A certas edades calquera momento é bon para descansar do forte ritmo do entreno. A postura do :artista así o confirma.:globero
O meu é moito, non mirei o día ben e resulta que as miñas entradas non eran para o día 21 de Febreiro do 2009 sinón para o 21 de Marzo do 2009. Ainda queda un mes para ver a Les Luthiers. Polo demáis, un día moi bonito para pasear pola Coruña.
Por favor, alguien me podia enviar algun enlace donde se puedan ver las fotos de la ruta de Burela del dia 1 de febrero?
Aqui tienes todo bien ordenadito. http://www.foromtb.com/f46/iv-rota-cicloturista-de-montana-burela-lugo-01-02-2009-a-399736.html
Non te metas co rapaz, que a túa "afoto", tirado coma ó can tampouco é de moi autente. ¡Que tropa!:rambo
Hoxe, gan salida cos compis de carretera, xente formal e competente, non como outras compañas que me arrastran por malos camiños. 84 Km, ata estación de Porto.
O martes de entroido , que facemos? A min iame ben sair as 3 ou 3:30 , opinade. A verdade e que a "afoto" de Pepeval e a imaxe clara do "animaliño" , que naide pense que e de cansancio esa postura xa que despois fixo de guia e vaia por onde nos meteo ( xa non fose ese cansancio extra o que fixo que algún fose a Coruña un mes antes.
Eu o martes paso. Hai que cumplir penitencia. E este fin de semana tampouco creo que salga en bici. Marcho o sábado para Asturies.
O fin de semán foi movidito, pero bueno o entrenamento ó que nos sometemos o Sabado deu resultado, voltamos á miña terra deixando o pabellon alto, vai algo retrasado o tema pero deixovos ás fotos do Sábado, por certo acordadesvos das medicións?, eran 18 metros de altura e canta distancia? Bueno nada maís eu o martes tamen vou de carnavalada para Viveiro e o fin de semán xa falamos para quedar. Un saudo!!!!
Nesas fotos pódese dar fe, que as nosas bicis polo sillín nunca se acaban. Practicamente está sin uso. Con respecto ás pendientes, non me acordo dos datos. O que si vos poido decir é que a pendiente máxima que deu o GPS na marcha de Lar foi do 25%. Tendo en conta que que o GPS sempre tende a esaxerar este dato. A pendiente do 28% que dixo o Señor de las añadas é bastante optimista.
Mellor as 10, ¿non?, para poder disfrutar do opíparo cocido. Lugar de costumbre, zona bip, osease Campón.
Saltapozas e eu saimos as 3:30 da tua zona e ata rueta pola veira do mar (non vexas como lle gustou) , dali pasamos ata a casilla , sargadelos , a puida e pa casa que estaban esperando unhas cañas , 24 km. de diversion. Quedamos po sabado , as 10 no campon?.
Por min sí, espero que Pepeval non se levante con ganas de I+D,penso que xa cubrimos ó sabado o cupo do mes ou non?, por certo non se disfrazou ninguén? non vexo fotos. Un saudo!!!!