A Mariña Lucense, Foro especulativo.

Tema en 'Galicia' iniciado por Zagato, 4 Ene 2008.

1. CATACRAWN

CATACRAWN Xa o dice a xente!!!!!

Me Gusta recibidos:
    0
    Ok, haberá que "pedir" o día jaja, o mapa non o din metido, baixaronme de internet un para ir tirando, mañá sabes se sae alguén de Burela en bici? Ti xa sei que vas traballar de noite pero non sei se a xente de aquí ten por costume quedar no campón os fins de semana par facer unha ruta. Gracias!!

Última edición: 5 Dic 2008
  2. Zagato

Zagato Xabarín da Rigueira

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Maña salimos as 10 e media desde o campon. Eu tamen salgo ainda que non durma moito. E raro que non meteras o mapa so hai que descomprimir o rar e meter o de dentro nunha tarxeta de memoria. Xa o miraremos. Un saudo

3. CATACRAWN

Me Gusta recibidos:
    0
    Estupendo entonces xa nos vemos mañá e falamos, esperemos que nos respete a auga e senon a mollarse!!! jajaja

4. JIMI HENDRIX

JIMI HENDRIX Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    197
    Maña as 10 e media no campon .

5. JIMI HENDRIX

JIMI HENDRIX Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    197
    Aunque parezca que no ha habido actividad bttera en Burela por lo parado que esta este hilo , la verdad es que si salimos a rodar , el sabado nos dimos una buena paliza subiendo hacia un monte que denominamos "as vacas" , con la cantidad da agua que cayó esta temporada estaba resbaladizo y tuvimos que recurrir al control de tracción para poder subir .

Hoy domingo fuimos recorrer el que es mas que posible recorrido de la marcha organizada por el CC. Burela el dia 1 de febrero , 35 km. muchos senderos , pista , subidas y una bajada de unos 2 km. que deja el cuerpo en su punto , muchos charcos (se podrian llamar lagos) , cruzamos tres rios , en fin , esperamos que guste .

Zagato sacó alguna foto , seguro que las subirá en breve , saludos y mañana a las 9:30 en el Campón.

Última edición: 7 Dic 2008
  6. pitinho72

pitinho72 Globero enllamas

Me Gusta recibidos:
    3
    Por la Ría de Viveiro tambien persiste algo de actividad, gracias a la peña Lar. Ayer nos llevaron hasta el Curro de Candaoso por pistas donde el barro era una segunda piel. Al Presi le reventó el altímetro (XD)con porcentajes del 28%.
    A los de la peña Burela daros las gracias por alimentar nuestro apetito con información esperanzadora para el futuro.
    (Este discurso es más propio de Maismar, pero que se vea que aprendemos del maestro trobador).

Última edición: 7 Dic 2008
  7. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Con que artilugio foron tomados eses datos? Porque a fiabilidade deixa moito que desear. Desde os 5 metros baixo terra, o desnivel do 28.....:angelito

A ver si colgo algunha foto deste fin de semana tan intenso.

8. pitinho72

Me Gusta recibidos:
    3
    Con un astrolabio?:chinchin
    Fue un compañero de fatigas con un telefono movil con GPS y antena. El perfil lo hice a través del "Perfils". Sobre lo del porcentaje, es curioso, dar daba más, pero he puesto por defecto 600 metros para que de un resultado medio, creo. Paco (el Presi) creo que registró valores similares con su altímetro VDO. Supongo que no serán tan fiables como un GPS. Lo de los metros por debajo del nivel del mar pues.... ya da que pensar.

9. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Yo tambien llevaba ese sistema hace tiempo. Seguramente sera una antena con el chip sirf 3. No son muy fiables en altitudes. Por eso lo raro de los porcentajes. Tambien, como corrigen continuamente las altitudes. El desnivel acumulado sale mucho major del real.

Ningun gps es muy fiable en altitudes. Pero esos menos porque estan mas pensados para carretera donde es mas importante saber la posicion que la altitud.

Bueno vamos a prepararnos que ahora a las 9:30 hora zulú volvemos a despegar hacia el monte

Última edición: 8 Dic 2008
  10. mavaga

mavaga Miembro

Me Gusta recibidos:
    7
    O artilugio co que foron sacados esos datos e un Nokia e65 mais unha antena Gps con chip sirf 3. Os datos foron recollidos co programa Nokia sports tracker.
    De vez en cando vaiselle a pinza e saen unhas altitudes raras co cal despois ó calcular os desniveles saen barbaridades.
    Unha pregunta para Zagato ¿para grabar rutas de mtb é mellor unha antena sin o chip sirf 3?
    Un saudo a todos

11. pitinho72

Me Gusta recibidos:
    3
    También me tiene pasado con los tracks que me enviabas, Zagato. En el Perfils, en preferencias, hay una casilla que si la varías, los porcentajes pueden resultar desconcertantes.

