ALGUEN POR ZONA DE FOZ???

Tema en 'Galicia' iniciado por ArisVillarino, 18 Oct 2011.

1. ArisVillarino

ArisVillarino Miembro

Me Gusta recibidos:
    10

Jjaja, espero estar algo máis en forma para Febreiro, espero estrenarme na RUTA de Foz... O de baixar non é medo... digamos que é... falta de confianza. Bueno vale, medo tamén pode ser.

Pois eso, que eu sigo entrenando e cando seña de botar unha man avisa Javi.

2. xabiciclo

xabiciclo Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    arisbel, creo que che da tempo de sobra para estrearte na de burela asi que xa sabes, en burela debutamos os dous porque eu fai siglos que non vou a unha ruta.

3. ArisVillarino

ArisVillarino Miembro

Me Gusta recibidos:
    10
    Si, supoño que xa estarei un pouco en forma polo menos. Pois anímate e cando salgas de ruta por ahí tu avísame, o mismo que para axudarvos coa ruta de Foz. Xa che mandei o meu movil por mensaje privado asique xa sabes. Vémonos!!

4. TITITE

TITITE De Foz

Me Gusta recibidos:
    148
    Rapaces...como sigais expresándoos en el idioma de Castelao, sin traducir, os van a meter un purito. Javi y un servidor ya tenemos experiencia, ja ja ja.
    Ah y otra cosa Aris: el problema de organizar una ruta no es sólo el trabajo que ocasiona, sinó que ese día normalmente no puedes participar ya que hay que estar haciendo otras cosas, así que si te metes...ya sabes lo que te toca, nada de estreno. Pero bueno, merece la pena para que otros disfrutemos ese día, je je je.

5. TITITE

TITITE De Foz

Me Gusta recibidos:
    148
    Tomada la palabra Xavi, así que !nos vemos en Burela!, pero sin disculpas y EN LA DE RUEDA ANCHA.
    A ver si liamos a Prieto tambien.

6. ArisVillarino

ArisVillarino Miembro

Me Gusta recibidos:
    10
    Pois iremos logo todos para Burela. Algúns chegaredes, eu morrerei polo camiño...

TITITE, hoxe vou falar con Manoliño para o tema do club, e da federación e todo eso para empezar a meterme rutas logo este ano que comeza.

7. mauroorbea

mauroorbea Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Traducelo al castellano que te van a banear! ;) salu2 y a rodar!

8. TITITE

TITITE De Foz

Me Gusta recibidos:
    148
    BO NADAL E FELIZ 2012 para todos los que andais por la zona de FOZ:biker:p

9. TITITE

TITITE De Foz

Me Gusta recibidos:
    148
    Retomo este hilo abierto por Aris para deciros que este finde estuve por Foz mezclando un poco gastronomía con deporte (como debe ser) y el domingo me dediqué a inciar en esto del BTT a mi primo Antonio, con su flamante Conor comprada en BurelaBikes y a Alvaro, con una histórica Peugeot de no menos de 20 años. Los llevé por el Pico da Lebre como corresponde y el bautismo ha sido muy satisfactorio para ambos, así que dentro de poco tenemos dos más dispuestos a dar caña pola Mariña. Incluso hicieron la bajada del mirador no sin reticencias iniciales, pero la hicieron.
    Por cierto que justo cuando íbamos a bajar nos encontramos con otros dos BTTeiros de Nois y Fazouro, que resultaron ser parientes de Aris y que también bajaron; estos ya con más soltura.
    Que pequeno é o mundo!!!.

10. ArisVillarino

ArisVillarino Miembro

Me Gusta recibidos:
    10
    Si. Eses dous últimos dos que fala TITITE non han tardar moito en pasar a engordar as listas de algunha das saidas que se fagan por aquí cerca. Estan tomándoo con bastantes ganas.

Compartir esta página