bones Alfonso! Jo tinc trencament fibrilar "rotllo Diego Costa" desde Novembre i ara surto del tractament poc a poc. Hauriem de montar una kedada la III del Foromtb Camp de Tarragona, les altres dues el exit va ser espectacular. Nem parlant
Després d'estiu al Octubre la podem montar. 35kms. amb esmorçar com sempre, Vine Pere eh! A veure si coincidim aviat. Ànimeu-vos gent
mm, a l'octubre tinc el calendari apretat el 4 marató del priorat i el 18 UTSM. Aquest divendres vens a la nocturna del CCAlcover?
Hola Andreu i compañía. Jo he començat a sortir de moment suau, pero vaig millor en bici que caminant, encara una mica coix, jeje. La marxa de Castellvell s'ha passat al 7 de setembre, a veure si veniu, será com sempre 30km amb 1000 de desnivell a la llarga, la curta està per decidir, seguire informant. La III kedada la podriem preparar per el novembre i aixi podrem estar tots i potser no hi hauran tants esdeveniments. Una opció que podriem fer i que fa temps vui fer es agafar el tren a Reus fins aVimbodi pujem a Prades esmorcem i baixem a Reus. Salut companys
Estic plantejAnt fer el riu Fracoli desde Tarragona fins Pont de Goi per la llera del riu anant per la banda esquerra i tornant per la dreta. Podria ser el recorregut ideal sortint del Serrallo i parant a esmorçar a la La Masó o Vallmoll. Així fem tota la Vall del Francolí completa. Ja ho anirem parlant. A vere si vinc a Castellvell! fa temps que no coincidim. La kedada tercera semana Setembre seria bona data.
Per mi cap problema en el recorregut i les dates que dius, ho anem concretant per a buscar parroquia que vinguin. A veure si aquest any vens a la marxa del dia 07/09, la segona que s'organitza a nivel de club a Castellvell. Aquest any jo no he pogut dedicarme gaire al disseny del recorregut per la lesió, pero serà +/- com sempre, 30km i 1000m desnivell la llarga i la curta 18km amb 600m desnivell. Salut
ok Alfonso! si puc vinc que ja començo a apretar una mica. Que milloris de la lesió i aviat puguis donar guerra.
Hola Marc, suposo que dius que vindras a correr en bici. Andreu, es per passar la estona i un bon dematí i de pas ens veiem i parlem de la III kedada. Als demés animeu-vos i si no veniu a la marxa de Castellvell al meys veniu a la III kedada, que si la monta l'Andreu segur que es molt xula. Salut companys
Jo tinc un dubte sobre aqiesta marxa de castellvell. El circuit llarg es molt dur? Crec que el curt el puc fer sense masses problemes pero el llarg hen genera dubtes. Algu que hi jagi anat altres anys hem pot explicar com son els recorreguts?
El circuit llarg es una mica dur, pero trankil, sobre la marxa podras decidir kin tries i a mes hi han diferentes opcions, es poden triar trams i deixar altres, o sigui, hi han tres trams optatius si els fas tots fas el llarg si no fas aquest 3 fas el curt pero pots fer el curt i un tram o dos, tu tries depen de com et trovis.
Recomano la mArxa de castellvell , molt ben organitzAda. A veure si som uns quants del foromtb. Jo ja estic començant a retornar als entrenos després de la lesió i allà estRé. 3era kdada del foro ja ho anirem parlant.
Hola a tots: Les inscripción de la marxa es poden fer a CHIP RUNNING. http://www.chiprunning.es/2014/07/2a-marxa-btt-castellvell-del-camp/ Tambe trovareu informacio a RUNEDIA. http://www.runedia.com/cursa/20144304/2a-marxa-btt-club-ciclista-castellvell-del-camp/2014/
Hola bona nit un de cambrils acava de coneixer al foro mtb haveure si un dia puc sortir amb vosaltres i coneixer salud companys