Biker de Xinzo de Limia

Tema en 'Galicia' iniciado por RubenMan, 25 Sep 2009.

1. cerverano

cerverano Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Que lejos queda el 99, y mas aun esos 17 años con los que empezaba en la gorda!!!
    Buen aporte..
    Un saludo para todos!

2. ANXOBTT

ANXOBTT Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    por certo sábado qdamos para as 15:30 en BTT? poderíamos ir a Paradiña (infesta-verin) algo mais de 3 horas de ruta, ideal para facer fondo ou tamén o San cibrao subindo por Ponte Linares

3. RubenMan

RubenMan Miembro

Me Gusta recibidos:
    8
    Eu apuntome.... aqui podes ver as fotos que vamos sacando nas nosas saidas http://picasaweb.google.com/xinzobtt

4. roberxinzo

roberxinzo Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Ostras o Anxo tamen aiqui xa estamos case todos

5. ANXOBTT

ANXOBTT Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Por certo, sinto moito, pero ainda non chegaron as mostras de tallas, xa as reclamei varias veces pero ainda non me deron razón, [​IMG]

6. ANXOBTT

ANXOBTT Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Xa temos o diseño definitivo: Modificouse por que os sponsor querian que figurasen os seus colores corporativos, nembargantes xiama renuncia a por o seu color para que non desentone tanto colorismo, [​IMG]

7. Nardo53

Nardo53 Novato

Me Gusta recibidos:
    0

8. roberxinzo

roberxinzo Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
  9. RubenMan

RubenMan Miembro

Me Gusta recibidos:
    8
    Esta temporada vai ser moi dura, haberá que dar caña hasta durmindo...canto máis sufres máis gloria!!!!!

10. nocelojar

nocelojar terras da limia

Me Gusta recibidos:
    14
    a iste ritmo creo que cuanda salga con vos mellor ir na moto , porque alguns dalle igual que chova que san igual,e encima esta semana que teño libre e podia dar unhas voltiñas , rotura de fibras nun pé, pero bueno que se lle vai facer, por certo as novas modelo da equipacion moy chulas

11. doohan03

doohan03 Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    Que rapaces, xa recuperados da tralla do sábado? Ruben, baixache xa das 180 pulsacions ou manteste nise ritmo tamen durmindo...Xa estuven navegando por as coleccios de fotos que hai colgadas, *****, ata mariñeiros e todo... bueno, moi chulas.. por certo Anxo, perdiche bastante perna da que tiñas en epocas anteriores ehhh...esta semana ando por Barna, a ver si nos vemos o finde...

P.D. Nardo53, a miña prima sigue preguntando po lo teu teléfono...xa lle disen que 53 son os anos, pero di que ten que quere comprobalo...

12. roberxinzo

roberxinzo Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Dices recuperados hoxe a tarde eu e o Fran zoupamoslle de narices este bombeiro vai acabar conmigo

13. ANXOBTT

ANXOBTT Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    NENS xa temos a roupa para elexir talla, recibina hoxe, e xa a probei, paseilla a Nardo e continuará a cadea, a ver si somos rápidos en decidir para facelo pedido canto antes, si algún está hoxe en disposición que se poña en contacto con Nardo. Sau2.

14. ANXOBTT

ANXOBTT Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Non te preocupes por eso, eu non lle dou tanta importancia, no 2003 e seguintes collín moito volumen de perna, tiña moita potencia, que daba bo rendimento en llano, baixando, pendientes baixas ou medias, na saida, sprint ... , pero perdera velocidade nas pendentes mais empinadas, sobre todo co plato pequeno, o que gañaba por un lado perdiao por outro, en circuitos con pouco plato pequeno iba xenial (Porriño, Vilagarcia .. ) en outros peor (o ultimo ano pasei de correr en Cambre) ... Así q entrenate de subidas, que este ano penso dar caña p'arriba, que en donde se fan diferencias. O finde si estás o venres, nos vemos, despois voume embora.

15. RubenMan

RubenMan Miembro

Me Gusta recibidos:
    8
    Eu estou en Trujillo ata o viernes.... xa miro o foro para ver que ten a roupa e probala canto antes....

Por certo, o amigo meu de allariz (Jose Manuel) tamén está interesado no clube, xa falo con él para o tema de probar a roupa...

Saudos

16. RubenMan

RubenMan Miembro

Me Gusta recibidos:
    8
    Busco potencia economica de 90mm para bici de montaña....!!!

17. ANXOBTT

ANXOBTT Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Teño unha, quedate con ela un tempo, probala e despois decide si a queres ou non.

18. PIJO32

PIJO32 Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Compañeiros preciso da vosa axuda, o ano pasado celebrouse en Rairiz de Veiga a VII Ruta BTT Rairiz de Veiga foi sobre o primeiro fin de semana de Marzo.
    Vos poderedes dicirme si este ano se vai facer algo????? Anunciouse algo???? oistes algo????? Bueno espero que me digades algo jajaajaja e como non feliz carnaval carallo que o de Xinzo e o mellor da comarca!!!!!!!!!!!!!!!!

19. PIJO32

PIJO32 Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Compañeiros preciso da vosa axuda, o ano pasado celebrouse en Rairiz de Veiga a VII Ruta BTT Rairiz de Veiga foi sobre o primeiro fin de semana de Marzo.
    Vos poderedes dicirme si este ano se vai facer algo????? Anunciouse algo???? oistes algo????? Bueno espero que me digades algo jajaajaja e como non feliz carnaval carallo que o de Xinzo e o mellor da comarca!!!!!!!!!!!!!!!!

:cuñao:cuñao:cuñao:cuñao

20. Nardo53

Nardo53 Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Pois dille a tua prima que estou disposto a enseñarlle o 53.xa ma presentas pero que non espere de min grandes "performances"
    porque o sabado quedei mas chupado ca pipa dun indio.
    Salutti

Compartir esta página