A Mariña Lucense, Foro especulativo.

Tema en 'Galicia' iniciado por Zagato, 4 Ene 2008.

1. wisopp

wisopp Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    24
    Atencionnnn! pronostico do tempo para o sabado , pode chover ou non chover con intervalo de nubes ou claros. Vento frouxo ou moderado podendo chegar a forte, mar suave ou obellado podendo ser de forte marusía???????
    chamei a Peman e esto foi o que diagnosticou .....Bueno mentras tanto sigo deixando unha incognita pendiente que algunhos creo que non resolveron, unha nova proba para chegar mais rapido a resolución. Deixo aqui ó resto de filosofos que colaboraron a fotografiarse no solpor sen ningun rechio.
    Darlles as grazas, e disculparme por as anomalias sofridas na miña montura no dia de hoxe.

2. wisopp

wisopp Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    24
    pacochao , aqui todo o mundo e benvido, un saudo.

3. Maismar

Maismar PiratA, algo PoetA.

Me Gusta recibidos:
    94
    As condicions non poden ser millores eh!, hasta vai tar boa noite; esperemos non ter que aproveitala.

Anda! ¿e non ven Saltapozas?.

Boas noites.

//
    Condiciones buenas hasta por la noche que no aprovecharemos. Saltapozas no viene.

4. JIMI HENDRIX

JIMI HENDRIX Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    197

Saltapozas estará en Vilalba pero de traje y corbata :baile, será nuestro representante y comerá en el montero :cabezazo.

Está llegando el gran dia , hoy a las 20:00 horas dejaremos la bolsa en la furgona (en la gasolinera) y mañana a las 8:30 tambien en la gasolinera emprenderemos la marcha para la machada.

5. Maismar

Me Gusta recibidos:
    94
    Leido mi estimado presi!!. Alí tarei SDQ, levarei a T pa que vos coñeza.

Zagato: espero que o track seña moi virtual, por que se lle calculas o IBP a ese bicho sae mais que os dous días da Travesía dos Asturcons. ¡Menuda sorpresa!. E se se cumple o dito de que a realidade supera a ficción..., e para poñerse a temblar. ¡por algo ando eu nervioso estes días!, esto intuíase.

Bueno se ta Saltapozas do outro lado sempre pode sair o rescate....

Catacraw: ¿mais sorpresas ainda?. Que señan boas compañeiro.

Bo día.

//

Leido mi estimado presi!!. Allí tarei SDQ. Va T.

Zagato: espero que el track seña muy virtual, por que se le calculas el IBP la ese bicho sale mas que los dos días de la Travesía de los Asturcons. Y se se cumple el dicho de que la realidad supera la ficción, y para ponerse la temblar. ¡por algo ando yo nervioso estos días!, esto se intuía.

Bueno se ta Saltapozas del otro lado siempre pode sair el rescate....

6. ZALOZZR600

ZALOZZR600 Algo Lia Cas

Me Gusta recibidos:
    0
    Buena ruta chicos, a esta me apuntaba yo de buena gana, aunque calculando el IBP "277 BB*", casi prefiero quedarme en casa, jajaja.

7. CATACRAWN

CATACRAWN Xa o dice a xente!!!!!

Me Gusta recibidos:
    0
    :qmeparto Teño preparada unha vitamina que é unha bomba, agora ben, o que non a queira despois que non chore :qmeparto, teño medo que vos faga mal e :dragon polo camiño, vouna deixar só para min, para vos é outra cousa, e non te preocupes que non pesa moito, que será será...... ata mañán!!!!!!!!!!!!!

P.D: Pista: Toda marcha ou ruta que se precie leva esto.

Trad.:tengo algo, no os lo doy, es solo para mí y es........

8. Maismar

Me Gusta recibidos:
    94
    Hoxe teño pensado deixar :ups bebidas isotónicas e algo de avituallamientos sólidos na ruta para mañán collelo ó pasar.

Se teis algunha preferencia de bebida e comida tais a tempo de avisar. Claro!, non pidais marisco que xa no me da tempo a cocelo.

Bo día.

//

Hoy he pensado dejar bebidas isotónicas y algo de avituallamientos sólidos en la ruta para mañán cogerlo lo pasar.

Se teis alguna preferencia de bebida y comida tais a tiempo de avisar. Claro!, no pidais marisco que ya en el me de la tiempo a cocerlo.

