Home jo si n'he demanat. xatet i eli1919 també!! Fa temps que no ixc amb ells així que no et puc dir res. A veure si este diumenge ho comentem i a veure que diuen. Cal arribar als 40!!! :sableluz
Skamot, tu sabies que la bulma rey esta, era novia de Vicent Puertos? Que fort, en la cara de bobo que te, ara quan es va enterar d'el que feia deia que no s'ho creia, que no podia ser, que ilus.
que cabro eres skamot, t'acabe de vorer en un video en companyia d'ella, es que sou la canya, ahhh i ara en aixo del ganivet, tot un punt.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Si has vist els videos ,, vaig a suposar que ja sabras qui soc :saltarin :saltarin Pues si, lo de vicent puertos es va acavar en pa i seba cuant va eixir el video eixe del trailer .... Ella li contava a ell que nomes faria l´esbics,,,pero lo que pasa, li soltarien la mosca i ................la2 Bueno i pa parlar algo de BTT ja quedarem pa una ruta o algo no ? ? a partir de la setmana que be, que esta ens en anem a la marxa d´alcoi a villalonga,, a vore que tal, no le feta mai eixa :comor2
SKAMOT,AIXÓ EN EL MEU POBLE (Q ESTA A POCS KM DEL TEU) ES DIU SER UN PUTOT.... la mosca?...jo ho faria gratuitament.jajajajaj
he d´anar prompte a la teua tenda,si m´enrecorde et portare el cd de la peli,i de pas et conte la historieta.... es un conte molt bonic,parla de cabres o vaques....o almenys de cuernos i rabos,si...
pos si edu no ens falla anem al benicadell si algu te un mapeta de la zona ho agrairia, per si edu no ve, i tinc que agafar jo,laresponsibilitat
Nooooooooo!!! Això ho pose quan entre al Foro i no veig a ningú conectat. És com si estaguera a l'espera per vore qui diu alguna cosa.
Responsabilitat? Tú? Com sempre!!!! :burladia: I ni mapa ni res!!! Com dirá la nostra futura equipació...To Pa Bajo!!!! :meparto Per cert! Hora d'eixida? Lloc? Esmorzar? etc etc etc