Fin de semana para variar polas Pontes... E o Venres iremos o Clube Ciclista Burela a subir o Urkiola (Moito me tarda)... Os amigos Ponteses presentáronnos unha ruta das que fan afición, camiños duros e esixentes, tanto costa arriba como costa abaixo. Paisaxes insuperables e unha compañía sempre alegre e disposta a rir. O mellor a baixada final, larga e intensa en todo o seu percorrido, baixada que non deixaba un momento de respiro ós brazos. Póñovos o track en Wikiloc, as fotos en Picasa (moitas saíron movidas ó sacalas en marcha), mapa e perfil da ruta. P.D. Avisádeme para a próxima por favor!!!!!! Fotos en Picasa Track de Wikiloc
Ainda sigo saboreando a Gran quedada da Mariña do pasado Agosto, foi total a maestría dos diseñadores con unhacompaña acorde con ela. Bueno, e para este que irei por ahí, ¿hay algo previsto? Bo día. M.
Este fin de semana non estamos. Os cracks vamos subir os mítico urkiola nas frakas. Eu tou concentrado en espinho portugal seguindo unha estricta dieta a base de bacallhau para vencer a todos no país vasco. Escribo dende o móvil
A concentración en Portugal sin duda e de probeito..... O Urkiola e un barco que se afundiu por aqui cerca, Zagato tamen fas submarinismo ?...... tes muitos frentes abertos..... Saludos
Joé que datallazo de resposta, eres un diplomático, non deixas desatendido o foro nin nos momentos mais .... "estrictos" (digoo por o da dieta, jejej). Pois non perdín o tempo sain o sabado inventar a primeira parte de un percorrido, por o concello de Barreiros, que tiña que existir en esa zona e que me encantou, tiñalle moitas ganas; o domingo completeino e penso que cando volva por ahí podíamos facelo entre todos. E durete pero merece a pena pois e do mais "enxebre"; terei que ir un día antes para abrir un pequno tramo que ta de fulgueiras, pero despois e todo ciclable. Bo día.
¿Volvesteis do Urquiola ou subisteis e non destes baixado? Auga sei que hay pero ... ¿Hay vida aquí? Bo día.
Aqui estamos amigos... un pouco cansados, tanta costa arriba e tanto txacolí, pero con ganas que chegue o Domingo para ir á misa na honra de San Froilán....
buenas, perdonad q os lo ponga aqui, pero creo q os puede interesar, y a la vez nos gustaria mucho q asistierais a la marcha q organizamos el dia 12 en arteixo IV Marcha BTT Concello de Arteixo EStimados compañeros: Un año mas celebramos la MARCHA BTT CONCELLO DE ARTEIXO, en esta ocasion en su IV Edicion. Teneis mas informacion en : http://ccarteixo.com/eventos.php Recordad que debeis realizar preinscripcion en: http://ccarteixo.com/ap_carrera.php Esperamos veros a todos de nuevo. para mas informacion, teneis este post un saludo http://foromtb.com/showthread.php?t=358635
Menuda estampa; acordasteisme a Perico Delgado e a Indurain en aquel Tour de Francia en donde un era o gregario de o outro... aquí non sei como acabou o voso tour po lo que non podo decidir quen e quen; eso xo fareces vosuotros. Ah!, JimiHendrix, ¿que tal sigues?, ¿xa activo e totalmente recuperado e sin dolores? Votamoste de menos pero tas justificado. A quen no se lle perdona a ausencia en este IX S.Froilán e o personaxe sin nome o que contábamos ver, pero que se refugiou en non sei que historias, que non entendin moi ben, e que non no me parecen normales en un tipo xoven e activo como o que coñecín na primeira marcha que fixen con vos ahí en Burela aló por diciembre; e que ahora di quen non ven as marchas. A ver si lle poñedes as pilas que o manteñan con a mentalidade de 20 anos que o resto teno como de aqueles anos; outra cousa e que o crea él. ¡Que paliza me deu aquel día!. Bueno espero haber sido entendido sin decir nada mais. Seguimos en activo y vémonos sempre, este finde non irei; este domingo tócame poñer o pulpo a min para a miña xente que virá de por ahí.:vino Bo día.irat
Supoño que xa veríasdes esto ¿non?. Menudo crack o fenómeno de Salaverri, mirade, mirade ... aquí ; http://www.lavozdegalicia.es/portada/2008/10/01/0003_7185425.htm Ainda que coñecendo o home, non nos impresiona a noticia, pero, como non, si nos gusta e emociona; sobre todo cando rulache o seu carón. Hay que repetir outras por aló. ¿Ocúrresevos algo mais para animar a "algún" que anda por ahí? Ah! outra cousa ¿acordádesvos da salida de Maio? Cando dice Salaverri, - Pois non puido vir o outro que anda ben mais ca min .... íbamos ir a bo ritmo. - "Menos mal".- Respondemos todos, jajaajajajaj Como veis, xa apareceron aquelas fotos, a ver si as poño todas. Bo día.
