Me ha parecido leer en otro post que alguien quiere ir este fin de semana a Avià? ... eh Francesc?????? Si se va, yo me apunto. Salut!
jejejej.. que mandunguilletes que sou!!!! La veritat es que justament aquest diumenge teniem planejat, de fa temps, d'anar amb la meva parella a foternos les botes en un restaurant que hi ha a Berga, com vaig veure que es podia fer alguna baixada doncs tinc penssat de pujar-me la bike...Per a mí cap problema de fer els remontes peró ja ús dic que jo com molt tard a la una me piro a menjar bolets com un lladre jejejeje...tampoc pujaré molt d'hora, o sea dooomiiingueerooo total!! si la penya s'ho monta per pujar fins allí, com he dit avanç, carreguem dos bikes més a la pickup i remontem fins la una...ja em direu alguna cosa, trapelles ;-)
angel, yo el domingo (sino pasa nada a ultima hora como el finde pasado) tendre fiesta. por mi, ainsa. a ver si este finde no llueve. he mirado las rutas con el mono ajjajjajaj y la de "Janovas y el camino de la caparra" creo que la 3ª la bajada, es la que comentamos la otra vez de hacer con remonte. http://www.bttpirineo.com/rutas-btt/zz-011-janovas-y-el-camino-de-la-caparra
Yo mañana sino llueve saldré Montealegre L,isard y iré a investigar el camino que pasa z debajo del túnel
mmm pues si el tiempo se porta bien y lo puedo coordinar me parece bien, te digo algo seguro. Si me levanto y no llueve vendré también, quieres que te recoja en balaguer a las 9:00?
que te recoja en balaguer a las 9:00?[/QUOTE] Jajajaja,de donde quieress salir,perraco!!vendrá el colega aquel de la navara.
Ara li he comentat a l'Arilla, hi volia anar pero he estat de baixa a la feina fins avui, si em torno a constipar em pelaran. A veure si muntem alguna cosa, la setmana que ve es la cursa d'avia pero, per l'altra hem de mirar algo guapo. Ultimament he conseguit moltes rutes noves per catalunya, ja les penjare i en decidim alguna. Salut!
de momento segun la web, parece que el tiempo nos acompaña este finde. ya me diras algo. me voy a currar un rato, vengo por la noche y ya lo concretamos. nosotros somos dos, seguros!!
Yo ire a remontar a cervia este finde, lo que no se si el sabado o el domingo. El que se quiera apuntar ya sabe ;-)