Aquest diumenge vaig està a GV. Va ploure la tarde avanç i estava destroçat. A veure si arreglen alguna cosa. Avet no es pot vaixar, al menys el primer tram.
esperem, que ja que anuncien el preu del nou forfait, estigui en condicions.. jo puc ficar la pick-up x 4 bikes y 4 riders.
Jo dissabte tambe. Puc posar la furgo amb 3 bicis i 3 riders. Aixi som: Francesc angel Sergi edu A veure que diuen la resta de gent, si s'hi ha d'anar amb 2 cotxes cap problema Salut!
Hola lokoraiders!!!! Jo divendres pujo a gv! El disabt tinc bateig!! Pujo am la xoxovolumen k el sogre ma rebentat el vectra! Saludos
Jaume, mira't la web de GV pq em sembla que sols obra els dissabtes i diumenges. ah!! i feliç bateig!!
El sábado a GV para rodar entre surcos! El viernes por la tarde o el domingo se apunta alguien para ir a pedalear en plan ligth?
Doncs tens raó neeeeenn!!! Fins dissabte k b jo res de res :crybaby No encara no es el nostre de bateig pero gracies de totes maneres!!! Disfruteu força!!!
bueno, com quedem? lo digo pq tengo la tarde algo liada y mejor saberlo cuanto antes para organizarnos con los vehículos...
Pues som: Francesc Ángel Sergi Edu Nacho ?? Lo que podemos hacer es quedar a las 07:30 en balaguer y subimos con 1 o 2 coches, que os parece? Si durante la tarde hay algun cambio de planes nos llamamos y listo. Por cierto Francesc, he visto que ya tienes whatsapp!!! entonces ningún problema. Salut!
Si noi, també he caigut... Doncs a les 7:30 al Pryca de Balaguer. Algú té una placa reflectan de sobra? Per cert, ahir vaig parlar amb els Casals i igual s'apunta, a la tarda o sabrem.
yo me apunto tambien ,edu yo vinc amb tu que estic sense furgo aixi vinc directe a casa teva,que et sembla??
Perfecte!!!! Així som: Francesc Ángel Sergi Edu Nacho Jonathan Y estamos a la espera del Casals Salut!
Acabo de hablar con Casals y no puede subir. Si no hay bajas de última hora somos los 6 que apunta Edu.