Sentint-ho molt...crec que este diumenge no vaig a eixir. El temps pareix ser que no acompanyarà i passe d'arribar a casa com si fos una figureta de fang. Així aprofite també per descansar que ja fa temps que no sé que és això de saborejar un matí de diumenge a casa fent el gos, basicament. De totes formes, ja ho asseguraré val? Ah skamot, la resta de companys de Manuel no tinc ni idea de que faran. A veure si xatet o eli1919 saben alguna cosa.
Yeeeeeeeeeeeee, que pasa que Scotty vos va pegar palliça o que? Ara estareu tots fets pols i no eixireu en un mes per a recuperar el cos.... :laserkill :rocker :burladia:
Ei Varela esteu fets pols!!!! Jo si que ixiré tinc moltes ganes d'eixir, sempre i quant no ploga. Açí a Novelda no ha plogut gens en tota la setmana. Aquesta setmana no puc parar perquè a la setmana que ve me'n vax a la Magdalena a passar el cap de setmana.:-D
Ei mariquita la cube eixa s'ha sde perdre a casa. Eres un cagat si no ixes mariquita. T'espere. Per cert, aquesta capa de setmana saps on se va? au ja parlem.
i si eixim dissabte? monty i jo ja hem quedat.. esq per la nit vull fer una cosa i aixo es necesita molta pasencia....jajajajaja
Estimats amics, este cap de setmana, dissabte, vaig a ser-li infidel a la bici. Demà men vaig a esquiar. Ale, anat pal teatre!
Ei Tu Marikonasos K Jo No Isc Pk No Puc O Si No Anava A Barx I Tornava Per La Puigmola Pero Les Obligacions Son Les Obligacions, A Vicent De Torrarmos Res De Res Tu Manolet Esta Fort Pero Si Jo Eixira El K Ix Ell Puuuuuuuuuuuffffffffffffff Mel Pape, Pero No Enserio De **** Mare Ell Dasi 2 Diumenges En Tipotane Eh A L'olleria Va Apunteuse
Ei ,,si voleu fem una eixideta diugmenge si no plou en modo paseo ,,,anem a santana, la llosa ,,ect.... i esmorsem de per asi ...
Yeeeeeeeeeeee, que dema eixim uns amics des de Alcasser per a fer unes sendes per la Serra de la Falaguera, si algu s'apunta, eixirem a les 8, tornada sera per a esmorçar en Picassent sobre 10:30 o 11.