Pos Ja Esta Clar A Les 7'30 En El Parque I Si Que Tinguem Guia O Siga Que Tot Perfecte Val Ara Aprepareu Barretes Energetiques I Isotonics Eh, I Si Algu Vol A Puntarse Ja Sap Hora I Lloc, Repeteixc 7'30 Al Parc De Manuel
Val, no tardes que em menja la curiositat. Més que per vore la peli, que també, per enterar-me de tota la història. Deformació professional, curioset que soc.
Vosaltres no esteu bé..... esmorzar abans de la pujada es de locos... sobretot si pujeu per la torre de carricola:loco :loco
Eli, el que tens que fer es dur-lo a la proxima kdd i jo fique el dvd portatil i en l'esmorçar es veiem unes escenetes que jo tambe tinc deformacio professional, i si Ferran vol vore'l pues que s'apunte a la kdd, voras com eixe dia si pot canviar la guardia... :risa :risa :risa :risa :risa
Val pues a la próxima quedada vaig jo tambe que tinc la galeria de fotos ;D ;D ;D .......... Ara eixe dia anirem mes que la llum !!!!!! xDDDDD
la veritat es que jo li tindria enveja a puertos, mera meua quines festotes que s'havera pegat, i si li agrada ella que l'integrara en este mon, i a fer diners a porrillo.
Acave d´estar ara amb Forner, Mapache i cia.... han vingut a L´Olleria a fer la ruteta de la II Esto es to pa bajola2 la2
Atenció he anat hui a una marxa que feen d´alcoi a villalonga , la marxa un poc familiar, havia de tot, xiquets, dones,, ect... un paseo vamos .. El cas es que al tornar de villalonga a alcoi es fea en autobus i fins ahi tot correcte.. Cuant arrivem vegem que les bicis que haviem carregat,,FALTAVA UNA SCOTT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ens havien futat una scott de tia i una trek l´hem agarrat al vol de uno que se l´emportava ja ... !!!!!!!!! OJO al vol,, eee ..... que se la emportava ja la trek ... Per supost ho hem denunciat a la policia i el xic de l´organitzacio diu que tenen un seguro i que l´ajuntament es fará carrec, pero A VOREM !!! Tot aso ha sigut una Gran Putada ....... lo millor de tot es cuant hem agarrat al tio al vol que se enportava la trek,,,sera moniato !!!!! que fort .. com pot haver gent aixina,,, ah, i la scott vorem ...
I no es perdau la manera en que carregaven les bicis desde villalonga a alcoi .... .... Es que era pa la foto ..
skamot, heu eixit desde la gasolinera de la repsol aci en castello? es que em posat gasoil i hi havien uns en un pikap que esteven alli esperant-se a que viguera mes gent pero a tu no t'he vist.
Pues si , hem eixit d´alli a les 7 o 7 i algo, .. si que estava, igual aniria despres, jo he carregat en una christler vogayer ... igual aniria despres ... Pero per que hem anat a alcoi, pero de normal l´eixida es de la repsol a les 8, per si algun dia tingueres convoll de acostarte pa ca ahi ... :rolf PD: No me lleve del cap com el tio ixe sen anava en la trek del meu company tan panxo .... al final no podrem ni eixir de casa ...
yeeeeeeeeee kina ruteta mes wapa..... i quin esmorzar-dinar mes bo que ens han preparat els yainkoa..... uns cracks Vicent..... com està el teu amic????
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: