Bikers per La Ribera Alta i La Costera

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por Varela, 23 May 2007.

?

¿De que zona eres?

La encuesta se cerrará el 2 Jun 2007.
  1. La Ribera Alta

3 voto(s)
    60,0%
  2. La Costera

2 voto(s)
    40,0%
  3. Otras zonas próximas

0 voto(s)
    0,0%
  1. Extrems

Extrems Master trencapedres

Me Gusta recibidos:
    1
    Es que en preus som rompedors. Un abraç.:ymca

2. Extrems

Me Gusta recibidos:
    1
    ¿Veritat que pa caure millor a lo cafre? Si Xatet, tot pa mi. En fi, estic millor i com tu dius, en 30 dies a pedalejar.
    Ala, un abraç desde el llit del dolor. (Ja no me fa mal, però convé fer-se la víctima de tant en tat pa que me cuiden).;-)

3. Extrems

Me Gusta recibidos:
    1
    Me paso al castellano para que esto sea más internacional. Es más voy a chillar: :taz HACED EL FAVOR DE ENTRAR EN EL POST DE FORNER I LEER SU PROPUESTA. SI ADEMÁS FIRMAIS, LA LECHE:taz . Me paso a la normalidad. Hay que hacer algo por el monte y por nuestro deporte. Si nos cierran las puertas, muchas de las cosas que vemos y que podemos denunciar quedarán impunes. Todos a la movilización por la defensa de nuestro deporte.

4. Tipotane

Tipotane Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    2
    Yeeeeeeeeeeeeeeeee..... que guapos els videos:clap :clap :clap

En el segon... Vicent donant espectacle i tot:amo :amo :amo

Mireu amb que hem vaig trobar ahir...... hem van faltar webs per botar:risa :risa

5. Salvagarto

Salvagarto CANYONERO NERVE XC 3

Me Gusta recibidos:
    3
    va, el diumenge que ve estare en vosaltre i a anem a vorer l'avenc, el diumenge passat em va saber mal no poder anar, pero es que baixar per la sende de la cantera del buixcarro, en pla de corrals, es una aventura gran, i tenieu rao, si esta mal d'abaixar, pujar encara ho sera mes, pero molt divertida encara que la bici faça mes rudido que un pot de llanda, no se si es que algun pisto de la pinsa del freno de darrere s'ha quedat enganxat.

Ferran, el meu amic et tocara dema per la vesprada, a vorer si feu tracte i es compra la bici d'una vegada.

6. gorkyto

gorkyto Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    la del buixcarro la vam fer fa dos setmanes pero pujant-la i no vejes quina odisea.
    crec q no he espentejat mai tant la cleta.
    si ja esta mal podeu imaginar-ho amb les pedres banyades per la voira
    dura de collons.:crybaby

7. raulet33

raulet33 Specializero

Me Gusta recibidos:
    1
    Jo soc de Barxeta i he pujat moltes vegades per la cantera del Buixcarró i mai ha estat tan mal com ara, hi ha que tindre collons per pujar sense ficar un peu, pero val la pena per a fer després la trialera que baixa a Barx

8. SPOKY

SPOKY SCOTTY

Me Gusta recibidos:
    0
    Dos cosas

1. entre en la web de la penyaelcuc. que pasada los reportajes de cada salida dan una envidia k pufffff seguir asi. y al sr ferran que por lo visto a aparte de ayudar siempre desinteresadamente a la tropa del foro,(a mi me dio una informacion sobre equipaciones) le va esto de escribir, enhorabuena por sus REPORTAJES. leydendolos te imaginas que en cualquier momento aparecera el cid a lomos de su corcel.

2 Este domingo mi compañero alberto y yo nos tropezamos con dos chicos de Benifayo aunque llevaban un mallot de BTT OLOCAU en una trialera.entre monserrat - picassent - llombai . les explicamos a donde llevaba... y la estabamos haciendo para luego ir a almorzar .... pero mi compañero PINCHO 4 veces seguidas en las dos ruedas... nos quedamos sin camaras y casi sin parches ni pegamento.

Total que no fuimos al bar donde habiamos quedado, y queria ver si estan por el foro para ver como quedo la trialera... y explicarles lo que paso.

bueno que tenia ganas de escribir.

ale
    deu

9. Salvagarto

Me Gusta recibidos:
    3
    raulet33, el dia que pugues mira a vorer si fas un croquis per vorer la trialera eixa que dius tu? es que he anat alguna vegada de barx cap a pinet, pero no se per on para eixa trialera.