gracias por poñer o articulo de Salaverri. Eu creo que xente asi dalle ganas de andar en bici a calquera
Bueno, pois non era sin tempo. Goya coido que tardou menos en pintar o cuadro.:???: Estas son as fotos as do Primeiro de Maio. Irei poñendo as outras puoco a pouco, pero non tardarei tanto como para estas; todo era empezar. As millores son as que ainda non puxen. Pero agora xa me e tarde. Bo día.
Vamos escribir algo xa que desde que voltamos de Bilbo estou carrexando unha "cervicalgia"(diagnostico médico) e despois de pasar por urxencias pa chutarme a vena e calmar a dor , mañá fanme unha resonancia e haber que pasa , por si acaso xa merquei un xoguetiño pa rular polo monte , que vos parece?
Vexo que o Urkiola foi matador. Pois a ve como queda esa resonancia e con reposo irá pasando. Que pasada de bicicleta tío, ten unha pinta chulísima. Vexo que o final fuche por unha doble, a pesar de que algún dice aquelo de :risa: "xa volveredes as ríxidas......" .:rolf:meparto:meparto:qmeparto Aproveito para poñer a segunda tanda, esta foi a salida de Maestro Salaverri por os seus dominios mindonienses. ¡¡Menudas risas!!. http://picasaweb.google.es/miroribadeo/AsTerrasEMontesDeSalaverri# Quédanme as da feira de cabalos e sesión vermout con a tua amiga. Uuuuummm ....:rabbit:rabbit :vino Bo día
Bueno, pois esto xa tá: estas son as fotos da feira de cabalos.De primeiros de maio. Por as Fragas da Rigueira. http://picasaweb.google.es/miroribadeo/HaciaSCibraoConFeiraDeCabalos# Disfrutádeas, algún non foi o vermout, no sería que lle enfriou o cú sentándose en aquela pedra tan axeitada. Sempre nos vemos. Bo día.
Ah!. O que poida que llas faga chegar a Salaverri, eu non teño o seu mail nin o tfno. ----------oOo--------- Outra cousa o fin do sábado 18 tarei por ahí, así que se queredes podemos facer a ruta desde Os Irmandiños que vos dixen. A min dame igual facela o sábado ou o domingo; non e demasiado larga (da tempo de tomar as cañas) pero ten o seu aquel, e bonita, se ta o día claro pode ser impresionante e memorable; "algo así" como a Revolta do mesmo nome (comparanza publicitaria soio) , pero sin mais batalla que a do pedal. ¿Damoslle forma? E, como non, ... ai sitio para todos eh! ----------oOo--------- Bo día.
Ese find seria bon pa estrenar o xoguete pero hai que esperar o que diga o medico , estaremos en contacto. Moi boas as fotos , inesquencible a ruta con Salaberri .