has trucat al jaume?? jo acabo d'arribar! te de venir el edu?? lai trucat i no conteste a vere si u podem solucionar!! te paso el meu movil 697242870
Bones Gent! Ya he hablado con Arilla, este finde me toca arreglar el coche, ya para el siguiente lo tendré todo a punto Pasadlo bien mañana! David, ya vi las maderas, no sabía quien las había subido. Salut!
Perfecte, però hi ha circuits millors per anar a entrenar! Un vídeo del dissabte [video=youtube;lPYBDy-SmNo]http://www.youtube.com/watch?v=lPYBDy-SmNo[/video]
buf!! està bastant petat però no està mal..després de la cursa no crec que s'hi pugui anar en uns mesos....aviam si plou una mica pel cap de setmana que ve pq està a zero de grip.
La parte final parece guapa. Esa parte que entra y sale del camino en medio del cirucuito parece un poco forzado, no? Salut!
Aquella part potser es una de les mes divertides del circuit es va bastant ràpid i fas com un zig-zag, està bé!
Si tio, tuve que pedir la furgo a la empresa para subirlas y cargarmelas en la baca solo, vamos, un faenon Por cierto Francesc, ya me han comentado que vas conociendo colegas mios por ahi no?? jejejejeje
jejejeje...pués sí tio, el mundo es un pañuelo jajajaj..me dió un montón de recuerdos para tí y me explicó alguna que otra anécdota buena buena ;-) jejeje
parece guapo el circuito de sant andreu,aver i cuando me cure y pase un tiempo despues de la carrera vamos ,,igual me acerco a verla. Al final kien vais a correr?
...de momento yo estoy pre-inscrito, no sé los otros, ya veremos como va el plan para ir a correr. Mi idea era ir el sábado por la mañana a entrenar, volver a Lleida por la tarde y a las 6:30 del domingo volver para la carrera, la primera manga es a las 9:00. A alguien le mola este plan?
Jo també estic pre-inscrit, parlaré amb el Real i si no et fa res venim amb cotxe fins a Bellpuig i d'aqui marxem els 3 cap a st andreu
Si hi ha lloc Francesc també vindria amb vosaltres. Si vols el dissabte k poso un la pickup i diumenge l´altre, k et sembla?
pues em sembla bé.. de moment som 4 queda un lloc..ja anem parlan sobre com ens o maneguem per quedar.. p.d.: ja m'ha arribat la protecció O'neal, està força bé peró hi ha alguna zona que no sé no sé, dissabte la probarem jejeje..
El Marc, Edgar i un servidor també farem aquest plan. Si voleu podem quedar. En principi tindré que portar jo la furgo dissabte, i diumenge el Marc.
jo vaixare amb la berlingo per que me quedo a durmir a barna! farem remontes amb tu (francesc)?, jo mi apunto! +1
Si no hi ha entrenos amb remonte els farem amb la pick-up i el material el deixarem a la tenva berlingo.