Bueno, tras escoitar...:deal:cursing Non sei para donde vas!!! Se non che veu o sentido ahora xa non che ven.... Ás 9 no campón
Compañeiro: non uso nomes reais no foro; que se busque un nick ou se día de alta él con o nome que queira (como si e o real); nunca se sabe quen lee esto ni o uso que pode facer con ello. ---oOo----- Ahora tareis ciclando a todo dar por os montes, ¡dende logo! citando a Pepeval: ¡que Dios nos recolla a tempo!. ¡Espero que o disfrutedes!!. Boas noites.
Boas noites. Antes de nada presentome pois naide me conoce. Chamome Javi e a miña vida discurre por os paraxes de Ribadeo. Levo unhos días seguindo o voso foro e vexo que tedes unha corda que nin pa que. Espero algún dia coincidamos por ahí pos eu normalmente salgo solo. Santa Cruz, Mondigo, Noceda e alrrededores. Nun foro vin una ruta programada por barreiros, a ruta dos 4 miradores. ¿Chegasteis a facela?¿Tedes un track dela? Si es posible podedes colgala na red, pos e moi apetitosa. Gracias e un saudo para todos. Espero estar por Burela o 1 de Febreiro.
Un saúdo Javi. Xa sabes onde estamos, así que te podes unir con nós cando queiras. A ruta dos 4 miradores era un proxecto ambicioso, pero ainda non chegou a facerse. Este verán haberá que intentalo. Esperámoste en Burela, e este é o teu foro... !un saúdo!!
Hoxe disfrutamos coma nunca. A noite era oscura, fría e desapacible. Pero pasámolo moi ben, sobre todo o Cuñado de Catacrawn, que iba prácticamente sin luces. Xa que o estafou o chino. Fixemos a primeira parte da marcha de Burela. Que de noite ainda gaña mais enteiros. Sigue sendo dura, pero moito presta. Unhas fotos dos protagonistas. Falta unha miña, que tamén hai.
Pois ben , empezamos dous e xa somos catro , alguen di : toliños ; eu digo ::biker. O importante é pasalo ben e non mancarse , hoxe pasamolo moi ben sobre todo co alumeado do :cuñao . Como di Zagato , a ruta que temos preparada po dia 1 de febreiro feita de noite gana bastante , eso danos algunha idea de cara os meses de bon tempo , todo se andará. Algunha foto :
Polas fotos xa ves que se pasa en grande. Había que argallar unha kedada conxunta As pontes/Mariña nocturna
:banda Onte foi un dia para recordo, só basta con ver ás fotos para ver como o pasamos, eso sí grazas en gran medida á compañia da :banda , hoxe ademais captamos outro intrépido máis "o cuñao" que pese a ser "a súa primeira vez" demostrou unha destreza increible, deixando a propios e extraños abraiados coa súa "vision nocturna" xa que os dous focos dos chinos alumaban igual que duas veliñas, tras superar a perda progresiva de enerxía e a perda dun foco quedou practicamente ás escuras, demostrando neste momento de dificultade ás aptitudes propias de un gran nocturno, por todo isto podo asegurar que facia moitos anos que non o pasaba tan ben na bici. Bueno aquí remata a miña impresión do dia de onte, só me queda dar ás grazas a Zagato, Jymmi e o Cuñao por suposto, por darme unha noite tan divertida. Espero que pronto se nos unan máis intrépidos pa formar unha :banda todavía mais grande.
Impresionante Zagato aunque te superaches coa foto da cope. Bueno xa está aqui o finde ademáis con temporal asi que o sábado faremos algo que esteña a altura do tempo. As 9:30 no Campon? A ruta de Santa Eufemia?. Xa nos tarda ir as pedras , a que si?
Como queirades... Tamén podemos aproveitar que vai haber xente para limpar un pouco a baixada da marcha...
Buenísimo o cartel do "Night club" jejeje Visto o visto, algún día destes haberá que encargar unhas luces desas ó chino (a ver si non veñen defectuosas e lles duran as baterías) intentar "explicarllo" á parienta :wall e tirar pao monte de noite, a ver si non nos matamos
Ánimo!! En situacións así, un leño pa lareira e uns chorizos e liscas de touciño feitos no lume e unha botella de tinto da casa, que estas son boas ocasións para recuperar as antigas tradicións......... Por As Pontes tamén pegou duro, pero agora xa está todo "restaurado" (excepto nalgunha aldea da zona, que seguen sin luz nin tlf). Xa vin a noticia do garda civil na tv, esto foi catastrófico. Espero que recuperedes a normalidade canto antes. (Si necesitades axuda mandade SOS a través do foro!!)
Este foi un fin de semana para olvidar e para recordar... La noche del Viernes fue terrible de verdad. Y los daños los podéis ver en las noticias. La imagen que ofrece hoy toda la costa, desde Ortigueira a Burela es dantesca. Montes enteros de eucaliptos arrancados de cuajo y de raíz, casas con los tejados destrozados... y un montón de desperfectos. Hubo la pérdida de una vida, pero creo que si el temporal hubiera sido de día, las pérdidas humanas serían muchas. Ahora estamos recuperando la normalidad, en los pueblos esta tarde están empezando a restablecer la corriente eléctrica y comunicaciones. El sábado salimos en bici a ver como quedó el recorrido de marcha y no afectó demasiado. Tendremos que trabajar un poco más esta semana y podréis disfrutar de una marcha preciosa. Hoy Domingo el Club Ciclista Burela casi en pleno fuimos a hacer un poco de senderismo por As Ribeiras do Sor. Disfrutamos mucho a pesar del mal tiempo... Álbumes web de Picasa - José Antonio - Sendeirismo C... En este vídeo podéis ver lo rápido que trabajamos para restaurar la normalidad para la marcha: [YOUTUBE]l9HpeSjP-fI[/YOUTUBE]