Ostres aquest diugmenge vaig pujar el port de l´olleria, on esta la creu eixa gran ,,,i collons ,, que pujada mes llaaaaaargaaaaaa ........ Per cert está molt be pa pujar, agarrarseu en calma ..
Scotty tambe sap pujar a peu [YOUTUBE]G8sFyf5UKs8[/YOUTUBE] :burladia: :burladia: :burladia: :burladia: :burladia:
YYYYeeeeeeeeeeeee , molt wapes eixes fotos Vicent, y les que hi haven mes darrere tambe, un salut a tots els de la Ribera i voltats.
el video NO HACE JUSTICIA a la subida..... no se el desnivel que habria pero fui el unico que lo intentoooo. jajajaja y si hubierais bajado desde abajo la perspectiva era muyyyyyyyyyyy diferente a desde arriba. la proxima vesss pon un video bajando C*BR*NNNNNNNN
Me pareció ver gente bajando a pié...???:comor3 :comor3 Lo fotut es pujar?? o es baixar a peu?? Scotty te juntas con gente que te traiciona... y te pasa lo que te pasa.:burladia: Lo dicho anteriormente, si te juntas con ellos... ahora no te :malaleche quejes :risa. ¿¿Dios yo porque me meto aqui?? :mrgreen: :burladia:
jajajajaja si el towelink me queria ver subiendo a PINREL y encima lo difunde por la red ... tendre que entrenar mas .....
Com es fica la gent, si encara no he tingut temps per a explicar el video. La veritat es que es una rampa en un parell d'ous, te un percentatge d'inclinacio molt considerable. Quant ho va intentar les paraules de Tipotane foren "si pot pujar-ho tire cap a casa".... Scotty va ser l'unic en intentar-ho, els demes no ho pensarem ni de lluny, i aixo es mereix un :aplauso4 En un altra ocasio li explicare a Giusseppo el per que de baixar a peu per ahi, ara no tinc ganes, aixi el deixe amb el pensament ocupat....
Si entrenas más, vas a tener que salir solo CEBRON :malaleche :malaleche :burladia: :rocker :globero j