Agarreu algo mes d'abrig que despres sempre es pot deixar al cotxe. Confirmat tambe David "Abejorro", acudira a Monserrat
Te me has adelantado Vicente, (pero sólo en el foro eh!!) en la bici ni de coña. Efectivamente, mañana os veo los caretos de nuevo. A dormir bien.
Hola a tots. Qué ganes tinc de tornar a la vida normal. En breu me reincorpore al foro i a la bici. Un abraç per a tots.
JEJEJEJEJE.... David ya le dije a Vicent que te avisara.... que me parece que tu te apuntas a un bombardeo:risa :risa :risa
Bona ruta avui i millor companya: Scotty Tipotane Salvagarto Juan (cosi de Salvagarto) Carlos Xala Abejorro Jose Bombero Small bird y Alberto Globerín
es que som uns impacients, segur que en un ratet estan posades. Per cert vicent, com va el bulto del braç i la qüentor de les cames?
Ja posaré les fotos demà que ara estic veient les carreres de motos..... carrerooooooooooooooooooooon de Gadea. Encara no me recuperat del susto.......... un ********* casi en tira fora de la carretera:malaleche :malaleche :malaleche , per sort ni siquiera ma tocat..... mai hi ha un policia cuan fa falta:laserkill :laserkill
Pero que dices Octavio?, Ya les gustaria a los organizadores del Tour tener gente como esta rodando por la France i sin EPO... :malaleche :malaleche :risa :risa :risa :risa :risa :risa :risa :risa :risa :risa :risa :risa
Xe quina envetja que em doneu i jo en casa per culpa de un constipat de mala mort,,, de segur que seu heu pasat molt be. a vore si a la proxima puc anar, com dia ma güela hi han mes dies que botifarres,,,, un salut a tots:mrgreen: :mrgreen:
toni per al divendres sant ja hi ha una preparada. Ara vorem si podem acudir, que tinc un assumpte amb la dona i vol que anem un dia de estos, espere que no siga el divendres.