Maismar deixasme abraiado, impresionante o relato e digno de leer, da seguridade saber que ante unha dubida temos xente de letras , e de ciencias jeeee (digoo por se non vos dades de conta po las porcentaxes.)
por si existe algunha duvida do tema do desnivel poño esto haber si aclara algo Cálculo de la Pendiente
Creo que dúBidas habia poucas querido :cuñao, ainda que bueno, tu non dabas moita opinión sobre o tema :sofa, e é raro que tu normalmente sabes de casi todo :qmeparto, hay que ser mais valente :rambo e mollarse!!!!! :qmeparto, o único que tiña claro o tema era Sirius, menos mal por que senón daquela si que xa me tiña que romper a cabeza con todos :cabezazo, ainda que bueno teñoa bastante dura pra eso e pra máis jajaja :qmeparto. Wissop tu non andabas polos Oscos, ou tes cobertura wifi por ahí? P.D.: Eu estou deacordo con Saltapozas pero ainda é máis, voulle dar outra pista do por qué parte do éxito, a primeira parte do recorrido tivemos mooooooooito vento a favor jajajaja, asi que foi bastante pero non foi ainda para tanto, pese ó meu :culo de mandril claro jajajaja :meparto . Creo que dudas habia pocas querido :cuñao, ainda que bueno, tu no dabas mucha opinion sobre el tema :sofa, y es raro que tu normalmente sabes de casi todo :qmeparto, hay que ser mas valiente :rambo y mojarse!!!!! :qmeparto, el unico que tenía claro el tema era Sirius, menos mal por que senon luego sí que ya me tenía que romper la cabeza con todos :cabezazo, ainda que bueno teñoa bastante dura pra eso jajaja :qmeparto. Wissop tu no andabas por los Oscos, o tienes cobertura wifi por ahí? P.D.: Yo estoy deacordo con Saltapozas pero ainda es más, le voy a dar otra pista del por qué parte del éxito, la primera parte del recurrido tuvimos mooooooooito viento a favor jajajaja, asi que fue bastante pero no fue ainda para tanto, pese al mío :culo de mandril claro jajajaja :meparto .
Eu tamen o tiña claro, pero non discutin demasiado, porque era tonteria. O que si que esta claro e que a ruta foi algo maxico, porque poucas veces unha ruta deu tanto que falar no foro. !!Encantame!!!
Mirando fixamente o track da ruta, Un podese dar conta do facil que seria conectar Burela con As Pontes. A verdade e que o Track ata o Viveiron parece un rumbo perfecto hacia As Pontes. Con outro track que teño dunha ruta que fixemos por Roupar e a Vacariza, e outro que hai en wikiloc do alto Eume, a conexion esta a un par de clicks de distancia.... UMMMMMMMMM
**** Zagato despois de ter conquistado Vilalba sería estupendo ir polos veciños de As Pontes, parecemos tropas Romanas :meparto, gustame a idea, vai traballando nela :artista, pero antes permiteme recuperar esto: Jajaja espero non ferir a vosa sensibilidade. Gusta la idea, trabajala y vamos pallá
:aplauso2 Jajajajajaj.... La virgen.... Pois si que se che fixo dura a ruta.... Ademáis esa cara sóname....:lool:lool:lool:lool
Jajajajaja debes perdoar para a próxima enviareiche unha carta solicitando os dereitos de autor :meparto, a verdade é que non encontrei a ferramenta de "espello" para trucar outra cara que tiña, pero bueno en esta ata parece que me está escocendo non? (+ risas) :meparto
Bueno bueno boa idea esa das pontes, xa estas tardando machote e xa me esta tardando. O dos Oscos pospoñeuse xa que eu tiven ordenes de equipo e o luns tiven que ir buscar a montura a ver si vai desta. Hoxe se non chove irei pola tardiña a probala. cuñao jee, xa sei que tozudo eres, e que moi poucas vezes tes a razón pero ti xa sabes que cando calo e por algo.
bueno deixo os videos neste enlace espero que mellorara a calidade con respecto a edicions anteriores , pero o meu movil non se lle pode pedir mais jeeee. Saudos. [ame]http://www.youtube.com/watch?v=SnaLB6azmoE[/ame]
Moi bon o video... A calidade mellorou moito con respecto ó anterior. Ainda que a música non te creas que é moito do meu estilo. Xa me tarda a proxima!!!!