Última edición: 11 Sep 2009
  9. Maismar

Me Gusta recibidos:
    94
    pOIS MOI ben a xuntanza previa a partida esta tarde par entrega de bolsas e mochilas; da gusto cando as cousas se fan ben e con tempo hasta para conversar e compartir. Vou para a cama que seguro que os da ruta de manán xa tan todos dormindo a pé solto.

Boas noites

//
    pues Muy bien la junta previa la partida esta tarde par entrega de bolsas y mochilas; de la gusto cuándo las cosas se hacen bien y con tiempo hasta para conversar y compartir. Voy para la cama que seguro que los de la ruta de manán ya tan todos dormindo a pie suelto.

10. Zagato

Zagato Xabarín da Rigueira

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    A durmiiiiir

11. MANEL

MANEL C.C.FERROL

Me Gusta recibidos:
    15
    Hola A todos :

Queremos hacer una ruta por los Ancares, yo tengo un rutometro de hace tiempo de un SOLO BICI que se sale y regresa de O Portelo , es de unos 30 kms, ¿conoceis está ruta?
    ¿Teneis alguna por Los Ancares grabada en GPS?
    Espero vuestra información
    Gracias

12. pitinho72

pitinho72 Globero enllamas

Me Gusta recibidos:
    3
  13. RUTERIÑO

RUTERIÑO Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    a

Última edición: 12 Sep 2009
  14. RUTERIÑO

RUTERIÑO Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Muy boas amiguetes e compañeiros.No me he olvidado de vosotros pecadores,os he estado siguiendo en la sombra y espiando los preparativos de la que yo llamo LA MISTORIOSA RUTA DEL XISTRAL TIRORIRO,TIRORIRO!!!! jejejeje....Así que llevar bien preparadas las burras y al ataquerrr jar!!!:loco
    Estoy deseando leer crónicas, ver fotos :sinfotos y todos los detalles de esta ruta que habléis preparado con tanto entusiasmo, quien pudiera estar ahy para acompañaros aunque espero que me reserveis un hueco para el año que viene cuando esté de vacaciones por allí y poder hacer ''LA RUTA DEL XISTRAL 2'' .Zagato como maquetista de carteles que quieres que te diga, muy originales tus montages.A ver para cuando me pones el careto en uno.
    Bueno ,espero que el tiempo os haya acompañado y que todo haya transcurrido sin incidente alguno y os podáis tomar la comilona que seguro os vais a meter entre pecho y espalda bandidos.:cerveza
    Un saludete y un abrazote para todos

.:alabando estos son los valientes Zagato ,Pepeval ,Sirius, Maismar ,Wissop, José, Ramón, Catacrawn, Jimi y el Ruteriño en la distancia os felicita y dá animos

15. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Tedes que perdonar que non poña tildes que este ordenador non sei que t´´en que me fai d´´uas tildes de cada vez

Hai dias na vida nos que te sintes moi ben. Onte foi un deses dias. A ruta e a xente que fixo a ruta foron maravillosas.

A noite anterior foi unha de esas noites nas que non se dorme ben porque estas nervioso. Despertei cedo e amenceu un dia precioso. As 8:30 empezouse a xuntar a xente na gasolinera de Burela.

A primeira sorpresa tiñanola preparada Catacrawn, """"DORSALES PERSONALIZADOS""" para todos. Foi un puntazo e un detallazo a agradecer. A verdade e que esta ruta era demasiado importante para non levar dorsales.

A primeira parte da ruta foi xa a un ritmo moi elevado. Chegamos a Vilacampa con unha hora de adianto con respecto a ruta de Xerdiz. O tempo acompañou con unha temperatura moi adecuada. Tamen acompañou a suerte, xa que non tivemos averias e moi poucos pinchazos.

Comemos no lugar da Pena Grande, comida amenizada principalmente por chistes de Loros. Un xenero que os compañeiros dominan con un grande repertorio.

Dispuxemonos a ir xa hacia o cumio do Xistral, parando antes a tomar un cafe en casa Candida do Viveiron.

A subida do Xistral foi durisima, non vamos a falar de pendientes, porque houbo unha grande discusion sobre porcentaxes, funcions matematicas, tanxentes, cosenos.... na que non se chegou a ningun conseno.

