Presi: no me tientes, que ainda que tou en Lugo por unha sorpresa.... imos onde faga falta... Se non tou no me esperedes ... Pepeval: bienvenido a este sistema de drojadicsssión. A ver agora quen se desenjjjancha d'iste choio...
Un xa non sabe que máis decir deste clube e desta tropa que nos acompaña en tantas rutas ó longo de tantos días ó ano. Hoxe o Jimi Hendrix tíñanos preparado verdadeiramente unha sorpresa. Un brindis para terminar as festas e comenzar outro ano de grande BTT. Asistimos ó evento: Jimi Hendrix (O que carretou o cava na camelback, é dicir, o rey mago) Pepeval Saltapozas Monchanquechovavou O do Carballiño e o que escribe. Só mostrar un par de fotos para ver a cara de felicidade por este regalo de mañá de reis...
A verdade e que é unha sorte ter esta compañia :love, foi unha mañá extraordinaria , primeiro Zagato levounos por uns carreiros e camiños que gustaron moito, O do Carballiño amenizounos o percorrido co unha voltereta que nin os trapecistas do mellor circo :qmeparto(non lle pasou nada , eso e moi importante) , e logo disfrutamos dun sorbo de cava pa rematar as festas e dar comenzo a un novo ano btteiro . Grazas compañeiros por ser asi e a seguir pedaleando por estes montes e carreteras que tan ben coñecemos.
Vaia artistas, qué ben o montades!! Nos oxe puxémonos pingando por aquí polo Forgoselo, pasamos frío de cara.......o e inda encima non tomamos champán, non podía ser peor........ Vémonos o domingo?
Que envidia, lástima que tivese que traballar a mañá de reis, seguro que con esa gasolina non houbo que vos parase non? jajaja, bueno decirvos que si segue en pé a nocturna do Sabado podedes contar conmigo:lool, xa teño iluminacion e o mais importante de todo permiso jeje, xa me diredes algo, Un saudo e dende estas lineas tamén me uno ó brinde.
Que ben colocadiños vos puxesteis pa foto, por colores, jejje; pois eso a pasalo ben, que de eso se trata. Bo día.
O sábado teremos nocturna :vampire. Xa poremos a hora de saída máis adiante. Xa somos tres valentes entón nas nocturnas de Burela :banda..
Quería preguntarvos si a ruta de Burela , sera mui dura ou non , cantos kilometros tera (máis ou menos), e que teño pensado ir ca moza e ten medo de non dar feito . Eu penso que non ten duda , pero para que quede tranquila preguntovos . NOTA : non poñer a palabra DURA baixo ningun concepto Non tomaríades o champan nun alto ?????????? . non quero ver como baixaríades dando eses .
A ruta non é dura, son poucos kilómetros. Uns 35 escasos. Eso si, ó principio tén unhas rampas curtas pero bastante pendientes, que hai que subir con calma, e a baixada do km 20 é bastante técnica. Podes ver o perfil no post da marcha de Burela que o colgamos hoxe. Temos que falalo pero vamos intentar facer unha alternativa, porque creo que tamén hai outra rapaza que quere vir e poderíamos guialas por un camiño alternativo e máis doado (só nesa baixada). Xa te mantemos informado.
Maestro , a que hora saimos o sábado pa facer a nocturna?.:rasta De donde saimos?. Pa donde vamos?. A que adicas o tempo libre?.:meparto
Maestro sólo hai un. O sábado Nocturna, saímos ás 4:30 dende o Campón, destino difuso. Como decían Siniestro Total: :banda ¿Quienes somos? ¿De donde venimos? ¿A donde vaaaamos? ¿Estamos sólos en galaxia, O acompañaaadooos?
Hola, entonces confirmado ás 16:30 horas no Campón, pareceme boa hora eu DEBO estar ás 19 horas 42 minutos como moi tarde na casa jeje, ah! creo que vou levar outro intrepido con nós, pendente de confirmar. Veña, un saudo para os nocturnos e diurnos!!!!!
Este club es lo máximo, tenemos gente en el monte 24 horas al día Polo menos pillastes neve!!! Nos non tivemos neve pero acompañounos a Luna....:vampire
SOMOS O CLUBE CICLISTA QUE MAIS HORAS DE MONTE OCUPA : 24 Como vedes , hoxe xuntamonos 4 nocturnos con ganas e alevosia , a experiencia pos novos foi de matricula , non se arredaron a ningun intento de I + D + I , deixo unhas fotos de cando ainda quentaba lorenzo , por certo no momento posterior as fotos algún quedouse en manga corta. Saudos e ata mañá as 10 (si poido). Por certo , que alegria ver esas fotos de Pepeval e Saltapozas , e encima con neve.
Hoxe como non estaba Zagato deixamos que Pepeval nos guiase por donde nós queriamos ir e resultou unha ruta de treckin , en vez de levar bastons levavamos bicicletas . Un par de pinchazos nun espazo de 300 m. , vimos algo de neve e descubrimos un lago (outro dia miraremos si hai monstruo). Como sempre , o mellor a compañia , si o camiño era empinado , alguen contaba un chiste :clap. Unhas fotos da ruta.