Eiiiii m'he enterat que este dissabte és el "mig any fester" a L'Olleria!!! Que no ens acostare'm per tenir una poca festa eixa nit?? Mira que el diumenge a veure qui s'alça per a estar a les 8 a L'Olleria!!! :burladia:
Una pregunta aixina solta ........ Com esta el tema dels equipatges ? ? anvaen a fer-se ? ara que comensa a fer bon temps seria interesant ferse algo de " estiu " ....
pos jo veig que aço esta molt parat en relacio a dels equipatges, spoky que va fer uns dissenys de la pata el maxo i no l'hi hem fet cas. Be parlant de tot un poc, dema esta la kdd de l'olleria i d'aci no veig que vaja ningu, Varela, tu no deies que si que venies? encara que no vinguen els de manuel tu pots vindrer igual.
Interessant és, clar que sí! Però deuria moure-ho algú que entenga com funciona això. Jo no tinc ni idea!! Em referisc a algú que ja n'haja fet abans i sapia on acudir. El disseny està ja fet i podem acudir a ell sempre que vullguem. Falta votar la gent que estiga interessada per un o altre model. Recollir noms, talles i els diners. Després encomanar-los i repartir-los després. Això és la teoria, clar!
Be , jo l´estiu pasat ens ferem uns equipatjes uns companys meus i jo i ens va costar 70 € , de estiu ... Si fa falta li demane datos del tio que ho va demanar que es amic meu , .. no se si es car o barat, no se com estar als altres llocs, el que si que se es que el diseny esta molt wapo, li enviarem les fotos de diseny per correu i el tio seu va apanyar tot ..... ara tarda prou en arrivar .... ho tindriem que fer YA !!!
La veritat que no esperaba que els de Manuel no pogueren assistir, així que ara no sé que fer. Tú tranquil que si vaig agafe el meu cotxe. :comor3