Bikers per La Ribera Alta i La Costera

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por Varela, 23 May 2007.

?

¿De que zona eres?

La encuesta se cerrará el 2 Jun 2007.
  1. La Ribera Alta

3 voto(s)
    60,0%
  2. La Costera

2 voto(s)
    40,0%
  3. Otras zonas próximas

0 voto(s)
    0,0%
  1. Towelink

Towelink Vicent

Me Gusta recibidos:
    0
  2. skamot

skamot Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    74
    Esta setmana ,, pues un poquet de fondo , pa ca el pantano de tous ,,, sumacarcer ..ect ,, Intentarem clavarmos en una trialereta i .................uffffffffff sin comentarios ...................... fanc hasta en el DNI ...

3. skamot

Me Gusta recibidos:
    74
    Per cert ,,diuen que polurá fins al dimarts de la setmana que be !!!!!!! o siga que si es deveres, una setmana mes de paseo ....

4. xatet

xatet DELO MILLORET DEL TERRENO

Me Gusta recibidos:
    0
    ei com esteu xicots pasaets per aigua eh¡¡¡ com ja varem predestinar els de manuel no han eixit esta setmana, pero a la setmana que ve siiiiiii, vicent que hi havia mono de makina eh?? jejejejejeje
    ei per a que s'entreteniu un rato ahi vos pose el enllaç de l'ultima del meu amic camilo el de eiyo ueio va ser a nitvella haviem montat una festa rociera en tablao i tot i l'home va pujar a fer el eio ueyo i el seguent ho mireu millor jejejejeej
    http://es.youtube.com/watch?v=Oe9OOOwxqq4[YOUTUBE]:comor2 :comor2 :comor2 :comor2 :comor2 :comor2 :comor2 [/YOUTUBE]

5. skamot

Me Gusta recibidos:
    74
    XATET ASO ES MOLT IMPORTANT ,,,PRESTALI ATENCIO PER FAVOR .. !!!!!

Cuant has posat el link eixe del youtube acave d´acordarme d´una cosa que volia dirte,, i que hi ha que anar en compte ....

Resulta que tinc un amic forestal, que el altre dia estigueren de reunió i en va avisar que anara en compte i que no SE ME OCURRISCA penjar videos en youtube, per les salines per eixemple, o per la font amarga, o per asi per el terreno ,,,,,,

Resulta que estan captant videos de eixos els forestals, junt a la seprona i intentant identificar els que graben els videos per les "supostes " sendes que no son pistes ,,,, per a ells es " camp a traves " ,,,, i els denuncien ....

Acave de recordar per que he vist algun video que altre teu al youtube , ..

Com te dic el meu amic es de total confiança i meu ha recomanat que no pose res, que estan intentant localitzar gent per a enviar denuncies per a anar concienciant a la gent ...

Aso no te res que vore en lo de la llei de la manifestació, de fet, la reunió va ser per a modificar una altra vegada la llei, sobre tot en el " camp a traves " , i van traure el tema del youtube ,,,el meu amic en va avisar de seguida ......

Tambe es deveres que el objetiu principal son els descenders, que fan mes mal ,, pero jo meu pensaria en penjar un video, de fet, jo llevaria els que hagues posat, per si les mosques ........

Be pues tot aixo ,,,,,,,, ( cada vegada mes complicat )

6. xatet

Me Gusta recibidos:
    0
    ei luis jo soc llicenciat en geografia i aspirant a forestal si en denuncien vaig a per ells a saco per que la meitat de forestal i el que es pitjor els caps d'ells no tenen ni **** idea de desertificacio ,erosio i altres molts factors que afecten a la natura, si hi ha algu respectuos amb el medi soc jo k conciencie a tots els meus amics per a que no tiren papers a terra i ho deixen tot net, o si volen els del pp els ensenyare el que mari angels ramon llin diputada en les corts per el pp i exconsellera de no se que va plantar a manuel i les hectarees de serra que es va carregar per a rebre les putes subencions de la unio europea, ah percert que ara vaig vore l'altre dia que estaven començant a canviar els cultius i estaven posant figueres o algo similar saps per que sera no? sera per que els clementiners ja ben desenvolupats han deixat de fer taronges? home que justetet ara que en teoria començarien a ser rentables ara els tallen? que sera que tenen mes subencions a la vista? segurament si estic asta els ous de esta **** societat politica que no mes es preocuca que per gilipollaes i per enrikir-se mes i mes si fora jo grabava tots el videos i els posava a la web de la conselleria, con diria trillo MANDA GUEBOS, jejejejejejeje

7. xatet

Me Gusta recibidos:
    0
    ah per cert qui es el forestal amic teu es de castello? com li diuen?

8. skamot

Me Gusta recibidos:
    74
    Bueno ,,, en aixo que dius tens tota la rao del mon,,, lo unic que volen es xuplar del pot i punto ...

