Buenaaaaaaaaaaaaassss...!! Jo pensava que açò ja no em funcionaria!! Des del 12 de març que no passava jo per ací!! Amb tantes festes, despedides, bodes, bautizos y comuniones...no he parat!!! Però no patiu, he tornat!!! He vist que seguiu amb les equipacions i el color blanc m'agrada (com vaig dir no recorde a qui ací al post, està de moda!). Ara toca ficar-se al dia amb el fum de missatges que tinc pendents de llegir :saltarin
Per cert... ja m'he ficat la Maxxis High Roller 2.10 a la roda davantera!! Encara no l'he provat però la primera impresió és que és molt fina respecte a la Bontrager que duia jo abans en 2.20. Vorem...vorem!! :sableluz
Ei varela, tinc un company de ruta que te una trek i li agrada molt les bontrager, pero que no les troba, ... ja contaras que tal van eixes hig roller per a davant, per si les aconselles o son millors o pitjors que les bontrager ... 11!!!! Saludosss a totssss !!!
Ara ens falta que des de Extrems Bikes ens diguen la descripcio de les talles... i de seguida fiquem uns post especipic per a l'equipacio...
ye familia....jo m´apunte al equipatje...conteu en mi...el q mes me mola es el últim q ha redissenyat "El caballero blanco"...aisinn q conteu en mi..ya direu el presupost etc..un abraç a tots! AAAA per cert a vore si li regaleu un DÁLMATA a la novia/filla/ amant...jo q sé a qui vos done la gana!...q encara tinc 6 xicotets!--saludos!
Ye pero que passa per açi !! ay mare mare quin mal son i quin mal record em porta este tema dels maillots !! Forner s'apuntat?? Ay mare meua !!
Home, D. Javier, te el gust d'apareixer per el foro, i aixo que ara es temporada alta, no Javi. Lo de les equipacions no te res que vorer en el tema que parles, solament se van a fer per a la gent que entra normalment en este fil del foro. Avore si coincidim un dia en alguna ruteta mariconaço....