a estas alturas que xa está todo organizado (esto sí que "jode") :crybaby:crybaby Para calquer cousa, podedes contactar con nós a través do foro Ciclaspontes, estaremos operativos durante a mañán (enlace: http://ciclaspontes.creatuforo.com/i-ruta-btt-do-forgoselo-e-fragas-do-eume-foro31.html Un saudo
Pois o fin de semana foi completo completo. O sábado ruta nas Pontes e o Domingo ruta marítimo-costeira, en plan relax... Sabado http://picasaweb.google.es/zagatorz/CiclaspontesForgoseloFragasDoEume Domingo
Pois o sábado perdeches a parte final Zagato, a xente pasouno en grande (polo que puden ver) pero eu acojonado na baixada, fixen mais a pé que sobre a bici............. 3 km de forte pendente sobre roca viva en moitos tramos: imposible frenar, patinazos das rodas,......... houbo varias caídas pero por sorte nada que lamentar. Esta parte xa foi demasiado para min, carretero que son, pero estou seguro que che houbera gustado. Onte día perdido na UVI, algún chegamos á casa a altas horas e despois de "tomar" ben............ Un saúdo e graciñas por vir