rastreator igual hau biok / igual te hace falta esto (asesino de palmeras omen da) polita e? (dice que es un asesino de palmeras) chulo e?
Bueno ikusten dot jendia denboraz sobrauta dabilela. Bueno kronica txiki bat eingo doztzuet eta argazki pare bat Igo. Ostiralian Vielhara urten ginan Edu ta Bixok, Pedales de Foc Non Stop eitxera. Antolakuntzak dana ipintzen dotzu, hotela, afarixa goxarixa, bazkarixak, ez da ixa ezer falta hori bai previo pago de 240€. Zapatuan Goizeko 5etan urtetzen da eta beraz gosarixa 4etan da. Hotele oso ondo, Errenteriko euskaldun batena, Asier, Hotel Ribaeta, oso oso tipo jatorra. Etxian moduan. Goizian 5ertan han ginan salidan, lasai ibili ginan eta atzetik jun beharriak aurretik jun giñan. Hasi que salidan con todos los gallitos, eta honek betetako gallituak zien, ez hemengo martxetako aficionauak moduan. Bueno hasi eta segidan gorutza, Vielhako tuneleruntz, hasieran super azkar hasi ginan, aurrekuen ritmora eta Edu hotzak zeguala edo atzian geratu zan apur bat, tunelian jendia guri pasa eta pasa. Eduk esaten zaban azkenak giñala, baina ez zan konturatu que eramos los ultimos gallitos. Azkenian probia oso oso oso luzia da eta los gallos se combienten en gallinas y las gallinas en gallos. Aurrera jun ahala, paraje oso politak eta tuneletik irtetzian eguzkixa be hasi zan urtetzen. 52. kilometroko habituallamientuan lehen 50.artean gauzela esaten dozkue eta Edui begixetako brillua pizten jako. Nik naixau dot regulatzia, oindion gogorrera etortzeko dato. 94. kilometruan habituallamiento solido gogorra dago, pasta eta danetik. Nik kripak hainbeste progakin ez dauzkkat ondo eta bokadillo batzu bakarrik jaten dot. La gargantua 2 plato pasta. Gero 32Km ko puerto bat dator 1000 metrotik 2300 metrora igotzen dana, eguerdiko ordubatak die eta eguzkixak baztante berotzen dau, neretako gehixegi. Ordurako Eduri aurrera juteko esan jan eta bakoitza bere erritmora doia. 16:30, Spotera heltzen naiz, bidean pare bat bider galdu naiz, baina ankak behintzat beruzkuan errekuperau ditut. Tripak ez, ezin dot asko jan. Spoteko kortea 19:00 tan da eta hau ya pasa dot, urrengo kortea Baqueira Bereten dago 22:00. Bukaerako zatixa, baztante ondo egiten da, ez dauka aldapa handirik eta eguzkixa hasi da bajatzen. AHsi naz jendia aurreratzen eta honek be animuak eguten dau. Azkenian Baqueiran 21:00 pasatzen naiz eta beruzkuan beste bikin batera, bajada suicida. erdi gabaz, trialera batzutatik a tope, jendia pasatzen, azkenian 21:50n helmugan gare. 220 Km 6500 metro positibo. Eduk 15 hordu 15 Min. Nik 16 ordu 50 Min. Bukaeran oso gustora, hori bai ipurdixa sutan.
kaki, hire Bardeetako kronika falta dok,hemen ero webean (ero bixetan) Chuski, kaki, fisherman, rastreator ..... Bordatxoko afarirako zuen plana eta iritziak behar ditugu!!
Kaixo gente al final e salido a eso de las 2,45 a probar la amortiguación haciendo una subida por Asentzio y bajadita por Basalgo y la verdad es que este Mikel es un peaso de ARTISTA ayer nos dio a Leontxio y a mi una clase de cómo desmontar la amortiguación cambiando retenes aceite desmontando todo el sistema del rebote engrasando la dirección y etc. y ***** menuda mejora hoy e disfrutado la de dios bajando MIKEL FENÓMENO:bravo
Gure webeko sekzioa estreinatuz: http://webdiseinu.es/palmerakuak/in...-mikelmtb&catid=36:mecanica&Itemid=30&lang=eu Rastreator, gehituixok komentarioa webean, final feliz izan dela ikusteko!!!
Bergarako toponimia http://webdiseinu.es/palmerakuak/in...=category&layout=blog&id=34&Itemid=29&lang=eu
Tendras ke coincidir con Kalapie algun dia, no? No se puede hacer la primera cena dejando fuera a los jefes de filas!!! Pon alguna fecha ke te coincida mejor, y haber ke nos cuenta la gente
yo puedo el 10,11 o luego la semana del 16 al 20 pero si no acerla el dia 12 y cuando salga ya ire a comer una barrita de las que os sobren
Aupa Jesús. Yo también puedo el día 11.Si a los demás os coincide se puede cambiar al miércoles.Del 16 al 20, habría que alinear los astros, que aunque se me da bien, suele ser jodío.
mañana ala tarde saldre a dar una vueltilla si alguien se anima ya sabe lo he intentado poner en la otra pagina pero todavia se me queda grande ese tema
Yo tambien me apunto , me da igual el 11 o el 12. Sobre la cronica de la EXTREME BARDENAS no hay mucho que contar , o si , segun se mire.El titular podria ser : el dia en que la retirada se convirtio en victoria.Resumi endo se podria decir que un cumulo de circunstancia hicieron que tomara la acertada y prudente decision de retirarme en el Km 75 en el avituallamiento de Castildetierra , lugar emblematico de Las Bardenas Reales.Despues de haber pasado una mala noche en la que apenas pude dormir , estube a punto de no tomar la salida pero finalmente lo hice , una vez de haber ido hasta alli.A eso hay que sumar que salio el dia mas pestoso que he conocido para andar en bici , con rafagas de viento de hasta 60 Km/h desde cualquier direccion , cosa que en algunos momentos hacia hasta dificil mantener el equilibrio sobre la bici Asi fueron los kms hasta que al parar en el avituallamiento mencionado y ponerme a comer me di cuenta de que me quedaba dormido de pie , esa situacion de Standby que le llamo yo en la que estas pero no estas En ese momento decidi que me iba de alli antes de hacerme daño o de hacerselo a alguien .A la vuelta un poco de pena por no haber podido completar el recorrido en mi 5º y mas que probable ultima participacion en esta prueba ( ha dejado de llenarme , a pesar de haber pasado buenos momentos por esas tierras) pero totalmente mitigada por el convencimiento de haber tomado la decision correcta en aras de preservar mi integridad fisica.Al final me salieron esos 75 Km mas los 15 que me separaban del pueblo en un tiempo de 4 horas y media pasaditas lo que da idea del terreno rodador por el que nos movimos. Y esto es todo,esto es todo , esto es todo amigos!!!!!!
Para ke veais ke algunos hicimos la marcha y otros solo vinieron al avituallamiento a ponerse tibios.