Que suerte teneis con ese clima aqui llevamos 3 semanas sin dejar de llover, mañana aunque nos mojemos salimos, eso si abrigados hasta las orejas que aparte de lluvia hace frio
si a verdade e que o paraxe e moi guapo o track no o teño,a ruta sae de xinzo por toda a veira ezquerda do rio limia hasta puente liñares , e despois subir ata torre de porqueira,
o final 7 bikers salimos hoxe , con direcion a penaloba , ca sorte que nos acompañou o tempo o final sairon 40 kn , mañan mais., deixo alguans fotos
o final onte saimos ,angel,bernardo, vallejo ,pepe, con direcion a o monte de penama,donde nos acompañou o tempo e que o final sairon 45km, con un tempo de 3 horas e media sobre a burra, con averia mecanica incluida
:meparto sairon con rodas de mollado e como non choveu xa non sabían que facer e as asistencias non chegaban.:aplauso4
como os profesionais!!!!!! ,si non se pode facer voas reviravoltas nas baixadas, cambianse as rodas o compañeiro mais en forma e pista,tomai nota.
Nota tomada... agora mesmo vou buscar un par de rodas de repuesto para levar colgadas, por se non acerto co compuesto adecuadounkyunky
*****, que profesionaes.... a verdad que xa me acojona a vindeira temporada con vos... eu ca rodilla chunga pero bueno a ver si con sorte vai mellorando. Bueno Rubenciño, creaches un post bastante majo , a ver si non morre. Saudos a todos os bikers limianos
Doohan que me dixeron que estas tocado pero tu que andas facendo coidate anda, Ruben as fotos estan no meu picassa anda terei que molestarte e pegalas tu neste foro que eu non dou
Eu tamen collo vacacions, excepto 28 ,29 ata o 6, así que a ver si quedamos e salimos "floxiño" que a ******* da rodilla non me da pa moito mais....
a semana do 28 tamen non traballo , haber se facemos unha rutiña, que seguro que habera moita xente de vacacions que querra acompañarnos,e incluso podemos lebar unha botellina de champam para brindar por o fin de ano