Pensava dir-li al sogre que ens portes amb la meva furgo, i ens fes els remontes un ratet pel matí i cap a casa. Com o veieu?
Es igual Nacho, deixem-ho estar, no cal molestar-lo....Entre la que s'està liant amb el vent i que l'Edu no me contexta ja he descarregat la Bike i tota la historia....
encara que sigui anem algun lloc a fer 4 baixadetes, no? Gerb per exemple, que està bastant resguardat?
Ei no he vist el foro fins avui!!!! Mira que jo el diumenge vaig anar a tirar-me per sant jordi però pujant a pota... Si ho arribo a saber muntem alguna cosa per aquí a la vora. A veure que podem planejar per la pròxima. Salut!
Hola Gente!!! Algún plan para pedaleo estos días de fiesta? ya me recuperado de la gripe!!! Por cierto si alguin conoce algun interesado me vendo un trozo de pepino de PC!!!! a piezas! Componentes-PC-Gama-ALTA-VENDO-Placa-GigaByte-CPU-Intel-i7-y-8GB-DDR3
Mañana quiero salir. Supongo que por Poblet, que será lo que estará más seco de la zona y sin barro. saludos
lo que digais angel!! que ya estoy que me subo por las paredes!! ajjajajjaj el domingo podriamos repetir ainsa, que os parece?
Mañana estare de resaca que esta noche salgo, pero si me animara alas 9 me presento y si os encuentro me sumo. SIIIIIIIIIII!!! Anisa para sábado o domingo me va genial!
es verdad!!! lluvia para el domingo en ainsa. grrggrgrgrggrgrr!! cambio de planes hacia poblet?? todo esto para domingo, que mañana tengo que trabajar.
Si a algú li interessa demà a les 8 h del matí em plantaré a St. Llorenç de Montgai per fer algunes trialeres de la zona (unes 3 de pujada i 3 de baixada: 2,5 hores i cap a les 11.30 a Lleida. La última seria la que porta a l'estació de St. Llorenç). L'itinerari pot ser flexible al gust del/s eventuals acompanyant/s.
En media hora salgo hacia el pantano de Santa Anna. Haré la del merendero y alguna más, eso si, remontes a pata que voy con la DH!!!!! Si alguien se anima llevo el móvil encima. Salut!
Arribada al bancal llaurat des de la roques després del salt de la pedra tirant recte pels bunnis del bosc enlloc de fer les curves i peralts. Es un bot que ja hi era pero amb el temps s'havia desfet. A aquesta part arriba també la olivos pero per sota i no pel bosc.
molt bona! Avui al matí he estat fent remontes per rosselló. Al final no sabia ni de quin color era la bici... Amb lo moll que estava segur que ja s'ha compactat aquest salt. Salut!