Creo que 600 metros es una medida adecuada para hayar el promedio. A ver si me puedes echar una mano.

12. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Os GPS son bastante precisos en posición (2D) conseguindo con un sirfIII casi sempre precisións de uns 5m e incluso menos. Nas altitudes a cousa xa cambia bastante podéndose dar facilmente precisións +-15m.

Os GPS de Garmin, ainda que leven o sirf III, levan algún tipo de corrección que estabiliza bastante o dato de altitude. Nas "cucarachas" para móviles con sirf III esa corrección non existen e créanse continuamente dentes de serra que fan eses errores tanto nas pendientes coma nos ascensos acumulados.

O dos 600 metros igual é algo excesivo. Eu poñería 100 m.

Outra cousa que se pode facer para minimizar eses erros pode ser reducir o intervalo de grabación de puntos.

O Chip Sirf III é moi preciso e ten baixo consumo é un dos mellores que hai. Tamén se fala moi ben dos MKT, pero eu nunca probei ningún.

Si tés o E65 eu probaría co programa SmartCom. Se queres mapas georeferenciados da mariña para ese programa no Nokia poderíachos pasar eu en calquer momento.

13. pitinho72

Me Gusta recibidos:
    3
    Eu ainda non teño ningun GPS... pero dame tempo

14. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Non falamos moito deste fin de semana, pero foi moi intenso para nós. Fixemos saídas todos os días, seguimos traballando a marcha de Burela, e disfrutando do btt.

Poño unhas localizacións que pertencen á futura Marcha BTT de Burela 2009:

Adjuntos:

• DSC02452.jpg
      DSC02452.jpg
      Tamaño de archivo:
      252,4 KB
      Visitas:
      71
    • moncho.jpg
      moncho.jpg
      Tamaño de archivo:
      254,6 KB
      Visitas:
      72
    • foto.jpg
      foto.jpg
      Tamaño de archivo:
      307,2 KB
      Visitas:
      70
    • DSC02486.jpg
      DSC02486.jpg
      Tamaño de archivo:
      181,8 KB
      Visitas:
      71
  15. Maismar

Maismar PiratA, algo PoetA.

Me Gusta recibidos:
    94
    ¡Que buena pinta ten esa ruta cara o mar!; na primeira foto parece talmente que vais a badear, incluso Monchanquechovavou parece llevar un dispositivo en donde la espalda pierde su nombre para "echar a volar" como los paracaidas, ¿o es un cartel de aviso de algo?.

Da gusto ver ese movimiento bttereo e GPSero por a Mariña e a incorporación de novos foreros. Eu considero que os de Viveiro son capaces de ciclar a 5 mts baixo o nivel do mar e moito mais con ou sin escafandra de oxígeno; así que el aparato puede estar perfecto. jejejej O da velocidade máxima ¿foi a esas profundidades? .

Bon día.

Fdo. Un ¿trovador? jejejej

16. mavaga

mavaga Miembro

Me Gusta recibidos:
    7
    O programa smartcom tamen o teño instalado e teño mapas da mariña que me descarguei co jsigpac, o que pasa e que o smartcom utilizoo menos porque ademais de ter unha interface mais cutre sempre vai cun error de 50 e pico metros na altura mentres que o sport tracker podeslle meter un factor de corrección para anular esa diferencia pero ainda así de vez en cando vaiselle a pinza cousa que co smartcom polo de agora non me pasou.
    Un saludo e gracias

17. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Pois é raro eso que che pasa co SmartCom.

18. CATACRAWN

Me Gusta recibidos:
    0
    O final Manolo "capta" un novo socio para o seu clube, os servicios prestados teñen a sua recompensa jajaja ( é que a un non lle atan as botas todo-los días), Esperemos que ninguna secta capte ó Presi como Guía espiritual xa que co seu poder de "seducción e convencimento" estariamos perdidos jaja, Zagato cando poidas prepararme ese dvd agradeceriacho e un día quedamos na miña casa e se podes dasme unhas indicacions ou mellor dito clases, por certo xa logrei ver o teu track no gps e tiñas razón era o tema de filtrar a 500 puntos.

Última edición: 9 Dic 2008
  19. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Cando queiras, Alberto.

Vouche pasar o meu número de teléfono por privado. Para o que queiras e para que non nos volva a pasar o do Domingo que te deixamos tirado.

20. CATACRAWN

Me Gusta recibidos:
    0
    Ok, xa o vin, mandeiche eu tamén o meu móvil, non pasa nada debín de chamar eu xa que estas cousas e mellor confirmalas o dia antes xa que sempre nos temos que adaptar ás circunstancias, temos todo ó ano por diante, pero mellor pasase en compañía que só, así botas unhas risas non? jaja,
    Un saudo!!

Compartir esta página