Felicidades por el video, wisop:aplauso2.Currao e inolvidable la ruta que os marcasteis. Espero que sigais planificando estas rutas tan memorables.Seguro que ya teneis algo en mente. Yo , este Domingo, si no hay novedad, saldre con la flaca con unos amigos para subir al puerto de la Morcuera , una de las subidas más duras que se pueden hacer por la sierra de la comunidad de Madrid y os prometo poner alguna foto con mi nueva compañera de rutas.Espero no petar en el intento:toilet.Ya he salido con ella y estoy encantado .Poco a poco me voy acoplando a ella.
Carallo!! como quedache, jajjajajaja jajaj :meparto :meparto :meparto :meparto tas feito un artista, entre esto e os carteles deixasme impresionado. Non quero esquencer acertado criterio que tiñas do % da pendente, claro!!. Eu era dos que decía que o angulo era de 90º; decir que ignoraba (como outras cento de cousas) que cando se fala en lenguaxe topografico soio hay unha dimension, e cando se fala de subir un metro (repito, en topografía) hay que entender sempre que é necesario avanzar sobre o plano. Enhoraboa tamén a Sirius por o seu bo criterio; e dos que calaron ... mellor calo, jejeje :ups Claro, pero tamen mira que é curioso o choio todos os día subimos e baixamos os pisos no ascensor, co que costa o mes e os Klms que facemos en él e resulta que non avanzamos nada; así tamos. jejejej Graciñas por a lección non a esquenceremos. Algún ainda non ta moi conforme co choio topográfico ... Boa noite. // Carajo!! como quedache, jajjajajaja jajaj tas hecho un artista, entre esto y los carteles deixasme impresionado. No quiero esquencer acertado criterio que tenías del % de la pendiente, claro!!. Yo era de los que decía que el angulo era de 90º; decir que ignoraba (como otras ciento de cosas) que cuándo se habla en lenguaxe topografico soio hay una dimension, y cuándo se habla de subir un metro (repito, en topografía) hay que entender siempre que es necesario avanzar sobre lo plano. Enhoraboa también la Sirius por su bueno criterio; y de los que callaron ... mejor callo, jejeje Claro, pero tamen mira que es curioso el negocio todos los día subimos y bajamos seis pisos en el ascensor (con el que costa: $) y resulta que no avanzamos nada; así tamos. jejejej
Resulta que o terreo medio pantanoso onde nos chantamos Jimy Hendrix e mais eu non era un humedal calquera ten un gran valor ecolóxico e natural chámanse Turbeiras de cobertor e por o que entendín soio hay na serra do Xistral ¿que vos parece? Díxomo Javi76 e ta toda a información aquí As Turbeiras de cobertor ¡Canto queda por aprender!; ainda que seguro que algún xa sabía esto. -----oOo----- Zagato: xa quentache a estes co asunto de xuntar Burela-Lugo. Hoxe xa se lle deu voltas o asunto. Boas noites. // Resulta que el terreno medio pantanoso dónde nos clavamos Jimy Hendrix y yo no era un humedal cualquiera tiene un gran valor ecológico y natural se llaman Turbeiras de cobertor y por lo que entendí soio hay en la serra del Xistral ¿que os parece? Me lo dijo Javi76 y ta toda la información aquí Las Turbeiras de cobertor ¡Cuanto quieta por aprender! -----oOo----- Zagato: ya quentache la estos con el asunto de juntar Burela-Lugo,
Alaaaa!! non o vira antes, tiña a ventana do navegador averta dende a tarde; que guapo o video de Wisopp; vamos millorando eso é o bon. boas noites // Buen video, mejoramos
Gracias ruteriño , espero te acoples lo antes posible a ese maquinon. Maismar pos mira ti que para haber unha so en todo o xistral fumos dar ben con ela ohhhhhh. jeee. Compis algun se anima a vir a facer unha ruta por aqui que teño en mente, haber que vos parece, e pulila un pouco? si queredes esta semana avisademe, Jimy ti que estas de vacances animate , si eso avisade un saudo
Chega un teletipo á Voz de Galicia enviado polo noso jefe de prensa.... Sodes o máximo!!!! Ciclistas do CC Burela fixeron unha ruta en BTT de 88 quilómetros subindo ao alto do Xistral