Bikers per La Ribera Alta i La Costera

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por Varela, 23 May 2007.

?

¿De que zona eres?

La encuesta se cerrará el 2 Jun 2007.
  1. La Ribera Alta

3 voto(s)
    60,0%
  2. La Costera

2 voto(s)
    40,0%
  3. Otras zonas próximas

0 voto(s)
    0,0%
  1. Salvagarto

Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

Me Gusta recibidos:
    3
    ye xiquets, en sap molt de mal pero dema no podre estar amb vosaltres, hui he eixit amb un companyer, i per la senda de la cantera del buixcarro he tingut un xicotet percans, res sense importanci, no s'asusteu, pero la bici em fa molt de ruido, i em dona molt pel sac, pareixer que es el disco de darrere, pero des de pla de corrals fins a casa ha segut un mal viurer. A veurer si esta setman duc la bici a arreglar aixo, que no se que osties sera pero aixo feia un ruido espantos.

2. Extrems

Extrems Master trencapedres

Me Gusta recibidos:
    1
    Hola Inmaculada. Bienvenida al Foro. Saludos a todo Plato Grande. Por aquí te encontrarás a lo mejorcito de La Ribera y la Costera. Estás en tu casa.
    Saludos en nombre de la Penya El Cuc de L'Alcúdia.

3. Varela

Varela Tinker forever!

Me Gusta recibidos:
    1
    :sableluz Halla paz...halla paz!! Hi ha que vore com esteu eh? Sempre esteu desafiant-se :rambo Està clar que ací el que millor baixa soc jo :cuñao Pero sempre amb coneixement que ja sabeu el que li passà a Extrems a Sta. Ana. Ara vore el video eixe del xatet que tinc ganes de riure'm d'eli1919 :meparto
    Hi hui no he pogut anar perquè m'ha eixit una faeneta per guanyar-me uns eurets. Si no passa res els invertiré en un sillí que he vist de carbono molt guapo.
    Inmaculada...benvinguda al post :eek:la2 Ací som una familia i estarás com a ta casa.

4. Varela

Varela Tinker forever!

Me Gusta recibidos:
    1
    :saltarin Ja he vist el videoooooooooooooo!!!!! Això és un documental per a la posteritat!! Hi ha que vore el que em vaig perdre eixe día. Això s'haurà de repetir, que tinc ganes de vore a eli1919 en acció :meparto Eliseo...bici nova ya!!!!

5. gorkyto

gorkyto Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    per al coneixement de tots la trialera q vosaltres anomeneu de tous es coneguda per la senda de les dones

6. Extrems

Me Gusta recibidos:
    1
    Ara mare.

7. Salvagarto

Me Gusta recibidos:
    3
    es que estos de manuel li posen nom a tot

8. Salvagarto

Me Gusta recibidos:
    3
    extrems, tens un mail en la teua pagina, amb una consulta, quan pugues em contestes, que tinc un company que vol comprar-se la bici.

9. Varela

Varela Tinker forever!

Me Gusta recibidos:
    1
    Extrems, on podria trobar els preus per tal d'adquirir articles de Bontrager? M'agradaria fer-me tija, sillí, manillar... pero de carbono, crec que és el acabat Race X Lite. Ja em dius alguna cosa, val?

10. xatet

xatet DELO MILLORET DEL TERRENO

Me Gusta recibidos:
    0
    xe a vore si aço funciona intentare posar l'enllaç per al video i si no proximament els pose val a <object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/F9fp9sXVGys"> </param> <embed src="http://www.youtube.com/v/F9fp9sXVGys" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> </embed> </object>mentre mira una foto d'alboi.:sinfotos

Adjuntos:

• alboi2.jpg
      alboi2.jpg
      Tamaño de archivo:
      47,7 KB
      Visitas:
      34
  11. xatet

