bueno, pois xa teño no garaxe a orbea carbono... a ver que tal se comporta mañan pola tarde...jejejee
Hoxe salin fun 20kms con nolo e 22 kms solo .Fixen un recorrido enlazando as zonas que comentastes no foro.nun par de zonas non viña mal agarrarse o manillar pero da desbrozadora .Un dia si queredes facemolo e compartimos opinions.
é a doble, con 120 de recorrido, pola tarde fun facer uns 15 km, pasando por donde se fixera o duatlon. a verdade é que hai bastante diferencia coa miña Mondraker, para empezar subindo por asfalto ou pistas a Mondraker é moito mais rápida, con bastante diferencia, en algunhas zonas que na miña vou con catalina mediana, hoxe tiven que poñer a pequena por momentos (parecia que ia frenada...jajaja), supoño que será a posición, geometria e as pedazo de rodas anchas que trae...jejeje logo o resto todo son ventaxas, moi manexable, o amortiguador traseiro é unha pasada, moi sensible e progresivo pero póñolle un pero, tiven que usar moi a menudo o propedal, xa que en aberto o vaiven é bastante comparado coa Mondraker, á horquilla dianteira fox noteille bastante melloria en comparación coa miña marzoqui sobre todo subindo por camiños bastante rotos, con moita pedra, absorve mellor, doutra maneira que non molesta tanto no manillar, e polo tanto permite subir con maior control, baixando non lle vin tanta diferencia (á horquilla). en baixadas rápidas de pedras, pequenos saltos, ramas... etc, vai moito mellor, con mais seguridade, tragando bastante ben... e frena moito moito moito mellor, moita diferencia. o que teño claro, que a miña próxima bici, vai a ter como moito 120 mm de recorrido. mañan pola tarde se podo vou ir meterlle uns cantos km mais, teño que aproveitala. en definitiva, unha boa opción de futuro (moi lonxano...jeje) por aprox. 2500 abur
Jotaerre, a ver si kedamos para facela esta semana algún día, irei de manga larga, jejeje. Ruben, boa prova a da orbea, cambiaa xa!!!!
cuando quieras sudo .yo sali este finde viernes,sabado y domingo pero anduvist desaparecido.por la semana yo salgo a las 18:30 y vamos a ir un poco justos de tiempo.
Si anduve desaparecido, ya ví tus llamadas, pero el viernes te llamé dos veces y me colgaste :machineg::laserkill:sableluz
Aqui dejo los bocetos de las chaquetas Winter thermal y las camisetas de DH, haber que os parecen, haber si llegan esta semana las muestras.
Se salen, están guapísimas, las quiero ya!!!, al final cogeré la de DH también, siempre y cuando le supriman lo de Jarnachas fuera del logo, eso si que no me gusta:dragon
mañana el señor muluti y otras hierbas que el campo no produce saldra a dar una vuelta en bici a las 4 en la ponte do va.ARTEIXO
A mi las chaquetas también me valen así, es mas creo que son insuperables, pero insisto en las DH lo de Jarnachas fuera del logo para mí sobra, y ademas el logo de la espalda no está bien pone onde hai lume fuera de la zona roja y bike team muy arriba.
Yo no creo que vaya, aun no tengo muy bien el tobillo:crybaby, pero mis compañeros saldran a eso de 16:30h...o eso es lo que han puesto en el otro foro, pasadlo bienla2
Gracias por esta jornada por los arrabales de arteixo ....volveremos os dejo unas fotitos!!!!:clap:clap