A la marxa segurament vindre a fotre un cop de ma, es un cap de setmana fotut, divendres estic a Huesca Mundial de Polis i bombers, disabte copa catalana a Castelloli, diumege ja sera massa!!
ke ets, poli o bomber???, jeje:laserkill Estara be ke vinguis hola a tots. Si pogueu doneu publicitat de la sortida, es la primera vegada ke es fa com a club i encara no es coneix gaire, tot i kes van fer altres anys a nivell casolà. -Mitjons. -botelleta d'oli. -Entrepá i beguda. -2 Punts avituallament recorregut llarg i 1 punt recorregut curt. -La piscina ja estrà tancada el 15/09, jejeje ho sento, hi hauran dutxes per el ke vulgui i vestidor. I tot al increible preu de 15 i 17€., jjejeje I per la tardor la III kedada foro mtb, no????? Salut
Jejeje, bomber no.... Ja vaig parlar amb el presi del team Castellvell, volia correr pero 3 curses en un finde es massa!!! Parlare amb tots els cracks que pugui per que vinguin, ja en tinc uns quants de convençuts!!
Hola a tots, es deixo l'enllaç per si voleu mes informació. http://www.competidor.cat/btt-club-ciclista-castellvell-del-camp/ Gracies Marc per la publicitat, espero que podem kedar me endavant per la III kedada del foro. Salut a tots i ens veiem a la marxa....ki vingui jajjj
Hola, antes de nadaquiero saludarlos ya que soy nuevo. Acavo de comprarme una trek de montaña y soy novato en todo. Quiero buscar a gente para salir ha hacer rutas y pueda aprender. Si alguien quiere salir yo estaré encantado. No tengo un gran nivel pero sitengo mucha voluntad. Perdonar por cortar el tema. xD no se como va el foro pero si alguien quiere dejo mi tlf y me decis algo por whassap si quereis. 669926943 gracias a todos
Senyors que paso que esteu desapareguts!! Ahir vam fer la btt de Castellvell i vaig trovar a faltar a molts d´aqui!!!! Haveure si ens posem les piles i organitzem una trovada, no?????
sisi, les dures a peu, passejant la bici jaja! les trialeres molt guapes! hem va sorprendre i tot baixar per alguns llocs, pensava que no m'atreviria! Algú sap si la del dia 13 de Canyelles es dura? Parlo de la llarga de 47km!
Buenas a todos.Por aqui otro de Tarragona,Reus concretamente. Especialidad concreta...ninguna. Prefiero caminos de montaña,pegar saltos(siempre i cuando razonables jejeje) y tambien algún dia algo de carretera para relajar con la mtb. Un saludo
Senyors!!!! Per aquestes dates l´any pasat vam fer trovada btt per Castellvell!! Bona ruta i bon pica-pica desprès!! ens ho vam pasar de conya, que no voleu repetir o que???? Vinga va posem data per fer un altra quedada btt per tarragona!!!!