Antelanos vaise presentar un novo compañeiro pa bici de montaña chamase Iago e vive en Xinzo, xa quedei en avisalo pa sair
hola. presentome a todos son iago, teño 18 anos e moitas ganas de andar en bici. acabo de coñecer a roberto e o clube de xinzo tamen de ver moitas fotos e parece que o pasades moi ben, espero sair moitas veces con vos e que me enseñedes moitas rutas un saudo
Xa somos amigos no facebok, a Iago coñezo de velo na piscina... a ver se seguimos animando o persoal... Eu xa teño tamén un fichaxe para a de carretera e ten boa planta... "cuidadin"... 190 cms e 76 kgs... ex-nadador profesional
pois este venres darei o meu giro para non variar se aalguen pode sair ca de montaña xa que eu non teño outra pois podemos quedar un saudo amigos biker
Veremos a ver como se pon a tarde, eu non sei se saldrei en carretera ou en montaña. Se salgo en montaña xa te aviso...
Eu xa estou inscrito na marcha de verin, os que lle interese que se inscriban aqui http://www.bttverin.com/?Inscricións_III_Marcha_Val_de_Monterrei
eu tamen estou inscrito, ainda estou recordando, o ven que o pasamos o ano pasado,bernardo ti que dis?,¡¡¡¡¡¡¡¡sobre todo o final da marcha!!!!!!!!!!!!! fotos da marcha do ano pasado
Sábado pola tarde vou a Pontevedra a correr un rally, así q non me contar. O domingo estou para sair pola mañá, si alguén se apunta, me da igual monte que carretera, eso sí, non quixera madrugar, estaría ben a partir das 10 ou das 11.
Nocelojar.Eu non penso perder de pasar un dia agradable como o do ano pasado. Ainda me acordo do pulpiño e a carne o caldeiro.Iste ano parece que vamos a disfrutar dun percorrido mais suave,e a comida segun as noticias que teño vamos ter pa quedar satisfeitos
Os equipiers do antelano cycling club. (vaya glamour) maña contai conmigo si saides,oxe olvidastesvos de min.
Vaia pinta que tiña o polbo, ... o berni facendo xogos de mans co chupito, xa teño claro porque quere repetir, o rubén xa está anotado (será pola paparota? ou algún interés deportivo? ... ) BOAS NOVAS. VENTAXES PARA O CLUBE: A compañía MGS (patrocinadora do clube) confirmou que todos os do grupo cilcista están considerados como UN COLECTIVO, con dereito a un desconto do 10 % no seguro de accidentes con cobertura nas probas de ciclismo, os que xa o tiñan contratado recibiran unha transferencia coa devolución do desconto. Tamén me confirmou que se fará similar desconto nos seguros particulares: Fogar (casas, pisos), autos, vida, aforro, a todos os membros do "COLECTIVO", estes descontos serán aplicados nas novas contratacións. Interesados comunicarse conmigo. Por suposto sin compromiso. A vindeira semana SDQ estreno tarmac, a ver si quedamos unha tarde para bautizala, xa vos avisarei.
Que hai paparota? ah pois non o sabía .... jeje... O interés era puramente de deportivo, por suposto Saimos as 16:30 en montaña
eu ia ben de ganas pero casi que meior non... deixai o liston ben alto jejej... por certo vaia que mas fisestes pasar canutas o sabado jeje no guts no glory!!!
O sabado aguantaches moi ben... xa nos gustaria a moitos aguantar así na nosa primeira saida... En un par de meses terás que ir esperando por nos...