Hola Gente!!! Cuanto tiempo no? JEJEJJE Mañana nos vamos a Bitem cerca de tortosa para probar la zona de Enduro para la carrera que hacen dentro de unos días, seremos 4 si alguien se anima que lo diga!!! estáis invitados!
Vaya vaya ... todavía rondamos por la zona downhill? Yo no he pogut vindre a Bitem que ya m'hagués agradat, pero explica'ns qué tal és allò Angel que així ens enterem. Gràcies per la invitació. Jo us informo que vai repassar a peu tota la trialera del refugi del xut a St. Llorenç de Montgai (pujant a Montalegre desvio de la pista a la dreta on hi ha el cartell trencat), i l'hai deixat molt bé per baixar. És molt llarga i és técnica més que rápida. Bastant guapa i al final empalma amb la Petrocat i s'allarga encara més. Ja em direu què tal si la proveu. Ah aquest diumenge La Diferent. Ja tinc preparada la careta.
La vaig fer l'any passat amb la DH, tinc ganes de fer-la de nou. El tram de pedra que hi ha just al mig és per matar-se!!!!! jajaja Salut!
Amb quatre retocs ha quedat molt be per fer amb bike d'enduro, excepte el tram de pedra que dius que és més dh