Me Gusta recibidos:
    0
    atencio k varela vol començar a tunejar-se la makina bueno comence ja a recibir ofertes per a vore kina ruta fem el diumenge , val a dir k a mi m'apeteix anar cap a pinet pero per quatretonde per l'avenc ixe k diuen i vore el forat ixe pero dios dira la sugerencia esta feta a este diumenge fran mos va liar i vam fer la ma prou pero encara mos divertirem a les salines i el coto un ratet la trialera d'alboi no en deixaren trobarla un atre dia ja anira l'expedicio del bellota bike a investigar, salva veges si teu curres i vens este diumenge o per lo menos k vinga el teu gps i k mos porte per ixa ruta, a els videos de la senda de la muerte de manuel i la pinya de fran i aixo es pose proximament val a el meu invent per a grabar es la cnya tios vaig a patentaro k un xic de l'aalcudia de crespins k va vindre el diuemnge ja seu volia fer je je je ale adeu xavals:vampire

12. xatet

Me Gusta recibidos:
    0
    gracies per la dada gorkyto, mossatros com siguem de manuel li posem nom a tot, esta molt xula a les dones je jem nia k tindre pro ous pa tirar-se per ahi eh. ei k ees una broma eh a vore si el colectiu feminista encara ve a per mi eh vinga adeui:compress

13. xatet

Me Gusta recibidos:
    0
  14. Extrems

Me Gusta recibidos:
    1
    Salva, la EX 8 la tinc en tenda, pots passar a vorela.

15. Extrems

Me Gusta recibidos:
    1
    Varela, te he enviat un privat en el meu móvil.
    De totes les maneres pots consultar en http://www.extrems.es
    Pero si me crides de vesprada millor, que així xarrem.
    Un abraç.

16. xatet

Me Gusta recibidos:
    0
    ***** K PINYA ES PEGA FERRAN EL REPORTERO MAS DIXARAXERO DE BARIIO SESAMO AIXO ON ERA EN LA TRIALERA K BAIXA DE SANTA ANA CAP A LA LLOSA? MOSATROS EL DIUMENGE EN EL COTO DE MANUEL TB TOCA TERRA UN COMPANY PERO PER SORT NO ES VA FER RES EL K PASA ES K ARA HI HA MOLT DE CAÇADOR I SENTS LES ESCOPETAES EN L'ORELLA, LA ZONA DEL GARROFERAL EN MANUEL I LA CASA DE TENA ESTA MINA CADA 50M UN CAÇADOR, BE QUE S'AMILLORE FERRAN SUPOSE QUE ROTURA DE CLAVICULA UN MESET QUETET LO MAL ES QUE ARA K EL VALENCIA REVISCOLA NO TINDREM LES SEUE CRONIKES XE, BE LO PRIMER ES LO PRIMER:amo

17. Varela

Varela Tinker forever!

Me Gusta recibidos:
    1
    Hi ha que vore el caché que poc a poc va agafant este post eh? :clap Fotos de qualitat, videos del més alt nivell, rifi-rafes... Cada vegada que conecte a Internet, el Foro és visita sagrada!! Si no ho fas un dia...hi ha que vore la de missatges que et perds. :crybaby
    Xatet els videos si es veuen de p.m. i per al pròxim diumenge, encara que no se cert si podré assistir, eixa de Quatretonda estará molt bé. :saltarin

18. FORNER

FORNER SEMPRE FIDELIS

Me Gusta recibidos:
    6
    Por favor firmar en el link que hay en mi firma.
    Leer primero el porque de las firmas,y luego si quereis firmais.
    Gracias y saludos.

Por un monte abierto a los ciclistas.

19. Varela

Varela Tinker forever!

Me Gusta recibidos:
    1
    Ara matiex acabe de visitar la teua Web, Extrems. I he vist els preus de la tija, potencia i manillar que m'agraden i la veritat imaginava foren més cars. Ja et dic alguna cosa, val? Un abraç i cuida't.

20. Varela

Varela Tinker forever!

Me Gusta recibidos:
    1
    Ja heu llegit a FORNER xics!! Toca firmar per seguir utiltzant les nostres serres lliurement. :biker Jo ho vaig fer ja ahir.

Compartir esta página