be els de manuel que, com ha estat el dia? per a nosaltres una locura molt agradable per que hui em disfrutat com uns nanos damunt la bici. Este rafa es un crack, ens ha organitzat una ruta guapissima pero en una montona de km., que aço de ves en quan esta molt be, en dirvos que jo he perdut 2.5 kilos.
Eoooooooooooooooooo!!!! Ja estic ací!!! :saltarin Hui hem fet una ruta curteta a petició popular. Els meus companys de Manuel volien estar prompte a casa, d'ahí que no hagem anat a L'Olleria. Hem fet 40km en poc menys de 3 hores. A estos cal sumar-li un parell a peu perquè hem recorregut sendes impossible de fer dalt la bici. La ruta ha sigut Manuel - Genovés - senda Andalusa - Camino Manzano - Collado del Manzano - Pou de Ridocci - Cova Negra - Bellús (esmorzar) - Cova Negra - Arcaetes d'Alboi - Xàtiva - Mas de Tena - Manuel. I hem sigut tan sols 5 bikers!!
Demà posaré algunes fotos que he fet que ara se'm farà massa tard i d'ací no res m'he d'alçar per a treballar. Vinga xics...bona nit!!!
prompte a casa? aixo em sona... aleshores aquesta setmana ho fareu..jajajajajaj per cert la marcha requena de p.m. 3 hores 11 minuts el 308 de quasi 1000 vos haguera agradat moltisim...mai he vist tantes trialeres juntes.... ara be ... nadie me hubiese tosido...jjajajajajaja
Ací us deixe algunes fotos de l'eixida del diumenge. Com sempre, són fetes al meu mòbil; 2 megapixels no donen per a tant!! Baixada cap al Collado del Manzano, per la dreta, quasi tota feta a peu. Ací, llevant-se uns quants quilos de pes en roba. La calor començava a apretar! Jo! Al Pou de Ridocci, buscant Alboi. Aguantarà el pes?!! Vista des de les altures. Un dels trams recorreguts a peu. Açò és a Alboi o a l'Oest?!!! Chsssss!! Silenci!!! Que s'acosta el tren!! I Josué tan tranquil!!! Ieeeee que ve el tren!!! xatet a Xàtiva, ja tornant cap a casa.
Cooooommmm???!!! El 308!!!!!! No has estat entre els 10 primers??!! :malaleche Ho podràs suportar això? Eliseo tio!! Jo m'ho deixaria!! Estàs acabat!! :meparto
Per a quan una crònica detallada? Un pardalet m'ha dit que heu patit moltíssim!! Que ha passat a la tornada? Salvaaaaa...conta'ns alguna cosa no? :saltarin
El lloc és sempre el mateix. L'hora, en funció de la ruta, encara que sempre sol ser a les 8. Les dues pròximes setmanes eli1919, xatet i jo no eixirem els diumenges. Tenim despedida i boda!!! Alaaaa!!! :cerveza + :walkman + :shock: + :fumao = :loco
el 308 de 833 que van acavar la carrera....esta un poc be,no? i aixo q sols ixc els diumenges... i aixo q no tinc bicis de 2000 eurets com altres.... ah! la camissa de coto molt xula,me la possare per a bodes i comunions... llastima q no vingueres varela...t´hauria demostrat la "sangre blanca como fluye por mis venas"...jajajajajajajaja :bond
Hola a tots, fa uns dies que no escric açi i la cosa està molt mogudeta. Varela, la ruteta eixa de les fotos està molt guapeta, els de Barxeta la fem moltes vegades i la coneixem molt bé, ja veig que Barahona s'ha cambiat la màquina, menuda Epic li canta al paio,molt guapa. A voro si les pròximes setmanes fem una eixidita junts, perque vosaltres sempre eixiu diumenge ¿no?
bueno varela, vos conte, a les 8 estavem en l'olleria tipotane, toni bellver, otagzero, mincholet, nikoss, abejorro, juan, manolo i jo, eixirem en direccio montaverner, d'ahi cap albaida, atzaneta i ja comencem l'excursio per dalt de la serra, fins quasi arribar a les antenes del torrater d'ontinyet d'on baixarem cap a agres sense arribar alli, es a dir, que una vegada vam arribar a la via verda, la vam seguir fins arribar a bocairent. En bocairent esmorzarem, que per cert, quan arribarem eren les 11.30 amb 40 km a l'esquena. Despres d'esmorzar ens dirigirem cap al barranc dels tarongers, que es una senda guapissima que va a parar quasi al pou clar d'ontinyent i en seguida buscarem la senda dels ingeniers per a bordejar tota la serra del torrater fins arribar a una font que s'anomena la font del patge, a esta altura de travesia s'havien format tres grups, per que en un moment donat, com uns anaven mes depresa que altres, van dir que ja ens voriem en l'olleria per que ja eren prop de les 2 de la vesprada, entonces com nosaltres erem el grup del mig i no saviem tornar per el mateix lloc per on haviem vingut, baixarem a agulllent i per la carretera tornarem a l'olleria, que l'hora d'arribada va ser les 4 de la vespreda desde les 8 del mati i 80 km realitzats dels quals 36 son de carretera i camins i 44 de pura montanya. La ruta va ser una passada i la companyia de categoria. be ja era hora .
yeeeee VALENTS .... pues que estic per aci, lo que pasa esque entre la bici y el treball de entresemana, no he tingut temps de conectarme al foro. segur que pensaveu aon sa ficat este si espasabaaaaaaaa el dia al foro. be pues treballant que fa falta.. bueno AL GRANO. el domingo tenemos una rutita xiquitina pero pa disfrutar asi k si algu sapunta que me u diga a mi o a towelink. aleeeeeeeeeee paseu be PERCERT este mati 62 km uffffffff que beeeeee