Varelaaaaaaaaaaaaaaa Xatoooooooooooooooooo.... he canviat el titol del post........... http://www.foromtb.com/showthread.php?t=273066
ja esta este en les dixoses pagines del temps, que vaja el temps a fer la ma i el diumenge a l'olleria, algu per segona vegada
en conter d´anar a la marcha de requena....o a la quedada de tavernes.... mals amariconats!!!!! estoy esclavizado por una mujer.....jajajaja mes que una maroma de barco?
clar home anem a olleria pero jo ara vaig a agafar la bici i a beniganim a vore la volta a valencia jejejje
diumenge requenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa avui en el spining la morena al meu costat yujuuuuuuuuuuuu
En l'Olleria de segur que s'ho paseu mes bé que en Requena i 25 leuros menys que pagareu per una camiseta de coto...
Si voleu.... podeu pagar-me cadascú 25 cada setmana i jo vos organitce rutes.... i com esteu amariconats vos puc regalar un vibrador roseta.... i en piles i tot:mrgreen:
Bueno como os eche de menos me puse a mirar fotos y TOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA mira quien sale en mis fotos XATET VARELA El xico que tenia el brazo ****** el dia del AVE jajajaja
bueno pues mañana me toca salir ami solo NO TENGO A NADIEEEE asi k me voy a arrear un ruton de miedo, unos 65 km de KAÑA DE LA BUENA. sin trialeras eso si. que e estado muuuu estresado terminando 2 producciones y grabando unos programas de ARADIO .. asi k lo mejor es ponerse en forma para que el domingo TOWELINK no me vea ni el cullote jajajaja bueno si alguno se apunta a la rutita del domingo es una psada , un sube baja chulisimooooooooooo con mas de 15 km de sendas. ala nenes arreando que es gerundio
ei epoky,q yo tambien salgo...:crybaby soy el q esta girao tokandose los cataplines jajajajajajajaj :bond
vaiga atraure la espassa i tallar uns quans caps... bueno varela,tu veuras....25 me la soplen totalment.... saps massa q em sobren els diners....(i uns ous) i de camises vaig sobrat,q en estiu n´arreplegue moltes a les curses a peu. ara be com jo no tinc a ningu q em diga q a la 1 has d´estar en casa o si no no folles en una quinzena de dies.... (si em passara aixo,m´ho plantejaria el tindre-ho o no) realment valdrà la pena? AHÍ LE HE DAO? :sableluz :laserkill la2 :bond :tonifane :compress :cabezazo :boxing c2 :machineg:
Entra en http://huinocaurem.iespana.es Penya MTB de Xàtiva. Podràs trobar tracks per a GPS per la zona i quedades.
Benvingut al post Enric!! :saltarin Espere veure't més per ací. Hi ha molta gent que entre un parell de dies i després desapareix per sempre...misteriosament! :evil: :mrgreen: Molt bona idea eixa de la web que heu montat. La tindre'm en compte per veure quines rutes feu. :aplauso4
Per a cuant la web de la gent de manuel ? jejejejjj Jo estava pensant en fer-ne una , o per lo menys un foro per a la gent de Ali-nem ..........