como se nota que a xente pasou pouco por naseiro, hasta xuraria que fun o unico do club, ese sombreiro e do toro mecanico!!!! jajaja e é mais sorprendentemente todavia este ano non habia nin tombola do cubo nin bingo dous timbeques tradicionais en Naseiro, debe ser a crise. Por certo o 7 de Septembro acabo as vacacións asi que contade conmigo para retomar as saidas jajaja, eu tamén me apunto a do 12 pero a miña pregunta é: Hay escapatorias ou e xungla e darlle ata morer? fará falla levar focos? Un saudo!!!! como se nota que la gente pasó poco por naseiro, hasta xuraria que fui el unico del club, ese sombrero y del toro mecanico!!!! jajaja y es mas sorprendentemente todavia este año no habia ni tombola del cubo ni bingo dos timbeques tradicionales en Naseiro, debe ser la crisis. Por cierto el 7 de Septembro acabo las vacaciones asi que contad conmigo para retomar las saidas jajaja, yo también me apunto la del 12 pero mi pregunta es: Hay escapatorias o y xungla y darle hasta morer? hará falla llevar focos? Un saudo!!!!
Hoxe saimos Saltapozas e eu a dar unha voltiña polos montes que temos en propiedade pa desbrozar de toxos e que non danen aos eucaliptos , a experiencia po propietario do monte e boa pero pas nosas pernas non e tan boa . O xoves as 19:00 diante de Autos Pias estades citados , temos que entrenar de cara ao 12.
Pois as patacas foron boas. Por lo demás mañana toca Suzuki hasta o Viveiró a ver si reconocemos la parte de la xungla de cristal que no tenemos controlada.
hOLA muchachos: vexo que non parades... a ruta por as Galias estupenda e sin incidentes; a experienza da "nave espacial" foi sensacional, positiva e recomendable o 100%. Bueno, aproveito para apuntarme para a XX: Xungla do Xistral po 12 de Setembro. Bo día. // hOLA muchachos: veo que no paráis... la ruta por las Francias estupenda y la experienza de la nave espacial fue sensacional, positiva y recomendable el 100%. Bueno, aprovecho para apuntarme para XX: Jungla del Xistral XX polvo 12 de Septiembre.
Menudo alegrón que me deches , xa pensei que te quedabas coas galas :meparto:meparto:meparto , o do 12 vai ser expectacular :banda,
Bienvenido de vuelta a casa Maismar!!! Hoy he ido con el Suzuki, y acompañado por mi hermana, a investigar la parte de la ruta que nos faltaba: desde O Viveiró hasta Monseibán. La cosa fue bastante bien, aunque no perfecto. He encontrado más o menos lo que he visto en el track virtual. Al pasar O Viveión subimos a mano izquierda y bordeamos el Xistral por unas fincas, casi en la cima, donde hay un montón de vacas de las de raza Cachena. Preciosas vistas si nos coincidiera un día como el de hoy. A partir de ahí he encontrado combinación pero bastante asfáltica. Lo de tanto asfalto no se si será bueno o malo, porque a tal altura de viaje, y faltando aún la subida a Monseibán, unos tramos llanos en bajada y en asfalto igual hasta se agradecen. Por lo demás las vistas y el entorno es impresionante, parece otro mundo. He sacado fotos. Si puedo vuelvo otro día de estos a mejorar aún un poco más el track, aunque de esta forma no tenemos pérdida posible.... esta vez con Suzuki mas Orbea.
Vaca Cachena, Houbo unha suculenta subvención e moitos gandeiros do Xistral optaron por esta raza. Destacan os cornos, non demasiado amigables... Estes becerros xa son máis típicos. Xa estaban na subida ó Monseibán. Vistas dende o pico do Xistral: vese o mar e a ría de Viveiro.
A mi tambien me parece que aunque "toquemos" algo de asfalto no pasa nada, creo que nos va venir de perlitas jajaja, menos mal que tenemos buen cherokee en el club, si no no se sale de Burela y alrededores. P.D.: Por cierto Zagato no existen escapatorias por si nos da una Pajaraka no? una vez metido en el ajo hay salida o no?,mas vale prevenir que curar.
Claro que hai saidas , cruzamos 4 rios entre eles o Landro , non temos máis que deixar que nos leve a corriente ata Viveiro :meparto:meparto.
Jajaja esta ben, eses son os retos que me gustan, por certo encantame o ultimo re-estreo cinematografico da factoria Zagato :meparto:meparto me encantan estes retos!!!!
Mañana hay salida , podemos hacer el recorrido que nos faltó en tu última salida. A las 9:30 en la gasolinera. Ayer salimos 6 a rular , un jueves a las 7 de la tarde , ver para creer.
X Marcha BTT "San Froilán" (Lugo 26 y 27 septiembre) Hola a todos, os informo de la celebración de la X Marcha Cicloturista BTT "San Froilán" en Lugo, los días 26 y 27 de septiembre (sí, habéis leído bien, este año por ser la décima edición os hemos preparado una rutaza de 2 días), organizada por nuestro club: los Correcamiños de Lugo. Podéis encontrar toda la información en nuestra web: CLUB CICLISTA CORRECAMIÑOS LUGO y también en el foro: [Marcha] X Marcha BTT "San Froilán" (Lugo 26 y 27 septiembre) - Foro MTB . com Esperamos que os animéis a venir. Un saludo.
bueno despois da posicion que ocupo no susodicho cartel peliculero pensareime o de volver a sair con vos, ata que non me aclaren quen e o feo , o de malo inda o aguanto ....... era broma eu aguanto o que me boten, mañan intentarei de ir si a famili mo permite ,despois dunhos dias sin rular haber a caña que dades saudos.