Be pues el meu amic,, no es que siga forestal del tot,,, digamos que es " mig " forestal ,, esta en estudis encara, el que pasa es que el altre dia va estar en unes reunions de eixes de forestals en no se quines practiques que va anar a fer, i va eixir el tema ,,, pero com dic principalment es fijen en els de descenso ....

Igual el coneixes, per que es amic del hueso ,,, o siga, Dario ..........

En va comentar que anaven prou en serio en el tema .....

I un altra cosa ... el altre dia estavem el hueso, dario i jo a la font amarga, anavem A PEU i va vindra la policia i mos VA TIRAR DE AHI !!!!!!!!!! ojo ,,,,,,,que FORT !!! aixo que nomes anavem pasejant !!!!!!!!! crec que ahi es van tirar de la moto ...

9. xatet

Me Gusta recibidos:
    0
    hi ha molt de ********* solt per ahi k en de fer luis paciencia, pero hi ha molt de energumeno solt i una pregunat no es rebotareu pk jo li cante les 40 i li faig una explicacio de les meus saps i si vol que en tire pero jo li dic lo k jo pense segur que el ueso li diria algo eh jejejejeej

10. Varela

Varela Tinker forever!

Me Gusta recibidos:
    1
    :alabando

Homeeeeeeee!!!! Ja era hora!!!! On s'ha d'enviar la instància per poder escriure al Foro? Mare meua si m'ha costat per a entrar!! Desde el dissabte que no he pogut dir res!! Són pocs dies però per a mi com si fora una eternitat :meparto

11. skamot

Me Gusta recibidos:
    74

Pues la veritat es que no vam poder reaccionar perque mos quedarem en " estado de shock " ...... mos quedarem mirantmos i pensant,,,,que esta pasant asi ? aso es en serio ?

Total que mon anarem ,, pero despres de cami recapacitarem i pensem........COM COLLONS MOS TIREN DE AHI PER ANAR APEU SI ELLS ANAVEN EN COTXE PER DINS !!!!!!!!!!! vamos, pa morirse !!

12. Varela

Varela Tinker forever!

Me Gusta recibidos:
    1
    Hi ha tants missatges que no sé per on començar a llegir!

He llegit per ahí que si SPOKY ens va cremar a la pujada del Pico del Ave i per això no hem eixit este cap de setmana. D'això res de res!! Jo no vaig eixir perquè quan plou s'està molt bé a casa no? Ja tindrem temps el pròxim diumenge a la Vall d'Albaida!! :saltarin Perquè si anem eh?

I aneu en compte que hi han bikers del post que s'entrenen en secret!! :comor2

Respecte a això dels forestals que comenta skamot, crec que están molt equivocats. No per prohibir més es protegeix més la natura. Cal saber compaginar les dues coses, medi ambient i activitat humana. Jo també els ho diria als forestals eixos...també! :malaleche Aleee xatet!!!

Salvagarto, a veure si vos apuntetu a la kdd de Tipotane no? Ací tot és parlar però veure'ns...res de res!

Towelink, m'alegre que l'estrena de la nova bici haja sigut un èxit. Benvingut al club Trek! :eek:la2

I Josué, benvingut al post!!! Ja era hora que et registrares! Per cert...un nick més llarg no podia ser? :burladia:

13. Tipotane

Tipotane Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    2
    Referent al tema dels gilipolles i subnormals.... no digau aixó.... que les veritats ofenen.... digau ecologistes de despatx:mrgreen:

14. Salvagarto

Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

Me Gusta recibidos:
    3
    la veritat es que fa dos o tres diumenges anant cap a santana pillarem a un local que abaixava, i ens va fer parar per a dirnos que anarem en cuidao si anavem cap a la font amarga per que havien rodat mes troços, pero en ningun moment ens va prohibir que anarem, per lo tant aixo anira a persones

15. Extrems

Extrems Master trencapedres

Me Gusta recibidos:
    1
    Hola a tots:
    ja he tornat de la neu. Tampoc esà mal com activitat alternativa. Ara, tinc un monazo de bici que no puc més.

16. eli1919

eli1919 TEMPLARIS MANUEL

Me Gusta recibidos:
    0
    I Josué, benvingut al post!!! Ja era hora que et registrares! Per cert...un nick més llarg no podia ser? :burladia:[/QUOTE]

JAJAJAJAJAJAJA

17. Xaviola

Xaviola Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    650
    ie amics!

Quina merda d'oratge eh? a vore si escampa para el divendres que el tinc lliureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

18. Extrems

Extrems Master trencapedres

Me Gusta recibidos:
    1
    Xaviola, el meu sogre, llaurador, diu que es un oratge de P.M. Sobre gustos...

19. Salvagarto

Me Gusta recibidos:
    3
    em pareix que no tindrem eixa sort, pero ja veurem el que passa.

20. Salvagarto

Me Gusta recibidos:
    3
    ferran les cubertes de categoria, sols em perd l'aire un peliu per la valvula, pero encara no he posat latex, vaig a provar-ho ara.

Compartir esta página