Esta prou bé, mes fotut per que no hem pogut quedarse a fer la meravillosa ruta que haveu fet per Elda (ademes del esmorçaret)... :malaleche :malaleche :malaleche :malaleche :malaleche
Gracies, aixo son amics... :love :love :love :aplauso2 :aplauso2 :aplauso2 :aplauso2 :aplauso2 :aplauso2
yei,aixo q vos va passar en la treck ha sigut per a pegar-li una pallissa al tio eixe....a mi em passa i no responc dels meus actes.... ferran...a veure si puc anar esta setmaneta a la teua tenda i et conte l´historieta....q crec q serà prou verdadera(ja saps el q passa en estos casos q a mesura q va escampant-se,la bola va fent-se mes gran)
ei com esteu marikonasos, el diumenge va estar molt be s'ens va fer un poc llarg, per que arribarem , ales 2'20 a casa, pero be, el unic que en sap greu es que no pujarem dalt de tot del benicadell, es un repte que en queda per complir, la pujada molt be pujarem per otos i hi havia mogollo de graba que no et deixaba avançar, la baixadeta per la senda molt xula i molt llarga, tipotane era la ruta de la marxa que fern els de beniganim ,que fou don eixirem, be en total 60km, sense ninguna estrela relevant pero si un negatiu per a varele que com esta anmariconat sempre es queda darrere aixi que varela ja saps a eixir entre setmana i a patir, que aci hi ha que patir per que si no eliseo es posa a disputar les metes volants i no hi ha qui l'aguante jejejeeje, vinga per a quan es la santjuanet trophic? que no se per on sera per que santjuanet no te serra¡
Ei xatet, si que es veritat que varela te que fer entrenaments entre setmana, sols en fer els que li sobren a eli, volaria amb la trek. ajajajaj au eli......
magradaria fer també la de sant joanet i disfrutar.....ajajaja com el diumenge en la grava.....va estar de pta mare estaria be fer-ne més així. miram lo del equipatge tio que no tinc ni idea.josu
makina jo et recolze, si estem alli mare la que li cau al tipet i mes en les ganes que tinc jo a la gent aixina.
Jo la vaig fer ixa ruta i es molt sosa, no hem va acavar d´agradar.... la unica cosa que es salva(garto:risa ) es la pujada i la baixada del benicadell, lo demés es morralla... pero es lo que hi ha per a pujar al beni. Si no has pujat dalt a les caves....no has pujat al beni:mrgreen:
ahi ahi rafa apretalos, i esta clar que en sant joanet no hi ha montanya, pero tampoc esta molt lluny, a quan, a dos km mes que desde manuel? pos vaja que diferencia, i estos son els que diuen que mes tard de les 12 no poden arribar a casa, pos quan vullgueu si que podeu.
Ahí le has dao!!! Quan parem a esmorzar sempre em costa eixir amb el mos a la gola!! :laserkill La veritat que sempre anem cronometrats i això a mi no m'agrada. Encara que mai plou a gust de tots, no? Quan s'acosten les 13h es posen nerviosos!! :meparto
Hola a todos. Atencion el 27 es la III TRANSALEDUA... saldra desde llombai y podiamos quedar para vernos en esa trobada. (aunque sea en la salida jajajaja) bueno mas info en la web de la gente que lo organiza creo que es btt colaita extrem de llombai hacia tiempo que no entraba en el foro. estado un buen rato leyendo los msgs. esta semana me quedo sin bici porque se la llevan al servicio oficial de scott un problema con las punteras traseras que se han desgastado y hay que cambiarlas. (garantia)) parce mentira que una maquina de estas caracteristicas y precio plantee este problema. en fin lo que compruebo es que el servico oficial funciona bien, ahora solo espero que cumplan el plazo de 3 dias mas portes de ida y vuelta del cuadro,,, snif snif mi bici a zaragoza y yo aqui una semana sin entrenar... ke duro... el domingo me salieron 46 km con dos subidas muy chulas el portichol hasta el gaseoducto a sacooo y tambien subi la volta curta que tendra unos cuantos km. la media fue de 21.2 km/hr esto ya empieza a ser un nivel decente. Ferran ir preparando los trofeos que me estoy entrenando para la trobada de lalcudia. jajajaj bueno saludos a todos que ultimamente entro muy poco.
posiblement haja segut la veritat mes gran q t´haja sentit!!!! estic molt d´acord en tu...sempre en presses...perq despres hi ha puro...no ho entendré mai!!!!
yei tio,com va tot?ja estas preparat per al diumenge? estic algo saturat d´entenaments.... espere estar a la altura... dis-me com et va anar ahir a eixa volta de reconeixement del circuit...
muchas noches!!!! toweeeeeee, esta tarde salgo a las 5 por si puedes apuntarte sino, na!!!! a ver si cojo mas forma:twisted: :twisted: :twisted:
Ieeeeeppppp!!! Com esteu? Ja ha vingut Eli a contar-me eixa història en la que jo estava tan interessat. Ja he vist, ja... ¿On ni ha que apunatar-se?
Vinga ahí va la crònica del passat diumenge al Benicadell!! Eixida: diumenge 7:30h a Manuel, 8:15h a Benigànim. Ruta: Benigànim - La Pobla del Duc - Otos - ascenssió al Benicadell per la Font Freda - descens per on el nostre senyor va perdre les espardenyes - La Pobla del duc - Benigànim. Recorregut: 55 km Temps: 4 hores Participants: 8 bikers La eixida va estar molt bé, sobretot per les vistes que hi havien pujant al Benicadell i pel descens que ferem. Aixó si va ser To Pa Bajo!!! Un descens molt tècnic, per senda en tot moment, amb revoltes, obstaculs... molt bé, molt bé!! Però clar, per a baixar hi ha que pujar no? I jo feia un mes que no li pujava a la bici i això em va passar factura. Damunt el terreny estava molt solt i això dificultava més encara l'ascenssió. Com ja vaig dir al seu dia, la Maxxis High Roller en 2.10 es queda un poc fina per a estes ocassions: a les curves no em fiava massa. Però a la fi tot molt bé. Jo cremat més no poder i amb ganes de tornar-ho a intentar. Així que toca entrenar!!! :sableluz