Skamot avui he tingut a les meues mans un manillar com el que t'has comprat i la veritat si que es "ligerooo ligeroooo..." i molt guapo...
Pues el diumenge a Elda hi hava un amic d´Octavio que tenia ixe...... ja saps en qui tens que parlar:risa :risa
No se.... cuan es??? fan carreres de motos??? es que ara tenim al paisà fent podiums i a punt de guanyar la seua primera carrerala2 la2 la2
Osti..... es la setmana que ve!!!!!!!!! pues no se... volies posar ixa fetxa per a la II Esto es to pa bajo????:comor3
Eiiiiii xics!!! Esta vesprada he eixit a entrenar. He fet 20km en poc més d'una hora. Per als de la zona he pujat a Sta. Ana passant pel Mas de Tena i el Balneari i he tornat per la Llosa, Font Amarga, Les Salines. Cal agafar forma no? :sableluz
Fica data per a la To Pa Bajo 2.0 by Sanjoanet eh!! Que ens de reunir tots junt d'una p... vegada!!! :malaleche I ara... a veure el València!!!! Amunt!!!!!!!! la2
Per mi ficaria per al 4 de maig, els dos diumenges seguents tinc comunions i em sera imposible........
rafa, jo he estat en casa de nico, en el mas eixe que te alli en la mariola, es que un amic meu es mecanic i el portava quan estava en el campeonat d'espanya.
jo el tercer per la dreta.. ferran,mira q em para be l´equipatge d´extrems....jajajajaja no com al xato!!!! per cert,en el spining ha creat sensació...sobretot en les ties....jajajaja :laserkill
ahi le has dao...i nosaltres currant com a cabróns per guanyar el q guanyen ells en dos o tres segons de jugar a un joc q a lo millor ni els agrada...
qun volen poden, i si es en 50000 de prime per a cada 1 per guanyar pues apleguen fins a açí :saltarin:saltarin:saltarin:saltarinla2la2la2:saltarin:rocker:rocker