Unha vez que subimos a 900 m acomodamonos nesa altitude. Coñecimos o lugar onde nace o rio Eume, chegamos a un lugar en onde unha ave carroñera se atopou coa morte...

Xa cerca dos 60 km de ruta so nos faltaba o Monseiban. Preciosas baixadas para un disfrute total. Momentos de Trochamento e unha satisfaccion total cando chegamos por fin a area recreativa do rio Arnela, coñecida polos avituallamentos da ruta de Vilalba.

Dende o rio Arnela seguimos pola senda da marcha de Vilalba pero ainda faltaba o outro toque de xente grande desta aventura.

En Castromaior, cando viña de Lugo, Maismar gardou nunha silveira avituallamento solido e liquido para a ultima parte do percorrido. Sacou as bolsas ante a estupefaccion de todos e demos boa conta do material que ali habia. Estes detalles son cousas que deixan marcado a calquera. Eu non sei moi ben como agradecer o xesto de Maismar (E a sua pequena). Pero foi un puntazo.

Despois ainda nos quedou moito disfrute polas fincas de Goiriz e Roman. Duchas e suculenta cea na Casa do Rouco.

En fin, faltanme as palabras para describir o que sentin onte. Estou orgulloso de rodar con esta xente!!!!!

Gracias a todos os que viñeron, e tamen recordar a Saltapozas, que non puido vir e seguro que o habia de disfrutar o grande.

Todas as fotos aqui:

http://picasaweb.google.es/zagatorz/RutaBurelaVilalba#

Última edición: 13 Sep 2009
  16. JIMI HENDRIX

JIMI HENDRIX Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    197
    Parece que voy a ser el primero en decir algo de la ruta de ayer , la gente está cansada.

Pués la ruta como esparabamos era muy dura , conociamos hasta el Viveiró pero desde alli nos quedaban 40 km. de investigación.

Esos 40 km. finales fueron sorprendentes tanto por su paisaje como por ver las combinaciones de caminos que de forma tan fácil nos surgian.

Al final salieron 88 km. que pudimos realizar sin ningún contratiempo de importancia , destacar la compañia que como siempre fué lo mejor :aplauso3:aplauso2, decia Maismar en un momento de reflexión sobre lo bien que salia todo , "con esta compañia es imposible que algo salga mal" y asi es , el mérito de la ruta es de los participantes , buena conversación (algunos algo pesados con la hipotenusa :cabezazo) , contando chistes , ayudando si alguno lo necesitaba ,QUE GRAN GRUPO .

Alguna :foto :

1ª-2ª Preparativos para la salida , el combustible tenia que ser del mejor

3ª Pinchazo de Sirius

4ª -5ª -6ª -7ª -8ª -9ª -10ª -11ª Zona de monte en Vilacampa

12ª- 13ª - 13ª-14ª Una "fraga" preciosa

15ª- 16ª Repostaje

17ª Vicenta es nuestra proveedora de liquido

18ª Un buitre muerto

19ª El ARTISTA

Adjuntos:

17. JUAN DE VILAS

JUAN DE VILAS Miembro

Me Gusta recibidos:
    2
    Dame gusto ver que se vos pode deixar sos, pensei que desde o meu abandono, (por causa xustificada, levava xustificante de festexo da dona) tivestes unha ruta chea de delicia e paisaxes moi bonitos da nosa Galiza Profunda, vendo as fotos a verdade dame un pouco de envidia sana, espero que a cena fora tan boa coma a última que comin eu ali.Alegrome de que o conseguirais.Un saudo pra todos.:aplauso2

18. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
  19. Maismar

Me Gusta recibidos:
    94
    A verdade e que no sei que decir ...

tou pensando a ver o que poño pero, de momento, aproveito para dar

G R A C I A S

a todos, cousas así unen, pero ... para sempre.

20. agpardo

agpardo Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    14
    Pedazo ruta que os marcasteis, si señor. :aplauso3:aplauso3:aplauso3

La verdad que despues de ver las crónicas, las fotos no sabia con que quedarme, si la ruta o esa pedazo cena que tan bien os ganasteis :cuñao.

Por cierto, uniendo burela y lugo ¿cuantos KM saldrian? es por curiosidad aunque la idea queda ahí.

Maismar esta claro que tu siempre con un as en la manga.

Lo dicho RUTA PRECIOSA, espero hacerla algún día y conoceros.

Saludos a todos

Compartir esta página