10. Varela

Varela Tinker forever!

Me Gusta recibidos:
    1
    El que deia jo!! Unes hores que no estàs al Foro i et perds un fum de missatges!! :aplauso2 Eixa pujada al Buixcarró és per a flipar eh? :drive La de pedres que hi han, clots... A veure si raulet33 ens fa un explicació d'eixa trialera i així una més per a l'agenda.
    Salvagarto...a veure si arregles prompte la bici que anar així per ahi no és profesional eh? :globero A mi me la revisaren de dalt a baix la setmana passada i ara va que dona gust.

11. Extrems

Me Gusta recibidos:
    1
    Val, l'atendré encantat. Que no oblide dir-me que ve de la teua part.
    Un abraç.

12. Extrems

Me Gusta recibidos:
    1
    Hola Spoky:
    M'alegre de voret per ací. La pàgina del Cuc es una canya. El mestre es Alvarito que se la curra mogolló. Jo no més pose algunes línies de tant en tant, pero el rollito da cavalleria el posà ell en marxa. Es una forma de divertir i de divertir-se. Si has entrat en la web ja habrás vist la pinya que en vaig pegar....................

13. Varela

Varela Tinker forever!

Me Gusta recibidos:
    1
    Estava jo pensant...i perquè no una eixida a Navalón? :wall

14. Extrems

Me Gusta recibidos:
    1
    Pero que enveja me feu, punyeters.... i jo sense poder pedalejar. Navalón...... me se jo cada ruta per allí.... i un parell de llocs per a esmorçar..........

15. Salvagarto

Me Gusta recibidos:
    3
    i mira que per ahi no he anat mai.

16. Extrems

Me Gusta recibidos:
    1
    Pues es una zona per a disfrutar:-D . L'Any passat anarem tres o quatre vegades i una d'elles quan veniem de pas en la baixada des d'Almansa a L'Alcúdia. En la plaça del poble em vaig fer un carajillo de negrita que passarà a la història. Ja sabeu que es la millor beguda isotònica que hi ha..... ¿o era energètica?:vino
    Per cert Salvagarto. Tens fotos de la zona de Navalón en la web del cuchttp://www.penyaelcuc.comen el apartat de fotos. Son les del rutómetro i les d'un parell d'etapes, inclosa la d'Almansa. Pega una miradeta si vols.

17. SPOKY

SPOKY SCOTTY

Me Gusta recibidos:
    0
    ja ja e vist la foto de la FRACTUra . anim mosatros pedalejem per tu..

Per cert te vaig a fer una pregunteta ... vaig a demanarli a melchor y a gasparet este nadal una SCOTT genius MC 20... que et pareix el regalet???

vinga saludets a tots

(que dificil escriure en valencia) es la primera vegada.

18. raulet33

raulet33 Specializero

Me Gusta recibidos:
    1
    Quan arrives dalt de la pujada de la cantera, segueixes el camí i arribes a l'asfalt i de seguida ix el desvio a Pinet, tu no fas cas i tires cap a Barx. Puges les rampes d'asfalt i després, sempre direcció a Barx, uns 300 metres després de pasar per uns corrals de bous (normalment sense bous) i baixar una rampa de formigó, hi ha un camí a mà dreta que té una cadena i fica algo de propietat privada o algo així, tu ni cas ,cap a dins i sense deixar la senda eixes casi a Barx. La trialera té un tramo que es fa a peu, pero es de pujada i molt curt. A disfrutarla

19. Varela

Varela Tinker forever!

Me Gusta recibidos:
    1
    No et preocupes per escriure en valencià home!!! Pots fer-ho com millor sapies. Que ací no menjem a ningú :burladia:
    Acabe de veure ara mateix eixe regalet que dius van a portar-te els reis i la veritat que està mooooooolt guapa! Espere que t'hages portat bé este any perquè si no...:risa
    No deuria d'haber entrat a la web d'Scott...m'acabe d'enamorar de la Scale 10!!!! :cabezazo :crybaby

20. SPOKY

SPOKY SCOTTY

Me Gusta recibidos:
    0
    Grasies varela, yo tambe estic enamorat de la scale (de fet tinc una ..encara que siga una 60 mijorada a una 40) a partir de la 30 ja es de FIBRA. per cert per si te fas al anim la scale 10 (2008) esta per 4600€.

y com ja tinc una rigida pos a per la doble. el problema sera que segur que alguna se queda apartada snif snif...

PD pos no es tan dificil escriure en valencia (es cuestio de practica) com les trialeres...

Compartir esta página