A ver cando deixamos de pistear e facemos algo parecido a esto:fumao [ame="http://www.youtube.com/watch?v=I8AhZHllGSM&feature=related"]http://www.youtube.com/watch?v=I8AhZHllGSM&feature=related[/ame]
*****, Ruben, ise de adiante parecese a ti cando saca o pe da estribera...menudos fenomenos e menudo sitio. Ahora, que solo lle faltou darlle unhas patadas os outros bikers que iban mais lentos o principio ehhhh
Temos que falar antes de que acabe o ano para facer uns maillots ou algo, todos estamos de acordo incluso os "empresarios"..
Haber todos preparados po Sabado Ruben sera mellor facer algo mais suave que ese video mais que nada pa que poidamos masticar as uvas en fin de ano, Dohan tes que vir asi podemos por algunha foto tua
eu maña a media maña contra o mediodia o mellor salgo a rodar por carretera si alguen se anima que avise
Hola a todos, yo vivo en Bilbao pero mis padres estan en Trasmiras, la proxima vez que vuelva traere la bici y si me invitais ire con vosotros a dar una vuelta. :rabbit
Ahora ando por aqui pasando las Navidades, pero sin bici y con lumbago :crybaby asi que para la proxima :biker
ruben o dos mallots pareceme estupendo, iste fin de semana non vos acompañarei que traballo, se alguen se anima para o 29 ou 30 que pegue un toque
pues ya sabes en verano a traer la bici , ademas en trasmiras tambien tienes a gente que le gusta la btt , el otro dia nos acompaño roberto montero que seguro que lo conoces
El de las ruedas :cuñao por el apellido le conozco pero por el nombre no sabria cual de los hermanos es, pero si que los conozco a todos y ellos ami tambien.
Bueno pois o final desafiamos a choiva , o amigo Luis e mais eu, e puxemonos rumbo, a o monte de penama, o primeiro imprevisto foi nunha pista o lado do canal da lagoa que estaba a rebosar de auga, e tivemos que dar un rodeo a todo isto por os camiños corria auga que non che dijo , encima o amigo luis levaba unhas cubiertas de ancho pouco menos que de unha moto, o bo de todo e que non nos choveu ,encima tivemos un encontro inesperado no camiño , seis jabalis , e como corrian............... a todos feliz aninovo