Gracias Andreu, pero realmente unas cosa son las ganas y otra la realidad a pesar de que me ilusiono, me canso demasiado todavía, no estoy recuperado del todo, bueno la verdad es que sigo de médicos y cuando las rutas pasan de 35 kms, las sufro demasiado. Yo creo que el próximo año las cosas serán diferentes !!! Salut !!!
Jo aquest divendres dia 1/05, vaig fer la III Montserrat-Castellvell BTT que organitcem al club, una matada de 116 km pero guapísima. Us animo a ke s'apunteu a la propera edició, val la pena. Pep, tranki, xino xano i veuras ke et poses fort ben aviat. Salut companys i a veure si montem la IV Kedada
Gracies Algomas !! Sou uns cracks del BTT, jo estic pensant de fer una cosa original....imagineu un recorregut secret, sortin de un en un cada minut. Cal tindre GPS.... la soletat de lo desconegut, la aventura..... Al final i al migdia mengar de germanor, perque es pot negociar un menú ecónomic que sortiria gaire be com un esmorçar....... no se que penseu vosaltres?
De totes maneres me'n faig un fart de sortir sol. M'agrada més la proposta de sortir amb grup i esmortzar callos (encara ue sigui només mirar)
Estas fet un voyeur JM, jejeje mira que espiar a la gent mengan callos, la proposta en realitat es una cursa encuberta, els callos los tindrás al migdia no a les 11 del mati.... Un altre opció es per equips de 2 bikers...
Lo de fer equips ja m'agrada més..!! per mí em sembla bé..!! a lo Titan Desert peró a lo Tarragoní..!!
Aquesta es podria dir "Titola Montroig" per lo de Titan !!! o sensa coña "I Extrem Montroig" tinc un recorregut força cabroncet pensat...
Companys teniu molt de poder, la entrada de la III Kedada ja es el tema mes legit al meu blog. El altre día vaig estar fen el burro amb un amic que se ha comprat una "chulada de Dron" es una passsada les fotos y planos que es poden fer amb el juguetet!!!
bon dia, algu té el track de l'open natura 2015 del catllar? el otro día vi carteles por la zona y aun quedaban flechas de cal, pero si estuviera el track, lo utilizaria de guía para unos amigos del baix camp. merci
A Wikiloc estàn penjades les de l'any passat, d'aquest any em sembla que no surt cap. No obstant hi ha un mapa a la pàgina de open natura. http://www.clubbtt-opennatura.com/circuit-alpcross-btt-tour-2015/el-catllar-03-maig/mapa/
Error..!! sí n'hi ha d'aquest any. concretament de la llarga http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=9569962
Algú va fer la llarga del Catllar? Ho trobo flipant fer baixar la gent per la trialera de Sant Simplici direcció cap al Medol, es freeride pur... En canvi el mig baixen per on vam pujar a la Kedada...